Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
Master of Disaster
|
Geplaatst: Zo, 5 Jul. 2009, 23:14 Onderwerp: |
|
|
specifieker? In de handleiding staat enkel degene het meest naar de rijder toe. Ik weet eigenlijk zelfs niet waarom er 2 zijn... _________________ Only fools follow rules |
|
Naar boven |
|
 |
SirCrow
|
Geplaatst: Do, 16 Jul. 2009, 13:27 Onderwerp: |
|
|
Dr_Bean schreef: | ik ben niet 100% zeker, maar volgens mij hebben de gaskabels ook bij de injectie aan de onderkant (bij de throttle-body) een stelschroef.
Als ze die juist instellen dan kan je zelf met de stelschroef om de kabel het fijn-afstellen doen, en zou je dus ook 99% spelingsvrij af moeten kunnen stellen. |
Klopt, er zit een stelschroef onderaan, van morgen contact gehad met de dealer, volgende week gaan ze de speling eraf halen, tank e.d. moet eraf, één a anderhalf uur werk.
Door de speling, vermoed ik, heb ik nu drie keer een onverwachte gas reactie gehad met de TC, voorheen niet/nooit. Ultimo probeer ik dit nog en anders gaat de 100 cam erop :( |
|
Naar boven |
|
 |
SirCrow
|
Geplaatst: Zo, 20 Sep. 2009, 13:42 Onderwerp: |
|
|
Dr_Bean schreef: | het moet ook altijd heel iets speling hebben, zodat de kabels niet tegen elkaar in trekken, maar altij precies net vrij staan.
Te veel speling hoeft natuurlijk ook niet, en veroorzaakt alleen maar gerammel en bijbehorende slijtage. |
Afgelopen week in de Ardennen wezen toeren
maar waar ik voor post is dat ik wat last had van de speling op de TC 400, deze varieerde ook in toerental/snelheid? Vooral op steile smalle paden met bepakking en passagier werd ik soms wat verrast. Gisteren wat uitgeprobeerd aan de stelschroeven van de kabels en heb de speling er geheel uit gekregen.
Wat ik me wel afvraag nu of de kabels nu tegen elkaar in trekken.
Is dat op één of andere manier waar te nemen?
Cheers
Kees |
|
Naar boven |
|
 |
|
|
berichten van de laatste 24 uur
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen Je mag geen reacties plaatsen Je mag je berichten niet bewerken Je mag je berichten niet verwijderen Je mag niet stemmen in polls Je mag geen attachments plaatsen in dit forum Je mag bestanden downloaden in dir forum
|