Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
StevenD
Geregistreerd op: 11-4-2005 Berichten: 2668 Woonplaats: Amsterdam
|
Geplaatst: Di, 22 Mrt. 2022, 16:41 Onderwerp: |
|
|
Akra's met DB killer zijn toch heel stil?
Heb zelf ook een Sebring onder de 1200, dat is zelfs een enkele pijp. Met killer vrijwel net zo stil als origineel. _________________ Go!!!!!!
Ready to race - the adventure collector. |
|
Naar boven |
|
|
Muug
Geregistreerd op: 11-6-2012 Berichten: 1497 Woonplaats: in de buurt van Trooper en Blackbert
|
Geplaatst: Di, 22 Mrt. 2022, 17:19 Onderwerp: |
|
|
StevenD schreef: | Akra's met DB killer zijn toch heel stil?
Heb zelf ook een Sebring onder de 1200, dat is zelfs een enkele pijp. Met killer vrijwel net zo stil als origineel. |
De Akra (met dbkiller) op mijn F800ST ooit was inderdaad zeer aangenaam stil, en toch mooi.
Sebring? Bestaat dat nog? Begin jaren '90 zat dat op mijn eerste moto ooit, lol. _________________ Leap, and the net will appear.
Sinds 2008 de trotse eigenaar van een KTM 950 Adventure van 2005. 127.000 km and still counting. |
|
Naar boven |
|
|
Dr_Bean Site Admin
Geregistreerd op: 15-11-2004 Berichten: 6730 Woonplaats: Nijmegen
|
Geplaatst: Di, 22 Mrt. 2022, 21:43 Onderwerp: |
|
|
StevenD schreef: | Akra's met DB killer zijn toch heel stil?
Heb zelf ook een Sebring onder de 1200, dat is zelfs een enkele pijp. Met killer vrijwel net zo stil als origineel. |
nou jahh...
net genoeg om bij de Offroad door de keuring te komen.. als er nog netjes wol in zit tenminste.
officieel 92dBA geloof ik ... maar volgens mij ben ik daar ook wel eens met 94 gemeten.
issue is gewoon: ALs je dikke klappen wil afdempen.. heb je een groot volume nodig... Alle einddemper zijn eigenlijk wat aan de kleine kan hiervoor.
het kan met meer restrictie.. maar dat gaat dan wel ten koste van een beetje koppel onderin.
inherent houden viertakten niet van heel veel demping in de uitlaat _________________ Dr_Bean |
|
Naar boven |
|
|
|