lc8.nl Forum Index
  Picture Gallery   •   FAQ  •  Zoeken   •   Gebruikerslijst   •   Gebruikersgroepen   •  Registreer  •  Profiel  •  Log in om je privé berichten te bekijken  •  Inloggen

motorstallen
Ga naar Pagina Vorige  1, 2

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie     lc8.nl Forum Index -> Algemeen Adventure berichten van de laatste 24 uur
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
StevenD

BerichtGeplaatst: Wo, 20 Jul. 2011, 13:01    Onderwerp: Reageer met quote

2 jaar is niets, aftappie open laten kan je doen om het te laten ademen.
Rubber verdroogt niet als het 2 jaar zonder benzine staat hoor. 2 jaar in het zonnetje zou misschien wat veel zijn.

Hoe lang ligt een oring niet in de bak bij je dealer?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN Messenger
Dr_Bean
Site Admin

BerichtGeplaatst: Wo, 20 Jul. 2011, 22:06    Onderwerp: Reageer met quote

tevens zit er nauwelijks iets van rubber in de carbs. Alleen de vlotternaaldjes hebben een rubber puntje wat slechter zou kunnen worden. Als dat gebeurt gaat je carburateur overlopen (via de overloopslangetjes) en de motor ebzine staan lekken: Daar moet je dus effe op letten in het begin na die 2 jaar. Vaak wordt dergelijk rubber ook weer zachter als het weer even in de benzine staat.
Hummer H1

BerichtGeplaatst: Vr, 2 Sep. 2011, 23:03    Onderwerp: Reageer met quote

Op je vlotternaalden zit volgens mij een rubber topje dat verdroogd, of er komt gom op te zitten van verdampende benzine. Het beste kun je de carbs inspuiten met siloconenspray

pepdeze schreef:
Die banden vind ik niet zo spannend, die zitten tegen die tijd wel op de slijtagegrens. Wat me meer zorgen baart is de binnenzijde van de carburateurs. Ik weet niet in hoeverre daar rubbertjes etc inzitten die kunnen verdrogen.

http://www.motor-forum.nl/forum/list_messages/263719/Africa-Twin-1995-reviseren-1.html
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    lc8.nl Forum Index -> Algemeen Adventure Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar Pagina Vorige  1, 2
Pagina 2 van 2

berichten van de laatste 24 uur

Ga naar: