Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
Legnumfan
|
|
Naar boven |
|
|
timieh
Geregistreerd op: 20-3-2013 Berichten: 1467 Woonplaats: Biddinghuizen
|
Geplaatst: Wo, 22 Jan. 2020, 10:59 Onderwerp: |
|
|
Wat is de richtprijs en de reden van verkoop (vind het persoonlijk wel vreemd nadat je nagenoeg alles aangepakt hebt )
_________________ ------------
Hartelijke groetjes uit Flevoland,
Tim.
KTM adv s 950 GO!!!!! & 2 alpjes
www.motorkampeerwinkel.nl |
|
Naar boven |
|
|
Legnumfan
|
Geplaatst: Wo, 22 Jan. 2020, 15:47 Onderwerp: Richtprijs 4750 |
|
|
Die gedachte is niet vreemd te noemen. De ktm heb ik nu bijna 3 jaar in bezit en dit was mijn eerste ktm 950 adv. Niet mijn eerste ktm want ik ben eigenaar van een 640 adv die ook geheel gereviseerd is en net eigenaar geworden van een ktm 660 rally.
De ktm heeft voor mij 3 eigenaren gehad die de motor gereden en gebruikt hebben. Ik rijd graag motor maar ben ook een "misschien iets te" fanatiek/purist
Mijn motors houd ik graag in goede conditie en elk schroefje moertje tracht ik zo origineel mogelijk te houden.
De 950 had wat liefde nodig met betrekking tot deze kleine zaken. Gedurende het najaar ben ik hier misschien wat in door geslagen , en heb ik de motor geheel gereviseerd. Deels benieuwd wat de ktm na zijn 744745 gereden kilometers aan slijtage heeft/had ondervonden.
Als ik terug kijk was het niet nodig geweest alles zat keurig binnen toleranties.
Maar als hij dan toch open ligt, mijn werkplaats en de tijd beschikbaar zijn, waarom dan de distributie kettingen, lagers etc etc Niet mee pakken
Inderdaad het heeft genoeg "zeg veel" geld en inspanning gekost om de ktm daar te krijgen, wat ik ook echt niet terug verdien aan de verkoop.
Mijn partner/vriend heeft de motor nog gereden maar is recent voor een zeer nette 990 dakar etition gevallen en ik ben dol van enthousiaste met mijn 660 rally , dat is de reden dat hij/zij mag gaan.
Ruimte is geen reden voor de verkoop maar de portemonnee groeit minder snel mede door een grote verbouwing.
|
|
Naar boven |
|
|
petervdc
|
|
Naar boven |
|
|
petervdc
|
Geplaatst: Vr, 24 Jan. 2020, 17:05 Onderwerp: |
|
|
Ik rij weinig meer, en denk soms mijn 1190R te verkopen & een goedkopere moto te kopen, zoals deze
Kan ik wat budget recupereren...
Had vroeger een 990
_________________ ...tjah... |
|
Naar boven |
|
|
Muug
Geregistreerd op: 11-6-2012 Berichten: 1523 Woonplaats: in de buurt van Trooper en Blackbert
|
Geplaatst: Za, 25 Jan. 2020, 10:10 Onderwerp: |
|
|
Springen, Peter !
_________________ Leap, and the net will appear.
Sinds 2008 de trotse eigenaar van een KTM 950 Adventure van 2005. 127.000 km and still counting. |
|
Naar boven |
|
|
petervdc
|
Geplaatst: Za, 25 Jan. 2020, 12:54 Onderwerp: |
|
|
Muug schreef: | Springen, Peter ! |
Als de mijne verkocht is, heb ik vééééél interesse
_________________ ...tjah... |