Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
sharky_capas
Geregistreerd op: 14-1-2007 Berichten: 139 Woonplaats: Enkhuizen
|
Geplaatst: Vr, 26 Jan. 2007, 22:44 Onderwerp: Iemand ervaring met de Factory Pro kit |
|
|
Ik zag bij Verpalen dat hij een kit te koop heeft.
Factory Pro kit
Voor KTM 950 Adventure en of KTM 950 Super Moto
voor Akrapovic uitlaat of ander open uitlaat systemen.
Heeft iemand hier ervaing mee? En is het noodzakelijk?
Hij mailde mij vervoplgens het volgende:
De factory pto kid geeft meer vermogen en meer brandstof al als uw mij even belt zal ik u het even uit legen let wel op wand de motor staat nu veel te arm dan kan er schade van komen gr andre verpalen
Nu heb ik een standaard SM 950 met Akra's. Waar dien ik op te letten? moet ik mijn brandstof instellingen aanpassen?
_________________ LC8 Rules |
|
Naar boven |
|
|
Benktm
Geregistreerd op: 28-12-2006 Berichten: 43 Woonplaats: Bergeijk
|
Geplaatst: Vr, 26 Jan. 2007, 23:07 Onderwerp: |
|
|
ik heb ook standaard 950 met akra's maar ik heb ze er meteen op laten leggen bij Eddy Lemmens en die heeft hem helemaal opnieuw afgesteld en hij doet het goed dus ik weet niet of het nut heeft, voor mij niet denk ik _________________ een dag niet ge"ktm"d is een dag niet geleefd! |
|
Naar boven |
|
|
bompie
Geregistreerd op: 15-7-2005 Berichten: 545 Woonplaats: schelle , belgie
|
Geplaatst: Za, 27 Jan. 2007, 11:33 Onderwerp: |
|
|
ik rij al 20000 km met de Akrapovic op mijn 950 sm en geen enkel probleem,ook bij mijn schoonzoon staan ze er al zo lang op en ook daar is alles ok !!!! Dus,,,,,,,, groetjes. |
|
Naar boven |
|
|
Daan
Geregistreerd op: 27-11-2004 Berichten: 3650
|
Geplaatst: Za, 27 Jan. 2007, 14:45 Onderwerp: |
|
|
bompie schreef: | ik rij al 20000 km met de Akrapovic op mijn 950 sm en geen enkel probleem,ook bij mijn schoonzoon staan ze er al zo lang op en ook daar is alles ok !!!! Dus,,,,,,,, groetjes. |
Ik heb bij kmst 15000 zelf akra's gemonteerd, en de gasnaalden hoger gehangen.
Later heeft mijn dealer tijdens een afstelbeurt de naalden weer origineel gehangen omdat hij de motor te rijk vond staan
Motor staat nu op kmst 62000, zonder problemen _________________ Groet Daan (LC8-Junkie).
(voorheen 950 S/990 S adv/ SMR 950/ Superduke totaal 150.000km)
En nu (weer) KTM 950/S adv |
|
Naar boven |
|
|
sharky_capas
Geregistreerd op: 14-1-2007 Berichten: 139 Woonplaats: Enkhuizen
|
Geplaatst: Za, 27 Jan. 2007, 20:08 Onderwerp: |
|
|
Ok jullie antwoord is me duidelijk.
Omdat ik mijn motor vandaag ben gaan halen wilde ik meteen goed beginnen.
Op naar de 20.000 km _________________ LC8 Rules |
|
Naar boven |
|
|
Dr_Bean Site Admin
Geregistreerd op: 15-11-2004 Berichten: 6731 Woonplaats: Nijmegen
|
Geplaatst: Za, 27 Jan. 2007, 21:04 Onderwerp: |
|
|
een keer goed af laten stellen (liefst gewoon bij/na een beurt, dan staat ook alles goed en heeft ie nieuwe filters enzo..)
Naalden/zittingen slijten (en dat zijn maar 100sten milimeters...) en daardoor kan het zijn dat je na 50k ze weer terug hangt... zoals bij Daan.
grts _________________ Dr_Bean |
|
Naar boven |
|
|
Daan
Geregistreerd op: 27-11-2004 Berichten: 3650
|
Geplaatst: Za, 27 Jan. 2007, 23:02 Onderwerp: |
|
|
Naalden en geleiders schijnen ook harder te slijten van "liggende" carburateurs heb ik wel eens gehoord, wat mij wel logisch lijkt.
Bij een staande carburateur hangt de naald nl min of meer vrij van de geleider.
Ben ik ff blij met m'n setje 1000km oude ruilcarburateurs wat bij de 60000 beurt gemonteerd is _________________ Groet Daan (LC8-Junkie).
(voorheen 950 S/990 S adv/ SMR 950/ Superduke totaal 150.000km)
En nu (weer) KTM 950/S adv |
|
Naar boven |
|
|
|