Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
Sancho
|
Geplaatst: Di, 29 Mrt. 2005, 14:07 Onderwerp: Trillingen... |
|
|
Tijdens mijn korte proefritje met de Adventure op de Orange Day viel me op dat de motor behoorlijk trilt. Nu wist ik dat wel - heb tenslotte al wel het een en ander gelezen over de 950 - maar toch wel wennen als je een Japanse viercilinder gewend bent. Nu zou ik daar toch graag nog iets over willen weten. De testmotor trilde zo'n beetje over het hele toerenbereik van 0 tot zo'n 7000 t/m (verder maar niet gegaan, nieuwe motor met zeer weinig kilometers op de klok). Wordt dat soms "beter/minder" als de motor meer km's achter de rug heeft?
En valt er anders met die trillingen te leven op lange afstanden? Het leuke aan een Adventure lijkt me namelijk dat je ook even snel via de snelweg naar Polen/Letland rijdt en daar (ook) verder over de onverharde weggetjes kan gaan toeren. Maar ja, eerst die 800 tot 1200 km snelweg overleven. Hoe zijn julie ervaringen op de Adventure op lange afstanden? Is dat goed te doen?
Sancho
Ps. Mmm, valt zo'n vraag nu eigenlijk onder "Werkplaats", "Cafe" of "Reizen"? |
|
Naar boven |
|
 |
kameel
|
Geplaatst: Di, 29 Mrt. 2005, 14:43 Onderwerp: |
|
|
die trillingen die blijven, tenminste in de tank, niet in het zadel of stuur. M'n eerste tweeduizend km viel het mij steeds op, ook kreeg ik pijn in m'n kont van dat strakke zadel. Maar nu enige duizend km verder heb geen pijn in m'n kont meer en die trillingen vallen eigenlijk niet meer op, terwijl ze er nog wel zijn.
Hier hoef je je geen zorgen over te maken.
gr pieter _________________ riding the camel. |
|
Naar boven |
|
 |
|
|
berichten van de laatste 24 uur
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen Je mag geen reacties plaatsen Je mag je berichten niet bewerken Je mag je berichten niet verwijderen Je mag niet stemmen in polls Je mag geen attachments plaatsen in dit forum Je mag bestanden downloaden in dir forum
|