lc8.nl Forum Index
  Picture Gallery   •   FAQ  •  Zoeken   •   Gebruikerslijst   •   Gebruikersgroepen   •  Registreer  •  Profiel  •  Log in om je privé berichten te bekijken  •  Inloggen

Touratech
Ga naar Pagina Vorige  1, 2

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie     lc8.nl Forum Index -> Toebehoren en aanpassingen berichten van de laatste 24 uur
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
TRX

BerichtGeplaatst: Wo, 11 Nov. 2009, 23:23    Onderwerp: Reageer met quote

Blackbert schreef:
Proper (eerste foto toch wink3 )
Waar heb je de stroom afgetakt? (toch 100W samen dacht ik)
Verstralers of mistlampen?
Stel nu dat je de veerweg eens opgebruikt, geen probleem?

Stroom komt rechtstreeks van batterij, is dus geen probleem.
Heb ze gewoon via schakelaar geschakeld, kunnen dus ingeschakeld worden met contact af. Is een risico, maar ik ga er vanuit dat ik het vlug genoeg zal zien als ik het vergeet grin . En anders : 'dikke pech'.

Zijn verstralers, reed in juni voor het eerst 's nachts in een aantal kleine boerebaantjes en zag..... nix uhoh2 . Dus dan maar verstralers besteld wink3 .

Dat van die veerweg.... niet bij stilgestaan stars .

Iemand ervaring hoe diep een standaard adv 950 kan duiken ?

http://users.telenet.be/tienklepper/moto/ktm/KTM_uitrem2.jpg

Dit is met maximale remkracht vooraan, dus hier geen probleem zo te zien, maar bij jumpen ofzo mss wel....

Dr_Bean
Site Admin

BerichtGeplaatst: Do, 12 Nov. 2009, 20:12    Onderwerp: Reageer met quote

- stroom rechstreeks van de batterij: Zonder zekering dus?? niet erg verstanding!

- veerweg: Je kunt het gewoon meten: 24,5/25,5/26,5 cm (afhankelijk van model) inwaards. Dus op de middelbok zetten en dan vanaf het spatbord deze afstand richting onderste kroonplaat meten.

=> Je komt dan snel tot de conclusie dat het spatbord bijna de kroonplaat raakt.... , hopelijk gaan je spatbord dan net tussen de verstralers door...

=> MAAR: De verstralers (ook de Xenon) zijn mooi, maar alleen als extra bij je grootlicht. Meestal heb je in nederland weinig aan je grootlicht omdat er bijna altijd andere auto's zijn.

dus: Monteer gewoon een Xenon vervanging voor je dimlicht! Dan heb je eigenlijk geen behoefte meer aan een grootlicht 2thumbsup

zie div andere draadjes hier op het forum.

TRX

BerichtGeplaatst: Do, 12 Nov. 2009, 22:28    Onderwerp: Reageer met quote

Dr_Bean schreef:
- stroom rechstreeks van de batterij: Zonder zekering dus?? niet erg verstanding!

2 berichtjes eerder stond te lezen dat het compleet met relais, beugels, ZEKERING, schakelaar enzo geleverd werd thumbsup .

Ik ben soms wel gek, maar zoooooooo gek nu ook weer niet hé.
Zou iets te gevaarlijk zijn voor brandjes of smeulende bedrading grin .

Het enige risico is een platte baterij. Mss zet ik het deze winter nog wel eens achter het contact, ik zie wel wink3 .

Dr_Bean
Site Admin

BerichtGeplaatst: Vr, 13 Nov. 2009, 10:23    Onderwerp: Reageer met quote

tja.. als je het toch via een relais schakelt, kan je de (kleine) stuurstroom voor het relais natuurlijk gewoon van de AUX afhalen, die met het contact meegeschakeld wordt. (stekkertjes achter de koplamp)
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    lc8.nl Forum Index -> Toebehoren en aanpassingen Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar Pagina Vorige  1, 2
Pagina 2 van 2

berichten van de laatste 24 uur

Ga naar: