lc8.nl Forum Index
  Picture Gallery   •   FAQ  •  Zoeken   •   Gebruikerslijst   •   Gebruikersgroepen   •  Registreer  •  Profiel  •  Log in om je privé berichten te bekijken  •  Inloggen

GEZOCHT: Diverse spullen voor een KTM 990 Adventure
Ga naar Pagina Vorige  1, 2
 
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie     lc8.nl Forum Index -> Koop en verkoop berichten van de laatste 24 uur
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Freebert



Geregistreerd op: 9-9-2011
Berichten: 1057
Woonplaats: de stille kempen

BerichtGeplaatst: Do, 10 Feb. 2022, 20:37    Onderwerp: Reageer met quote

Hoi Steven, ik ga die ITG niet bestellen, want na een trage communicatie met dat bedrijfje, kreeg ik een prijs van 120€ voor 1 filter.
Samen met jouw plaatje kom ik op een prijs waar ik de Triple clamp setup voor kan kopen, die me beter uitgedacht lijkt dan deze ITG setup.
Dus ik laat het plaatje dat je hebt liggen aan me voorbijgaan. UIteraard ben je steeds welkom voor een biertje als je ooit deze kanten opkomt.

Dus ik zoek nog een 2-in-1 uitlaat én een controller voor de KTM handvatverwarming (anders ben ik genoodzaakt een nieuwe oxford set te bestellen)

Niemand zoiets liggen?

_________________
Treebird Boomverzorging
info@bomen-snoeien.be
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage
TooBigTooHeavy



Geregistreerd op: 13-5-2018
Berichten: 547

BerichtGeplaatst: Do, 10 Feb. 2022, 21:19    Onderwerp: Reageer met quote

Is dit misschien wat?

http://21brothers.eu/produkt/kolektor-wydechowy-2w1-ktm-950-990-adventure/
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Freebert



Geregistreerd op: 9-9-2011
Berichten: 1057
Woonplaats: de stille kempen

BerichtGeplaatst: Vr, 11 Feb. 2022, 9:12    Onderwerp: Reageer met quote

TooBigTooHeavy schreef:
Is dit misschien wat?

http://21brothers.eu/produkt/kolektor-wydechowy-2w1-ktm-950-990-adventure/


Die stond op m'n vorige 990 en ik was daar heel tevreden van. Echter die ze nu aanbieden heeft niet de H-pijp ertussen, waardoor de druk toch anders is. De uitleg van hen was dat hun fabrikant deze te moeilijk vond om te maken en nu bieden ze dus enkel bovenstaande linkpijp aan. Ik zoek dus naar het model met H-verbinding ertussen.
Of denken jullie dat dit weinig verschil uitlaakt? Van 2X42mm naar 1X42mm is mss de boel wat te heet opstoken?

_________________
Treebird Boomverzorging
info@bomen-snoeien.be
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage
StevenD



Geregistreerd op: 11-4-2005
Berichten: 2669
Woonplaats: Amsterdam

BerichtGeplaatst: Vr, 11 Feb. 2022, 14:17    Onderwerp: Reageer met quote

Freebert schreef:
Hoi Steven, ik ga die ITG niet bestellen, want na een trage communicatie met dat bedrijfje, kreeg ik een prijs van 120€ voor 1 filter.
Samen met jouw plaatje kom ik op een prijs waar ik de Triple clamp setup voor kan kopen, die me beter uitgedacht lijkt dan deze ITG setup.
Dus ik laat het plaatje dat je hebt liggen aan me voorbijgaan. UIteraard ben je steeds welkom voor een biertje als je ooit deze kanten opkomt.

Dus ik zoek nog een 2-in-1 uitlaat én een controller voor de KTM handvatverwarming (anders ben ik genoodzaakt een nieuwe oxford set te bestellen)

Niemand zoiets liggen?


bucktooth die zijn gek geworden! nu bij ITG zelf 82 pond inderdaad! heb even de mail doorgespit: 6 jaar terug bestelde ik ze voor 52,-!

Zal even de dozen door spitten, heb volgens mij nog een handvatverwarming waar een handvat van stuk is liggen!

Dat H deel is totaal niet nodig bij 2/1. wel ben ik van mening dat die enkele demper op dezelfde maat een beetje knijpt. bij offroad/reis prima, je krijgt meer koppel onderin terug. maar snelweg, PK's lever je best wat in. De remus doet dat beter: van 2x42 naar een keer 54mm. Die heb ik er zelf op zitten.
https://petriemotorsports.wordpress.com/2012/05/01/remus-roxx-2-1-exhaust-in-stock-for-ktm-950990/

_________________
Go!!!!!!
Ready to race - the adventure collector.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN Messenger
Freebert



Geregistreerd op: 9-9-2011
Berichten: 1057
Woonplaats: de stille kempen

BerichtGeplaatst: Zo, 13 Feb. 2022, 13:05    Onderwerp: Reageer met quote

Ja, die remus oplossing lijkt me ideaal, maar ik kan die nergens meer vinden spijtig genoeg...
_________________
Treebird Boomverzorging
info@bomen-snoeien.be
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage
Jos van Vliet



Geregistreerd op: 8-7-2008
Berichten: 384
Woonplaats: Eindhoven

BerichtGeplaatst: Zo, 13 Feb. 2022, 22:32    Onderwerp: Reageer met quote

Freebert schreef:
TooBigTooHeavy schreef:
Is dit misschien wat?

http://21brothers.eu/produkt/kolektor-wydechowy-2w1-ktm-950-990-adventure/


Die stond op m'n vorige 990 en ik was daar heel tevreden van. Echter die ze nu aanbieden heeft niet de H-pijp ertussen, waardoor de druk toch anders is. De uitleg van hen was dat hun fabrikant deze te moeilijk vond om te maken en nu bieden ze dus enkel bovenstaande linkpijp aan. Ik zoek dus naar het model met H-verbinding ertussen.
Of denken jullie dat dit weinig verschil uitlaakt? Van 2X42mm naar 1X42mm is mss de boel wat te heet opstoken?

Ik heb die 2-1 gehad zonder H-stuk, werkte volgens mij prima, merkte niets van minder goed lopen. Nou denk ik ook dat het verschil heel minimaal zou zijn

_________________
Husqvarna 701

Niet meer:
KTM 525 EXC Rally '05
KTM 950 Adventure S '03
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
Freebert



Geregistreerd op: 9-9-2011
Berichten: 1057
Woonplaats: de stille kempen

BerichtGeplaatst: Ma, 14 Feb. 2022, 22:01    Onderwerp: Reageer met quote

Ok Jos, dan bekijk ik zeker de mogelijkheid om toch die 2-in1 te bestellen zonder dat H-stuk.
_________________
Treebird Boomverzorging
info@bomen-snoeien.be
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    lc8.nl Forum Index -> Koop en verkoop Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar Pagina Vorige  1, 2
Pagina 2 van 2

 
berichten van de laatste 24 uur

Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Je mag niet stemmen in polls
Je mag geen attachments plaatsen in dit forum
Je mag bestanden downloaden in dir forum


Powered by phpBB © 2001 - 2005 phpBB Group
Hosted and administrated by schradtnet_mini.gif