Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
DaBit
|
Geplaatst: Zo, 12 Mei. 2013, 9:37 Onderwerp: |
|
|
Mijn 950 zit inmiddels ook aardig tegen de 1:10 aan. Was na de vorige grote beurt zo'n 1:15, dus er gebeurt blijkbaar wel wat in de tussentijd. |
|
Naar boven |
|
 |
plukenannabel

|
Geplaatst: Ma, 20 Mei. 2013, 18:12 Onderwerp: |
|
|
ik schrik al van mijn 1:14 wel met 17/19 wielset en dus wat meer toeren. Ook een beetje last van zware rechterhand gehad. Nieuw speeltje he.
Wat me wel opvalt nu ik de dempers zonder cat rijdt is dat je de tranen in de ogen springen zo rijk als ie loopt. met de kat verbrand ie dat blijkbaar. Maar daar zit ruimte voor verbetering lijkt me.
Standaard mapping zover ik nu weet. Zijn er schralere mapping te uploaden met tune ecu of wachten tot steven D kan custom tunen? _________________ Er zijn meer mensen die opgeven dan er zijn die die falen. |
|
Naar boven |
|
 |
jokke2910

|
Geplaatst: Ma, 20 Mei. 2013, 21:34 Onderwerp: |
|
|
plukenannabel schreef: | ik schrik al van mijn 1:14 wel met 17/19 wielset en dus wat meer toeren. Ook een beetje last van zware rechterhand gehad. Nieuw speeltje he.
Wat me wel opvalt nu ik de dempers zonder cat rijdt is dat je de tranen in de ogen springen zo rijk als ie loopt. met de kat verbrand ie dat blijkbaar. Maar daar zit ruimte voor verbetering lijkt me.
Standaard mapping zover ik nu weet. Zijn er schralere mapping te uploaden met tune ecu of wachten tot steven D kan custom tunen? | dempers zonder cat kan je volgens mij de acrapovic mapping eens proberen. |
|
Naar boven |
|
 |
plukenannabel

|
Geplaatst: Ma, 20 Mei. 2013, 21:53 Onderwerp: |
|
|
dacht dat die nog meer zuipen veroorzaakt? juist rijker meen ik _________________ Er zijn meer mensen die opgeven dan er zijn die die falen. |
|
Naar boven |
|
 |
Master of Disaster
|
Geplaatst: Wo, 22 Mei. 2013, 17:08 Onderwerp: |
|
|
Wonderbaarlijk: heb een klein onderhoudje gedaan en de kettingset en koppeling gewisseld. Nu rij ik plots gemiddeld 240 km tot reserve (20 km meer dan voordien) en vorig week-end in de ardennen zelfs 275 km tot reserve. _________________ Only fools follow rules
Laatst aangepast door Master of Disaster op Wo, 22 Mei. 2013, 19:27, in totaal 1 keer bewerkt |
|
Naar boven |
|
 |
demito

|
Geplaatst: Wo, 22 Mei. 2013, 17:24 Onderwerp: |
|
|
Master of Disaster schreef: | Wonderbaarlijk: heb een klein onderhoudje gedaan en de kettingset en koppeling gewisseld. Nu rij ik plots gemiddeld 140 km tot reserve (20 km meer dan voordien) en vorig week-end in de ardennen zelfs 175 km tot reserve. |
Ik neem aan dat je 240 en 275 bedoelt... _________________ Husqvarna 701 enduro
 |
|
Naar boven |
|
 |
DaBit
|
Geplaatst: Wo, 22 Mei. 2013, 18:29 Onderwerp: |
|
|
Versleten kettingset kost inderdaad ook nog wel wat brandstof.
Wat verder ook brandstof kost en waar velen niet bij stilstaan: (semi-) noppen vs wegbanden. Het verschil tussen een setje TKC/Karoo/MT21/whatever en Trailattack/Pilot Road/etc. kan zomaar 6% zijn.
Mijn 950 heeft inmiddels ook een volledige beurt gehad:
- Klepjes gesteld
- Verse kettingset (wel 17-45 ipv 17-42)
- Verse naalden
- Verse mengselschroeven (eentje had een beschadigde tip)
- Uitlaat gasdicht gemaakt (rot X-stuk dichtgelast, uitlaatpakkingen gefabriceerd ivm in backorder zijn van de OEM grafietpakkingen)
- Naalden naar 2e clip van boven ipv de (rijkere) 3e clip.
Ben benieuwd of die weer terug is op 1:15 bij normaal rijden. En eigenlijk vind ik dat het nog wel iets beter mag zijn dan dat gezien de wegbanden en verse kettingset. We zullen zien. |
|
Naar boven |
|
 |
Master of Disaster
|
Geplaatst: Wo, 22 Mei. 2013, 19:26 Onderwerp: |
|
|
demito schreef: | Master of Disaster schreef: | Wonderbaarlijk: heb een klein onderhoudje gedaan en de kettingset en koppeling gewisseld. Nu rij ik plots gemiddeld 140 km tot reserve (20 km meer dan voordien) en vorig week-end in de ardennen zelfs 175 km tot reserve. |
Ik neem aan dat je 240 en 275 bedoelt... |
jep, dat dus. Aangepast in de post. _________________ Only fools follow rules |
|
Naar boven |
|
 |
|