lc8.nl Forum Index
  Picture Gallery   •   FAQ  •  Zoeken   •   Gebruikerslijst   •   Gebruikersgroepen   •  Registreer  •  Profiel  •  Log in om je privé berichten te bekijken  •  Inloggen

oliepomp ???
Ga naar Pagina Vorige  1, 2

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie     lc8.nl Forum Index -> Werkplaats berichten van de laatste 24 uur
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
dee dee dirk

BerichtGeplaatst: Vr, 23 Mrt. 2007, 11:11    Onderwerp: Reageer met quote

Theo.nl schreef:
Dirk,
Er zit nog bijna een jaar garantie op die fiets,...tot 21-jan 2008 meen ik mij te herinneren idea2

Het is bij Brouwer in handen en ik verzeker je alles komt goed,...met de vuist direct op tafel en pos of negt. ervaringen direct posten op een openbaar forum, zet eerder kwaad bloed dan dat het helpt.

Ik heb net de mijne opgehaald bij Brouwer, en volgens mij is er al wat meer nieuws omtrent jouw motorfiets (ik ving iets op in de wandelgangen),...Albert zal je morgen wel bellen denk ik.

....tel tot 10 en daarna nog eens, alles komt goed.

Een belletje van KTM nederland is hartstikke leuk, attent en aardig maar ook niet meer dan dat, jij hebt hem bij Brouwer gekocht en nog een jaar garantie,..Brouwer maakt het in orde, en vecht het verder wel uit met KTM Ned. ....en niet over jouw rug...echt niet.

Inderdaad de garantie is nog tot 2008! thumbsup
Ik ga ook uit bij een worst case scenario! Garantie is natuurlijk altijd een discussiepunt tussen de dealer en de importeur. Ik ga er natuurlijk van uit dat het zeer goed (en snel)opgelost wordt. Mocht het echter helemaal fout gaan, dan mag iedereen dat toch ook weten(verwacht het alleen niet,aangezien Brouwer toppie is thumbsup )

Theo.nl

BerichtGeplaatst: Vr, 23 Mrt. 2007, 19:57    Onderwerp: Reageer met quote

Quote:
Mocht het echter helemaal fout gaan, dan mag iedereen dat toch ook weten(verwacht het alleen niet,aangezien Brouwer toppie is )

En dat is ook van toepassing op KTM Nederland hoor,....het komt goed !

goelen

BerichtGeplaatst: Do, 29 Mrt. 2007, 10:05    Onderwerp: Reageer met quote

probleem identiek inderdaad. vermits mijn garantie afgelopen was heb ik het probleem zelf proberen op te lossen. olie aflaten, filters gereinigd (mayonaise vorming en metaalschilfertjes), oliefilter vervangen koelcircuit gespoeld (geen olie in de koeling gekregen) nieuwe olie en koelvloeistof. heb nog 4000 km gereden zonder problemen rarara ik begrijp nog niet hoe een deel water bij de olie is geraakt. bij 50000 km heb ik mij een 990 2006 aangeschaft. heb de ouwe toch maar ingeruild omdat ik toch niet meer 100 procent gerust was. (maak soms verre trips) groetjes
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
Dr_Bean
Site Admin

BerichtGeplaatst: Do, 29 Mrt. 2007, 10:27    Onderwerp: Reageer met quote

in de waterpomp zit een afdichting tussen koelvloeistof en olie. Als deze lekt krijgje dit probleem.

't kan natuurlijk zijn dat deze gelekt heeft door een vuiltje, wat er na je reinigingsbeurt uit is gekomen, maar begrijpen doe ik dat ook niet helemaal.
Vervangen van deze keerring was misschien beter geweest.

dee dee dirk

BerichtGeplaatst: Zo, 1 Apr. 2007, 22:24    Onderwerp: Reageer met quote

laatste nieuws!!!!
Mijn liefie is weer bij me. iloveyou Ze heeft een nieuw (ruil) hart gekregen. Bij navragen, bleek het een afgebroken koppelingsplaat te zijn, die vermaald werd door het blok huh2 De schade was echter zo groot geworden dat,na testreparatie en proefrit, er toch besloten werd om een nieuw hart in mijn meissie te zetten (filters,zeven,olie was een zilverglitterboel) wings
Dus met een donorhart kwam ze weer tot leven. Moet het eerst even rustig aan doen om alles weer even te laten zetten, maar daarna kan ze weer! (blok loopt nog wat rauw,maar schakeld als een lul in een.......)
Mijn dank aan Brouwer(Albert,Ian etc etc.) die het toch zo snel hebben opgelost. Ik zei al dat de zaak toppie was thumbsup
Hier nog even een plaatje van haar van vanmiddag na het buiten spelen.

2007_0401utrechtbeurs.JPG
 Beschrijving:
 Bestandsgrootte:  37.47 KB
 Weergegeven:  5306 keer

2007_0401utrechtbeurs.JPG

Daan

BerichtGeplaatst: Ma, 2 Apr. 2007, 7:15    Onderwerp: Reageer met quote

Fijn dat het opgelost is, Brouwer is toppie thumbsup thumbsup

Maar wat bedoel je met "nieuw"???

Ruilblok/gereviseerd blok??/

(voorheen 950 S/990 S adv/ SMR 950/ Superduke totaal 150.000km)
En nu (weer) KTM 950/S adv
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
dee dee dirk

BerichtGeplaatst: Ma, 2 Apr. 2007, 12:42    Onderwerp: Reageer met quote

Daan schreef:
Fijn dat het opgelost is, Brouwer is toppie thumbsup thumbsup

Maar wat bedoel je met "nieuw"???

Ruilblok/gereviseerd blok??/

er zit een gereviseerd ruilblok in uit 2005? (weet ik niet zeker thinking )
heb de gegevens ook laten aanpassen in onderhoudsboekje en op de KTM database. Hoordde van de monteur dat elk ruilblok weer 100% gemaakt wordt incl. zuigers etc etc. Ook zijn ze vaak terug gegaan naar KTM om het daar te onderzoeken en opnieuw op te bouwen(wat er waar van is??) thinking2

Dr_Bean
Site Admin

BerichtGeplaatst: Ma, 2 Apr. 2007, 18:06    Onderwerp: Reageer met quote

Yvan had ook al een gebroken koppelingsplaat.. lijkt er op dat ze een slechte batch gehad hebben.

mooi dat het goed opgelost is!

Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    lc8.nl Forum Index -> Werkplaats Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar Pagina Vorige  1, 2
Pagina 2 van 2

berichten van de laatste 24 uur

Ga naar: