lc8.nl Forum Index
  Picture Gallery   •   FAQ  •  Zoeken   •   Gebruikerslijst   •   Gebruikersgroepen   •  Registreer  •  Profiel  •  Log in om je privé berichten te bekijken  •  Inloggen

Speling Gashendel Injectie/Cabarateur
Ga naar Pagina Vorige  1, 2
 
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie     lc8.nl Forum Index -> Werkplaats berichten van de laatste 24 uur
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Master of Disaster



Geregistreerd op: 23-3-2009
Berichten: 1157
Woonplaats: Wetteren

BerichtGeplaatst: Zo, 5 Jul. 2009, 23:14    Onderwerp: Reageer met quote

StevenD schreef:
bijde.

specifieker? In de handleiding staat enkel degene het meest naar de rijder toe. Ik weet eigenlijk zelfs niet waarom er 2 zijn...

_________________
Only fools follow rules
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
SirCrow



Geregistreerd op: 16-2-2009
Berichten: 154

BerichtGeplaatst: Do, 16 Jul. 2009, 13:27    Onderwerp: Reageer met quote

Dr_Bean schreef:
ik ben niet 100% zeker, maar volgens mij hebben de gaskabels ook bij de injectie aan de onderkant (bij de throttle-body) een stelschroef.

Als ze die juist instellen dan kan je zelf met de stelschroef om de kabel het fijn-afstellen doen, en zou je dus ook 99% spelingsvrij af moeten kunnen stellen.



Klopt, er zit een stelschroef onderaan, van morgen contact gehad met de dealer, volgende week gaan ze de speling eraf halen, tank e.d. moet eraf, één a anderhalf uur werk.

Door de speling, vermoed ik, heb ik nu drie keer een onverwachte gas reactie gehad met de TC, voorheen niet/nooit. Ultimo probeer ik dit nog en anders gaat de 100 cam erop :(
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
SirCrow



Geregistreerd op: 16-2-2009
Berichten: 154

BerichtGeplaatst: Zo, 20 Sep. 2009, 13:42    Onderwerp: Reageer met quote

Dr_Bean schreef:
het moet ook altijd heel iets speling hebben, zodat de kabels niet tegen elkaar in trekken, maar altij precies net vrij staan.

Te veel speling hoeft natuurlijk ook niet, en veroorzaakt alleen maar gerammel en bijbehorende slijtage.


Afgelopen week in de Ardennen wezen toeren Smile



maar waar ik voor post is dat ik wat last had van de speling op de TC 400, deze varieerde ook in toerental/snelheid? Vooral op steile smalle paden met bepakking en passagier werd ik soms wat verrast. Gisteren wat uitgeprobeerd aan de stelschroeven van de kabels en heb de speling er geheel uit gekregen.

Wat ik me wel afvraag nu of de kabels nu tegen elkaar in trekken.

Is dat op één of andere manier waar te nemen?

Cheers
Kees
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    lc8.nl Forum Index -> Werkplaats Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar Pagina Vorige  1, 2
Pagina 2 van 2

 
berichten van de laatste 24 uur

Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Je mag niet stemmen in polls
Je mag geen attachments plaatsen in dit forum
Je mag bestanden downloaden in dir forum


Powered by phpBB © 2001 - 2005 phpBB Group
Hosted and administrated by schradtnet_mini.gif