Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
Jan F.
|
Geplaatst: Wo, 8 Mrt. 2023, 21:48 Onderwerp: Gevonden: Uitlaatflenzen gezocht |
|
|
Voor een knutselproject ben ik op zoek naar twee uitlaatflenzen voor 950/990 adventure uitlaat dempers bv van een oude H-link pijp.
Wie heeft er nog iets liggen?
Groet, Jan
Laatst aangepast door Jan F. op Za, 11 Mrt. 2023, 18:14, in totaal 1 keer bewerkt |
|
Naar boven |
|
 |
StevenD

|
Geplaatst: Wo, 8 Mrt. 2023, 23:23 Onderwerp: |
|
|
Vrij gemakkelijk zelf te maken. Als je gaat lassen zou ik dat sterk prefereren ook, als je de originele gaat zagen/lassen houd het niet lang uit door de dikte en coating van de standaard pijp. Wat ben je aan het maken? _________________ Go!!!!!!
Ready to race - the adventure collector. |
|
Naar boven |
|
 |
Jan F.
|
Geplaatst: Do, 9 Mrt. 2023, 18:16 Onderwerp: |
|
|
Wil twee 51mm uitlaten monteren aan de originele flens. Verlopen 51 naar 38mm zitten bij de uitlaten dus kwestie van op juiste diameter inkorten en rondom aflassen aan twee losse flenzen.
Groet, Jan |
|
Naar boven |
|
 |
StevenD

|
Geplaatst: Vr, 10 Mrt. 2023, 11:41 Onderwerp: |
|
|
uuh nee toch, dan heb je dus het deel wat normaliter aan de uitlaat vastzit nodig (waar de H tegen aan bout met een pakking er tussen). Dat is niet echtmakkelijk los te maken. Wel goed na te maken met een plaat, een gat er in met 3 stuks draad er om heen waar je het verloop deel op las. Waarom las je dat verloop stuk niet op de H aansluitingen? _________________ Go!!!!!!
Ready to race - the adventure collector. |
|
Naar boven |
|
 |
Jan F.
|
Geplaatst: Vr, 10 Mrt. 2023, 14:38 Onderwerp: |
|
|
StevenD schreef: | Wel goed na te maken met een plaat, een gat er in met 3 stuks draad er om heen waar je het verloop deel op las. |
Namaken kan altijd maar misschien dat iemand nog een rotte h-link heeft liggen, daar zitten nl. Twee losse flenzen op.
Aan de bestaande h-link lassen is geen optie. Ik ga geen goed exemplaar slopen. Ze worden zeldzaam.
Groet, Jan |
|
Naar boven |
|
 |
|