Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
TRX
|
Geplaatst: Wo, 11 Nov. 2009, 23:23 Onderwerp: |
|
|
Blackbert schreef: | Proper (eerste foto toch )
Waar heb je de stroom afgetakt? (toch 100W samen dacht ik)
Verstralers of mistlampen?
Stel nu dat je de veerweg eens opgebruikt, geen probleem? |
Stroom komt rechtstreeks van batterij, is dus geen probleem.
Heb ze gewoon via schakelaar geschakeld, kunnen dus ingeschakeld worden met contact af. Is een risico, maar ik ga er vanuit dat ik het vlug genoeg zal zien als ik het vergeet . En anders : 'dikke pech'.
Zijn verstralers, reed in juni voor het eerst 's nachts in een aantal kleine boerebaantjes en zag..... nix . Dus dan maar verstralers besteld .
Dat van die veerweg.... niet bij stilgestaan .
Iemand ervaring hoe diep een standaard adv 950 kan duiken ?
http://users.telenet.be/tienklepper/moto/ktm/KTM_uitrem2.jpg
Dit is met maximale remkracht vooraan, dus hier geen probleem zo te zien, maar bij jumpen ofzo mss wel.... _________________ Voor al uw foto's : www.im-design.be  |
|
Naar boven |
|
 |
Dr_Bean Site Admin

|
Geplaatst: Do, 12 Nov. 2009, 20:12 Onderwerp: |
|
|
- stroom rechstreeks van de batterij: Zonder zekering dus?? niet erg verstanding!
- veerweg: Je kunt het gewoon meten: 24,5/25,5/26,5 cm (afhankelijk van model) inwaards. Dus op de middelbok zetten en dan vanaf het spatbord deze afstand richting onderste kroonplaat meten.
=> Je komt dan snel tot de conclusie dat het spatbord bijna de kroonplaat raakt.... , hopelijk gaan je spatbord dan net tussen de verstralers door...
=> MAAR: De verstralers (ook de Xenon) zijn mooi, maar alleen als extra bij je grootlicht. Meestal heb je in nederland weinig aan je grootlicht omdat er bijna altijd andere auto's zijn.
dus: Monteer gewoon een Xenon vervanging voor je dimlicht! Dan heb je eigenlijk geen behoefte meer aan een grootlicht
zie div andere draadjes hier op het forum. _________________ Dr_Bean |
|
Naar boven |
|
 |
TRX
|
Geplaatst: Do, 12 Nov. 2009, 22:28 Onderwerp: |
|
|
Dr_Bean schreef: | - stroom rechstreeks van de batterij: Zonder zekering dus?? niet erg verstanding!
|
2 berichtjes eerder stond te lezen dat het compleet met relais, beugels, ZEKERING, schakelaar enzo geleverd werd .
Ik ben soms wel gek, maar zoooooooo gek nu ook weer niet hé.
Zou iets te gevaarlijk zijn voor brandjes of smeulende bedrading .
Het enige risico is een platte baterij. Mss zet ik het deze winter nog wel eens achter het contact, ik zie wel . _________________ Voor al uw foto's : www.im-design.be  |
|
Naar boven |
|
 |
Dr_Bean Site Admin

|
Geplaatst: Vr, 13 Nov. 2009, 10:23 Onderwerp: |
|
|
tja.. als je het toch via een relais schakelt, kan je de (kleine) stuurstroom voor het relais natuurlijk gewoon van de AUX afhalen, die met het contact meegeschakeld wordt. (stekkertjes achter de koplamp) _________________ Dr_Bean |
|
Naar boven |
|
 |
|
|
berichten van de laatste 24 uur
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen Je mag geen reacties plaatsen Je mag je berichten niet bewerken Je mag je berichten niet verwijderen Je mag niet stemmen in polls Je mag geen attachments plaatsen in dit forum Je mag bestanden downloaden in dir forum
|