Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
Freebert
Geregistreerd op: 9-9-2011 Berichten: 1057 Woonplaats: de stille kempen
|
Geplaatst: Zo, 26 Jan. 2020, 22:57 Onderwerp: GEZOCHT: 1 uitlaatdemper voor KTM 990 Adventure |
|
|
Omdat ik een 2-in-1 bochtje heb besteld, ben ik op zoek naar één demper (rechter). Heeft iemand iets liggen?
Bedankt. _________________ Treebird Boomverzorging
info@bomen-snoeien.be |
|
Naar boven |
|
 |
marcelfacd
|
Geplaatst: Zo, 2 Feb. 2020, 10:08 Onderwerp: Re: GEZOCHT: 1 uitlaatdemper voor KTM 990 Adventure |
|
|
Freebert schreef: | Omdat ik een 2-in-1 bochtje heb besteld, ben ik op zoek naar één demper (rechter). Heeft iemand iets liggen?
Bedankt. |
Hoi,
Heb niets liggen maar heb paar maanden geleden ook een 2-1 bocht erop gezet. Ben er achter gekomen dat e.e.a wel nauw luistert (qua effect) Had een GPR set maar daarmee hoorde je me al vanaf de afrit aankomen (en daar woon ik 5 km vandaan)
Ben uiteindelijk naar Pajic gegaan in Gendringen. Hij heeft een hele verzameling uitlaten waarmee je ter plekke gelijk de verschillen kan horen. Ook veel 2e handse. Ik ben uiteindelijk op een 2e handse uitgekomen van Akrapovic die ter plekken wordt aangepast en gemonteerd, erg blij mee nu.
M.a.w als je er een willekeurige op zet kun je hele vreemde effecten krijgen (qua geluid, vermogen en gedrag)
Ik heb er nu een mapping op staan die ook lekker loopt, laat m nog wel een beetje bijtunen. |
|
Naar boven |
|
 |
BikeBrother

|
Geplaatst: Zo, 2 Feb. 2020, 10:41 Onderwerp: |
|
|
Hoi,
ik heb nog de originele dempers van een 950 liggen.
grts, udo _________________ KTM 950 Adventure S (2005, 135.000 km verkocht); KTM 1090 Adventure 2018
www.bikebrothers.nl
Ride your Dreams |
|
Naar boven |
|
 |
Freebert
Geregistreerd op: 9-9-2011 Berichten: 1057 Woonplaats: de stille kempen
|
Geplaatst: Zo, 2 Feb. 2020, 23:41 Onderwerp: |
|
|
Bedankt jongens!
Ik zou sowieso een uitlaatdemper kiezen met een betere flow dan de standaard pijpen, en dan liefst eentje met de originele driepuntsaansluiting. Ondertussen heb ik van Wings een prijs gekregen voor de rechtse demper, maar 300€ kan ik er nu niet aan geven.
Ik woon in België, dus Gendringen is wat ver om te rijden. _________________ Treebird Boomverzorging
info@bomen-snoeien.be |
|
Naar boven |
|
 |
|