Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
StevenD

Geregistreerd op: 11-4-2005 Berichten: 2738 Woonplaats: Amsterdam
|
Geplaatst: Wo, 20 Jul. 2011, 13:01 Onderwerp: |
|
|
2 jaar is niets, aftappie open laten kan je doen om het te laten ademen.
Rubber verdroogt niet als het 2 jaar zonder benzine staat hoor. 2 jaar in het zonnetje zou misschien wat veel zijn.
Hoe lang ligt een oring niet in de bak bij je dealer? _________________ Go!!!!!!
Ready to race - the adventure collector. |
|
Naar boven |
|
 |
Dr_Bean Site Admin

Geregistreerd op: 15-11-2004 Berichten: 6799 Woonplaats: Nijmegen
|
Geplaatst: Wo, 20 Jul. 2011, 22:06 Onderwerp: |
|
|
tevens zit er nauwelijks iets van rubber in de carbs. Alleen de vlotternaaldjes hebben een rubber puntje wat slechter zou kunnen worden. Als dat gebeurt gaat je carburateur overlopen (via de overloopslangetjes) en de motor ebzine staan lekken: Daar moet je dus effe op letten in het begin na die 2 jaar. Vaak wordt dergelijk rubber ook weer zachter als het weer even in de benzine staat. _________________ Dr_Bean |
|
Naar boven |
|
 |
Hummer H1

Geregistreerd op: 28-8-2011 Berichten: 70
|
Geplaatst: Vr, 2 Sep. 2011, 23:03 Onderwerp: |
|
|
Op je vlotternaalden zit volgens mij een rubber topje dat verdroogd, of er komt gom op te zitten van verdampende benzine. Het beste kun je de carbs inspuiten met siloconenspray
pepdeze schreef: | Die banden vind ik niet zo spannend, die zitten tegen die tijd wel op de slijtagegrens. Wat me meer zorgen baart is de binnenzijde van de carburateurs. Ik weet niet in hoeverre daar rubbertjes etc inzitten die kunnen verdrogen. |
_________________ Mihi nil nimis absurdum.
http://www.motor-forum.nl/forum/list_messages/263719/Africa-Twin-1995-reviseren-1.html |
|
Naar boven |
|
 |
|