Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
GezwindeSpoed

|
Geplaatst: Di, 11 Okt. 2016, 9:02 Onderwerp: Originele brandstofpomp 950 |
|
|
Omdat ik het verzuipen op knippenpaden zat ben wil ik eens kijken of de brandstofpomp (en dus druk) het verschil kan uitmaken. Ik sprak in Eindhoven een andere SE rijder die er geen last van had.
Dus wie heeft er nog een pomp liggen? _________________ NC750X
300EXC TPI
950SE |
|
Naar boven |
|
 |
Dr_Bean Site Admin

|
Geplaatst: Di, 11 Okt. 2016, 20:50 Onderwerp: |
|
|
?
een 'ándere' pomp bedoel je? of wil je de 'druk'aanpassen? (de veer krijg je niet met goed fatsoen uit de pomp kan ik je vertellen)
vacuum of membraan?
persoonlijk geloof ik niet dat het de pomp is, maar het opstoten van brandstof in de vlotterbakken (omdat die schuin staan en te veel ruimte hebben). Als daarbij de vlotter niet goed afsluit dan wordt het idd erger. je kunt je vlotternivo lager zetten, dan zou dat iets moeten helpen (maar boel gepruts). _________________ Dr_Bean |
|
Naar boven |
|
 |
GezwindeSpoed

|
Geplaatst: Wo, 12 Okt. 2016, 9:03 Onderwerp: |
|
|
Een andere pomp bedoel ik met misschien wel lagere druk. Er zit nu een Pierburg pomp op voor oldtimers met carbs. Ik werd getriggerd doordat een andere SE rijder zei er geen last van te hebben met de standard pomp. Vlotterniveaus heb ik al van 3 naar 4mm verlaagd, wat helpt maar niet genoeg. Misschien moet ik ook maar schotjes in de vlotterbakken gaan maken . _________________ NC750X
300EXC TPI
950SE |
|
Naar boven |
|
 |
|