lc8.nl Forum Index
  Picture Gallery   •   FAQ  •  Zoeken   •   Gebruikerslijst   •   Gebruikersgroepen   •  Registreer  •  Profiel  •  Log in om je privé berichten te bekijken  •  Inloggen

speciaal verzoekje
Ga naar Pagina Vorige  1, 2

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie     lc8.nl Forum Index -> Werkplaats berichten van de laatste 24 uur
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Master of Disaster

BerichtGeplaatst: Vr, 25 Nov. 2011, 12:41    Onderwerp: Reageer met quote

Ik moet wel even iets verduidelijken: als het gebeuren bij mij thuis zou doorgaan (buurt van Brussel, België), en dat is op voorwaarde dat er iemand die weet wat hij doet het ziet zitten om tot daar te komen, zijn een beperkt aantal mensen welkom. Mocht ik richting Michelbijl rijden voor mijn groot onderhoud wil dat zeggen dat het bij hem doorgaat en ik kan uiteraard geen mensen uitnodigen bij hem thuis. Het kan dus best zijn dat we het rustig houden en er niet echt een technische dag doorgaat. Kwestie van iedereen goed op de hoogte te brengen van de situatie om misverstanden te vermijden.
mwinter

BerichtGeplaatst: Di, 29 Nov. 2011, 22:05    Onderwerp: Reageer met quote

het lijkt me evengoed wel leuk om wat lokale ktm scheurneuzen te ontmoeten,of het nu voor een sleuteldag is of gewoon een bakkie doen,of een toertochtje.of heeft iemand een ander idee?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
petervdc

BerichtGeplaatst: Do, 1 Dec. 2011, 16:58    Onderwerp: Reageer met quote

Master of Disaster schreef:

Jep, ik kom van de streek rond Brussel

Ik woon aan de kust in Belgie...
Dus, als het even kan, niet in noord-nederland wink2

Paul_M

BerichtGeplaatst: Za, 3 Dec. 2011, 14:47    Onderwerp: Reageer met quote

Ik moet wel even iets verduidelijken: als het gebeuren bij mij thuis zou doorgaan (buurt van Brussel, België), en dat is op voorwaarde dat er iemand die weet wat hij doet het ziet zitten om tot daar te komen, zijn een beperkt aantal mensen welkom. Mocht ik richting Michelbijl rijden voor mijn groot onderhoud wil dat zeggen dat het bij hem doorgaat en ik kan uiteraard geen mensen uitnodigen bij hem thuis. Het kan dus best zijn dat we het rustig houden en er niet echt een technische dag doorgaat. Kwestie van iedereen goed op de hoogte te brengen van de situatie om misverstanden te vermijden.

als er echt een werkdag wordt georganiseerd, wil ook ook wel langskomen en je ijskast wat komen vullen wink2

groeten,

Paul / antwerpen

Naar boven
Freebert

BerichtGeplaatst: Za, 3 Dec. 2011, 16:32    Onderwerp: Reageer met quote

Paul_M schreef:

als er echt een werkdag wordt georganiseerd, wil ook ook wel langskomen en je ijskast wat komen vullen wink2

groeten,

Paul / antwerpen

En ik kom ze mee helpen legen en ben bereid om m'n handen vuil te maken als wederdienst!
Maar ik mag wel pas terug motorrijden in maart (hoop ik).
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage
michelbijl

BerichtGeplaatst: Za, 3 Dec. 2011, 21:22    Onderwerp: Reageer met quote

Ook voor mij geldt dat zoveel mogelijk mensen welkom zijn. Echter 200 man in mijn garage wordt wat veel.

Ik denk een man of 6 max is te doen, enkelen met technische kennis & vaardigheden is een pré!

Mochten we beslissen e.e.a. in mijn garage te vieren, dan stel ik een pb'tje op prijs.

Ik zet dan in op het derde weekeinde van Januari of het weekeinde daaropvolgend.

Ik zal dan zeker de werking van mijn koffiemachine uitleggen en voor een versnapering zorgen....

Let me know!

Grtzz
Naar boven
Master of Disaster

BerichtGeplaatst: Zo, 4 Dec. 2011, 15:22    Onderwerp: Reageer met quote

Ik zal vandaag eens mijn kilometerstand bekijken en proberen in te schatten tegen wanneer het groot onderhoud nu echt aan de orde is.
Master of Disaster

BerichtGeplaatst: Ma, 5 Dec. 2011, 13:08    Onderwerp: Reageer met quote

Nog 1500 kilometer te gaan, ik schat dat het voor in februari zal zijn, afhankelijk van de weersomstandigheden.
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    lc8.nl Forum Index -> Werkplaats Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar Pagina Vorige  1, 2
Pagina 2 van 2

berichten van de laatste 24 uur

Ga naar: