Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
Muug

Geregistreerd op: 11-6-2012 Berichten: 1591 Woonplaats: in de buurt van Trooper en Blackbert
|
Geplaatst: Ma, 2 Dec. 2024, 16:18 Onderwerp: Lijstjes van onbeschikbare onderdelen ? |
|
|
Heeft er zo nog niemand lijstjes getrokken van onderdelen die ondertussen bij KTM niet meer nieuw beschikbaar zijn? Per jaargang bvb, of op zijn minst met het onderscheid tussen 950 en 990.
Zou wel erg handig zijn denk ik zo.
Zo zocht ik enkele dagen geleden naar dat brede lager in de tandwieldrager, en niet alleen die, maar ook diverse andere onderdelen errond bleken niet meer bestelbaar te zijn. Alweer. Op den duur zou je écht wel ergens een gecrashte 950 opkopen, sodeju. _________________ Leap, and the net will appear.
Sinds 2008 de trotse eigenaar van een KTM 950 Adventure van 2005. 132.000 km and still counting. |
|
Naar boven |
|
 |
Daan

|
Geplaatst: Di, 3 Dec. 2024, 15:47 Onderwerp: |
|
|
Als je online iets probeert te bestellen krijg je vanzelf een melding
dat het niet meer leverbaar is lijkt mij.
ik weet al wel luchtfilterkast 950 (bak en deksel)
tankbeschermers onder 990.
veel gekleurd plastic (tank/zijpanelen enz) _________________ Groet Daan (LC8-Junkie).
(voorheen 950 S/990 S adv/ SMR 950/ Superduke totaal 150.000km)
En nu (weer) KTM 950/S adv |
|
Naar boven |
|
 |
Eddy74
|
Geplaatst: Di, 3 Dec. 2024, 18:29 Onderwerp: |
|
|
Denk dat je inderdaad wel een melding ontvangt van de niet meer te leveren onderdelen, maar dan?
Ben op zoek naar de upgrades van de oliepomp en waterpomp, deze zijn ook niet meer te leveren. Ondertussen ligt het blok uit elkaar, te wachten op de upgrades..  _________________ Als je niks veranderd veranderd er niks. |
|
Naar boven |
|
 |
Muug

Geregistreerd op: 11-6-2012 Berichten: 1591 Woonplaats: in de buurt van Trooper en Blackbert
|
Geplaatst: Wo, 4 Dec. 2024, 11:41 Onderwerp: |
|
|
@Daan: ik heb mijn suggestie gedaan om alles wat visueler te maken. Tuurlijk weet ik dat je op het moment van bestellen een melding krijgt. Du-uh. Maar eigenlijk zou men het systeem "voor" moeten kunnen zijn. En een eenvoudig te raadplegen lijst die aangeeft hoeveel stuks er nog beschikbaar zijn van dittum en dattum, en welke onderdelen er absoluut onbeschikbaar zijn, zou alles veel duidelijker maken. Dingetjes bestellen die bijna uit voorraad zijn. Maar dan ga je natuurlijk de kat bij de melk zetten, zal je zeggen, en snodaards met dollartekens in hun ogen gaan dan ultrasnel die zeldzaam wordende onderdelen als de wiedeweerga opkopen om ze dan aan het tienvoud te koop te zetten....
Niks is ideaal, en zeker niet met de geldwolven die tegenwoordig via diverse LC8-Facebook groups hun te duur geprijsde spullen proberen verkopen.
In Amerika zijn er al enkelingen die wat spulletjes namaken (3D printen of in glasvezel of carbon) maar dat zijn ook maar druppels op een hete plaat. Kan er geen bedrijf opstaan dat de blauwdrukken van de LC8 kan overkopen? KTM heeft nu toch nood aan centjes.  _________________ Leap, and the net will appear.
Sinds 2008 de trotse eigenaar van een KTM 950 Adventure van 2005. 132.000 km and still counting. |
|
Naar boven |
|
 |
|