lc8.nl Forum Index
  Picture Gallery   •   FAQ  •  Zoeken   •   Gebruikerslijst   •   Gebruikersgroepen   •  Registreer  •  Profiel  •  Log in om je privé berichten te bekijken  •  Inloggen

990 ADV zuipt en waar dient deze stekker voor?
Ga naar Pagina Vorige  1, 2
 
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie     lc8.nl Forum Index -> Werkplaats berichten van de laatste 24 uur
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
DaBit



Geregistreerd op: 26-1-2012
Berichten: 636
Woonplaats: Oss

BerichtGeplaatst: Zo, 12 Mei. 2013, 9:37    Onderwerp: Reageer met quote

Mijn 950 zit inmiddels ook aardig tegen de 1:10 aan. Was na de vorige grote beurt zo'n 1:15, dus er gebeurt blijkbaar wel wat in de tussentijd.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
plukenannabel



Geregistreerd op: 6-10-2010
Berichten: 248

BerichtGeplaatst: Ma, 20 Mei. 2013, 18:12    Onderwerp: Reageer met quote

ik schrik al van mijn 1:14 wel met 17/19 wielset en dus wat meer toeren. Ook een beetje last van zware rechterhand gehad. Nieuw speeltje he. devil

Wat me wel opvalt nu ik de dempers zonder cat rijdt is dat je de tranen in de ogen springen zo rijk als ie loopt. met de kat verbrand ie dat blijkbaar. Maar daar zit ruimte voor verbetering lijkt me.

Standaard mapping zover ik nu weet. Zijn er schralere mapping te uploaden met tune ecu of wachten tot steven D kan custom tunen?

_________________
Er zijn meer mensen die opgeven dan er zijn die die falen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
jokke2910



Geregistreerd op: 3-10-2011
Berichten: 90
Woonplaats: Tienen

BerichtGeplaatst: Ma, 20 Mei. 2013, 21:34    Onderwerp: Reageer met quote

plukenannabel schreef:
ik schrik al van mijn 1:14 wel met 17/19 wielset en dus wat meer toeren. Ook een beetje last van zware rechterhand gehad. Nieuw speeltje he. devil

Wat me wel opvalt nu ik de dempers zonder cat rijdt is dat je de tranen in de ogen springen zo rijk als ie loopt. met de kat verbrand ie dat blijkbaar. Maar daar zit ruimte voor verbetering lijkt me.

Standaard mapping zover ik nu weet. Zijn er schralere mapping te uploaden met tune ecu of wachten tot steven D kan custom tunen?
dempers zonder cat kan je volgens mij de acrapovic mapping eens proberen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
plukenannabel



Geregistreerd op: 6-10-2010
Berichten: 248

BerichtGeplaatst: Ma, 20 Mei. 2013, 21:53    Onderwerp: Reageer met quote

dacht dat die nog meer zuipen veroorzaakt? juist rijker meen ik
_________________
Er zijn meer mensen die opgeven dan er zijn die die falen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
Master of Disaster



Geregistreerd op: 23-3-2009
Berichten: 1157
Woonplaats: Wetteren

BerichtGeplaatst: Wo, 22 Mei. 2013, 17:08    Onderwerp: Reageer met quote

Wonderbaarlijk: heb een klein onderhoudje gedaan en de kettingset en koppeling gewisseld. Nu rij ik plots gemiddeld 240 km tot reserve (20 km meer dan voordien) en vorig week-end in de ardennen zelfs 275 km tot reserve.
_________________
Only fools follow rules


Laatst aangepast door Master of Disaster op Wo, 22 Mei. 2013, 19:27, in totaal 1 keer bewerkt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
demito



Geregistreerd op: 25-8-2009
Berichten: 881
Woonplaats: Overijse

BerichtGeplaatst: Wo, 22 Mei. 2013, 17:24    Onderwerp: Reageer met quote

Master of Disaster schreef:
Wonderbaarlijk: heb een klein onderhoudje gedaan en de kettingset en koppeling gewisseld. Nu rij ik plots gemiddeld 140 km tot reserve (20 km meer dan voordien) en vorig week-end in de ardennen zelfs 175 km tot reserve.

Ik neem aan dat je 240 en 275 bedoelt...

_________________
Husqvarna 701 enduro
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage
DaBit



Geregistreerd op: 26-1-2012
Berichten: 636
Woonplaats: Oss

BerichtGeplaatst: Wo, 22 Mei. 2013, 18:29    Onderwerp: Reageer met quote

Versleten kettingset kost inderdaad ook nog wel wat brandstof.

Wat verder ook brandstof kost en waar velen niet bij stilstaan: (semi-) noppen vs wegbanden. Het verschil tussen een setje TKC/Karoo/MT21/whatever en Trailattack/Pilot Road/etc. kan zomaar 6% zijn.

Mijn 950 heeft inmiddels ook een volledige beurt gehad:
- Klepjes gesteld
- Verse kettingset (wel 17-45 ipv 17-42)
- Verse naalden
- Verse mengselschroeven (eentje had een beschadigde tip)
- Uitlaat gasdicht gemaakt (rot X-stuk dichtgelast, uitlaatpakkingen gefabriceerd ivm in backorder zijn van de OEM grafietpakkingen)
- Naalden naar 2e clip van boven ipv de (rijkere) 3e clip.

Ben benieuwd of die weer terug is op 1:15 bij normaal rijden. En eigenlijk vind ik dat het nog wel iets beter mag zijn dan dat gezien de wegbanden en verse kettingset. We zullen zien.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
Master of Disaster



Geregistreerd op: 23-3-2009
Berichten: 1157
Woonplaats: Wetteren

BerichtGeplaatst: Wo, 22 Mei. 2013, 19:26    Onderwerp: Reageer met quote

demito schreef:
Master of Disaster schreef:
Wonderbaarlijk: heb een klein onderhoudje gedaan en de kettingset en koppeling gewisseld. Nu rij ik plots gemiddeld 140 km tot reserve (20 km meer dan voordien) en vorig week-end in de ardennen zelfs 175 km tot reserve.

Ik neem aan dat je 240 en 275 bedoelt...


jep, dat dus. Aangepast in de post.

_________________
Only fools follow rules
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    lc8.nl Forum Index -> Werkplaats Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar Pagina Vorige  1, 2
Pagina 2 van 2

 
berichten van de laatste 24 uur

Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Je mag niet stemmen in polls
Je mag geen attachments plaatsen in dit forum
Je mag bestanden downloaden in dir forum


Powered by phpBB © 2001 - 2005 phpBB Group
Hosted and administrated by schradtnet_mini.gif