lc8.nl Forum Index
  Picture Gallery   •   FAQ  •  Zoeken   •   Gebruikerslijst   •   Gebruikersgroepen   •  Registreer  •  Profiel  •  Log in om je privé berichten te bekijken  •  Inloggen

Bos dempers 990 adventure passen niet?

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie     lc8.nl Forum Index -> Werkplaats berichten van de laatste 24 uur
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
dutchphantom

BerichtGeplaatst: Zo, 11 Sep. 2016, 14:16    Onderwerp: Bos dempers 990 adventure passen niet? Reageer met quote

Heya. Ik heb een setje bos dempers kunnen krijgen. Helemaal tof ofc. Alleen lijken ze niet te passen de originele dempers hebben een kleine uitsparing bij de pakking waar de uitlaat een stukje in gaat. Zo kun je de driehoekige ring met de drie bouten perfect erop zetten. Alleen de bos heeft die uitsparing niet als je de pakking erin doet. Resultaat is dat als je de ring aandraait er nog een mm of 4 tussen de demper en de ring zit. Dit is niet goed want zo trekt de ring krom.. Doe ik iets verkeerd? Horen er extra onderdelen bij?

Ik had gehoopt het vandaag klaar te krijgen Omdat ik kon testen met de mapping. Maar dat gaat sowieso niet lukken. Heeft iemand een idee?

Blackbert

BerichtGeplaatst: Zo, 11 Sep. 2016, 20:11    Onderwerp: Reageer met quote

Gelijkmatig de 3 bouten vastzetten, de motor starten en controleren op lekken. Bij mijn Akra's zitten die ringen ook niet tot tegen de demper, maar alles is wel dicht (daar toch snobby ). Da's waarschijnlijk de bedoeling van dat beetje speling. De druk moet op de pakkingsring zitten, niet op de rand ernaast.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
dutchphantom

BerichtGeplaatst: Ma, 12 Sep. 2016, 1:24    Onderwerp: Reageer met quote

hmm het probleem is dat de ringen helemaal verbuigen als ik ze aandraai. dus ben bang dat het straks helemaal niet meer past. zag een post van iemand hier op het forum uit 2010 dat die de pakking er gewoon uitgehaald had en dat werkte ook prima.

misschien dat dat dan beter werkt?

dutchphantom

BerichtGeplaatst: Ma, 12 Sep. 2016, 15:57    Onderwerp: Reageer met quote

Zo alles is gemonteerd. Zit opzich allemaal goed vast. Alleen merk ik dat bij 1 demper er lucht komt bij de metalen ring aan de achterzijde zijde. De demper is dus een beetje lek. Het komt tussen de metalen ring die met popnagels vast zit en de aluminium koker weg. Je hoort het volgens mij niet. Maar je voelt het wel. Ook als ik er zeepsop op spuiten zie je duidelijk dat het daar vandaan komt

Dus niet erg veel geluk tot nu toe

Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    lc8.nl Forum Index -> Werkplaats Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

berichten van de laatste 24 uur

Ga naar: