Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
Koeno
Geregistreerd op: 22-9-2021 Berichten: 103 Woonplaats: Haaltert (Belgiƫ)
|
Geplaatst: Di, 17 Sep. 2024, 10:23 Onderwerp: Koppelingsolie: wie wat hoe |
|
|
Binnenkort krijgt de LC8 een groot onderhoud.
Voordat we daar aan beginnen moet ik alle nodige dingen verzamelen natuurlijk.
Voor de koppelingsolie moet het minerale zijn, volgens het boekje SAE 10.
In mijn bikeshed heb ik nog Voorvorkolie van Eurol SAE 10 staan, minerale olie. Bus nog nooit geopened.
Mag ik deze daarvoor gebruiken?
 _________________ - It's a basic truth of the human condition, that everybody lies. The only variable is about what - |
|
Naar boven |
|
 |
StevenD

Geregistreerd op: 11-4-2005 Berichten: 2715 Woonplaats: Amsterdam
|
Geplaatst: Zo, 22 Sep. 2024, 8:53 Onderwerp: |
|
|
Jahoor dat kan, maar denk dat het boekje geen w10 schrijft hoor, of heb ik een ander boek? In mijn ervaring is de koppeling erg zwaar met w10, heb er zelf vaker w2.5 in gevuld en dat is vergelijkbaar met de originele rode magura vloeistof. _________________ Go!!!!!!
Ready to race - the adventure collector. |
|
Naar boven |
|
 |
Koeno
Geregistreerd op: 22-9-2021 Berichten: 103 Woonplaats: Haaltert (Belgiƫ)
|
Geplaatst: Zo, 22 Sep. 2024, 10:46 Onderwerp: |
|
|
Volgens mijn manual: (pagina 74)
Checking the oil level of the hydraulic clutch
To check the oil level in the master cylinder of the clutch remove the cover. For this pur-pose, remove screws [2] and cover [3] together with the rubber boot [4]. The oil level in thehorizontal-standing master cylinder should be 4 mm below the upper edge. If necessary, add SAE 10 biodegradable hydraulic oil (Motorex clutch fluid 75), availablefrom your authorized KTM workshop _________________ - It's a basic truth of the human condition, that everybody lies. The only variable is about what - |
|
Naar boven |
|
 |
|