Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
Master of Disaster
|
Geplaatst: Vr, 25 Nov. 2011, 12:41 Onderwerp: |
|
|
Ik moet wel even iets verduidelijken: als het gebeuren bij mij thuis zou doorgaan (buurt van Brussel, België), en dat is op voorwaarde dat er iemand die weet wat hij doet het ziet zitten om tot daar te komen, zijn een beperkt aantal mensen welkom. Mocht ik richting Michelbijl rijden voor mijn groot onderhoud wil dat zeggen dat het bij hem doorgaat en ik kan uiteraard geen mensen uitnodigen bij hem thuis. Het kan dus best zijn dat we het rustig houden en er niet echt een technische dag doorgaat. Kwestie van iedereen goed op de hoogte te brengen van de situatie om misverstanden te vermijden. _________________ Only fools follow rules |
|
Naar boven |
|
 |
mwinter
|
Geplaatst: Di, 29 Nov. 2011, 22:05 Onderwerp: |
|
|
het lijkt me evengoed wel leuk om wat lokale ktm scheurneuzen te ontmoeten,of het nu voor een sleuteldag is of gewoon een bakkie doen,of een toertochtje.of heeft iemand een ander idee? |
|
Naar boven |
|
 |
petervdc
|
Geplaatst: Do, 1 Dec. 2011, 16:58 Onderwerp: |
|
|
Master of Disaster schreef: |
Jep, ik kom van de streek rond Brussel |
Ik woon aan de kust in Belgie...
Dus, als het even kan, niet in noord-nederland  _________________ ...tjah... |
|
Naar boven |
|
 |
Paul_M
|
Geplaatst: Za, 3 Dec. 2011, 14:47 Onderwerp: |
|
|
Master of Disaster schreef: | Ik moet wel even iets verduidelijken: als het gebeuren bij mij thuis zou doorgaan (buurt van Brussel, België), en dat is op voorwaarde dat er iemand die weet wat hij doet het ziet zitten om tot daar te komen, zijn een beperkt aantal mensen welkom. Mocht ik richting Michelbijl rijden voor mijn groot onderhoud wil dat zeggen dat het bij hem doorgaat en ik kan uiteraard geen mensen uitnodigen bij hem thuis. Het kan dus best zijn dat we het rustig houden en er niet echt een technische dag doorgaat. Kwestie van iedereen goed op de hoogte te brengen van de situatie om misverstanden te vermijden. |
als er echt een werkdag wordt georganiseerd, wil ook ook wel langskomen en je ijskast wat komen vullen
groeten,
Paul / antwerpen _________________ KTM 990 Adv R - 2011
Antwerp - Belgium
http://www.meatandgrease.com |
|
Naar boven |
|
 |
Freebert
Geregistreerd op: 9-9-2011 Berichten: 1057 Woonplaats: de stille kempen
|
Geplaatst: Za, 3 Dec. 2011, 16:32 Onderwerp: |
|
|
Paul_M schreef: | Master of Disaster schreef: | Ik moet wel even iets verduidelijken: als het gebeuren bij mij thuis zou doorgaan (buurt van Brussel, België), en dat is op voorwaarde dat er iemand die weet wat hij doet het ziet zitten om tot daar te komen, zijn een beperkt aantal mensen welkom. Mocht ik richting Michelbijl rijden voor mijn groot onderhoud wil dat zeggen dat het bij hem doorgaat en ik kan uiteraard geen mensen uitnodigen bij hem thuis. Het kan dus best zijn dat we het rustig houden en er niet echt een technische dag doorgaat. Kwestie van iedereen goed op de hoogte te brengen van de situatie om misverstanden te vermijden. |
als er echt een werkdag wordt georganiseerd, wil ook ook wel langskomen en je ijskast wat komen vullen
groeten,
Paul / antwerpen |
En ik kom ze mee helpen legen en ben bereid om m'n handen vuil te maken als wederdienst!
Maar ik mag wel pas terug motorrijden in maart (hoop ik). |
|
Naar boven |
|
 |
michelbijl
|
Geplaatst: Za, 3 Dec. 2011, 21:22 Onderwerp: |
|
|
Ook voor mij geldt dat zoveel mogelijk mensen welkom zijn. Echter 200 man in mijn garage wordt wat veel.
Ik denk een man of 6 max is te doen, enkelen met technische kennis & vaardigheden is een pré!
Mochten we beslissen e.e.a. in mijn garage te vieren, dan stel ik een pb'tje op prijs.
Ik zet dan in op het derde weekeinde van Januari of het weekeinde daaropvolgend.
Ik zal dan zeker de werking van mijn koffiemachine uitleggen en voor een versnapering zorgen....
Let me know!
Grtzz |
|
Naar boven |
|
 |
Master of Disaster
|
Geplaatst: Zo, 4 Dec. 2011, 15:22 Onderwerp: |
|
|
Ik zal vandaag eens mijn kilometerstand bekijken en proberen in te schatten tegen wanneer het groot onderhoud nu echt aan de orde is. _________________ Only fools follow rules |
|
Naar boven |
|
 |
Master of Disaster
|
Geplaatst: Ma, 5 Dec. 2011, 13:08 Onderwerp: |
|
|
Nog 1500 kilometer te gaan, ik schat dat het voor in februari zal zijn, afhankelijk van de weersomstandigheden. _________________ Only fools follow rules |
|
Naar boven |
|
 |
|