Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
nikovl
|
Geplaatst: Do, 19 Nov. 2015, 19:45 Onderwerp: Onderhoud |
|
|
Hey zou graag weten waar de oost-vlaamingen gaan voor stukken en onderhoud rond oos-vl .
Of is er iemand met de nodige ervaring waar ik bij kan gaan om eens te zien hoe het allemaal in zijn werk gaat en/of mij wat kan helpen ( heb zelf wel geen werkplaats) .
En voor een ritje en babbel ben ik ook meestal wel te vinden .
grtz Niko
ps : ik woon in Gent . |
|
Naar boven |
|
|
Toon_D
|
Geplaatst: Do, 19 Nov. 2015, 22:40 Onderwerp: |
|
|
Ik ben steeds voor onderdelen naar Racing Center in Deurne geweest. Nu ben ik verhuisd naar omgeving Bornem en ga ik ofwel naar KTM in 't Hoogveld in Dendermonde of naar Joramo in Liezele (Puurs).
Mvg Toon _________________ KTM 990 Adventure 2007
BMW R45 1978
Honda CB750 1981
Suzuki RM 125
KTM SXS 150 |
|
Naar boven |
|
|
Muug
Geregistreerd op: 11-6-2012 Berichten: 1523 Woonplaats: in de buurt van Trooper en Blackbert
|
Geplaatst: Vr, 20 Nov. 2015, 16:39 Onderwerp: |
|
|
Mototech in Westrem of De Smet in Waregem
Toon, zou je 'm op onderhoud durven steken in Dendermonde? Je bedoelt toch DDBikes? _________________ Leap, and the net will appear.
Sinds 2008 de trotse eigenaar van een KTM 950 Adventure van 2005. 127.000 km and still counting. |
|
Naar boven |
|
|
nikovl
|
Geplaatst: Vr, 20 Nov. 2015, 17:14 Onderwerp: |
|
|
Muug schreef: | Mototech in Westrem of De Smet in Waregem
Toon, zou je 'm op onderhoud durven steken in Dendermonde? Je bedoelt toch DDBikes? |
ben eens bij DDbikes binnen gestapt maar reed toen nog met de explorer , was vriendelijk wel een babbelaar (hoop dat ie niet bezig was aan een motor want zo lopen werkuren snel op) , was natuurlijk vriendelijk omdat ik mss wel een motor daar zou kopen .
Nu heb ik wel gezien op de facturen van mijn 990 dat ie van DDbikes komt als ie nieuw was.
Van vriend gehoord dat Desmet ook niet al te zuiver is ! tja daarom zou ik het liever zelf doen of bij iemand die zelf met een ktm rijd en weet hoe het goed gedaan word .
grtz Niko |
|
Naar boven |
|
|
TRooPER
|
Geplaatst: Zo, 22 Nov. 2015, 11:55 Onderwerp: |
|
|
ik koop stukken bij desmet of via website KTM, wat mij best uitkomt en hoe dringend het is.
voorlopig alles zelf in onderhoud dankzij dit forum en "KTM hall of whisdom" en de hulp van een "SuperSonisSnelleMan"
alvast veel rijplezier met uw ADV. en voor een ritje mag je mij ook steeds porren, ik begeef mij ook in ruime omgeving Gent |
|
Naar boven |
|
|
nikovl
|
Geplaatst: Zo, 22 Nov. 2015, 14:32 Onderwerp: |
|
|
TRooPER schreef: | ik koop stukken bij desmet of via website KTM, wat mij best uitkomt en hoe dringend het is.
voorlopig alles zelf in onderhoud dankzij dit forum en "KTM hall of whisdom" en de hulp van een "SuperSonisSnelleMan"
alvast veel rijplezier met uw ADV. en voor een ritje mag je mij ook steeds porren, ik begeef mij ook in ruime omgeving Gent |
zal ik zekers eens doen dat porren , als het weer het wat toelaat want denk dat ze gaan beginnen met zout rond te smijten . Heb onder tussen ook de online site gevonden en nog een kortingsbon van 50 eurotjes ook :p |
|
Naar boven |
|
|
LuC8 Motard
|
Geplaatst: Wo, 25 Nov. 2015, 10:16 Onderwerp: |
|
|
nikovl schreef: | TRooPER schreef: | ik koop stukken bij desmet of via website KTM, wat mij best uitkomt en hoe dringend het is.
zal ik zekers eens doen dat porren , als het weer het wat toelaat want denk dat ze gaan beginnen met zout rond te smijten . Heb onder tussen ook de online site gevonden en nog een kortingsbon van 50 eurotjes ook :p |
Hey Niko , .. ikzelf en andere 990Adv.KTM-ers & GS-sers hebben goeie ervaring met Mototech in Wetteren ,....Alsook met Motocare , in Tielt-Winge ( als het iets verder mag zijn )...suc6 _________________ KTM adventure 990 & FlyingBrick K1100LT/se |
|
Naar boven |
|
|
nikovl
|
Geplaatst: Wo, 25 Nov. 2015, 10:49 Onderwerp: |
|
|
hoi LuC8
Wetteren das niet zover voor mij dus zal daar eens mijn kop laten zien
Bedankt voor de info en Motocare ben ik onlangs naar hun avond voorstelling geweest , daar wat stukken besteld met de kortingsbon en kledij was met grote kortingen - 50% - 30% .
Is inderdaad wel wat verder van huis maar rijden dat we nu graag dus das niet zo"n probleem :p
grtz Niko |
|
Naar boven |
|
|
Muug
Geregistreerd op: 11-6-2012 Berichten: 1523 Woonplaats: in de buurt van Trooper en Blackbert
|
Geplaatst: Wo, 25 Nov. 2015, 16:19 Onderwerp: |
|
|
nikovl schreef: | ben eens bij DDbikes binnen gestapt maar reed toen nog met de explorer , was vriendelijk wel een babbelaar ..........
Van vriend gehoord dat Desmet ook niet al te zuiver is ! ..........
grtz Niko |
DDBikes vs De Smet : DDBikes hebben Ducati-genen, mochten van Ducati geen Ducati-store meer zijn en waren hun officiele dealership kwijt en moesten dan wel ander merk vinden. Dat werd KTM. De DDBikes-man is inderdaad een niet te stuiten babbelaaar. De Smet : hun roots liggen in de enduro-wereld, lang geleden, en bijgevolg hebben ze veel kennis van KTM. Dus fundamenteel andere insteek.
Verder ga je natuurlijk altijd overal mensen vinden die ontevreden zijn van hun dealer. Niemand is perfect, iedereen maakt fouten.
Mototech zit tegenwoordig in Westrem om heel correct te zijn, langs de Gentse steenweg. Da's iets anders dan Wetteren city. _________________ Leap, and the net will appear.
Sinds 2008 de trotse eigenaar van een KTM 950 Adventure van 2005. 127.000 km and still counting. |
|
Naar boven |
|
|
LuC8 Motard
|
Geplaatst: Wo, 25 Nov. 2015, 18:09 Onderwerp: |
|
|
nikovl schreef: | hoi LuC8
Wetteren das niet zover voor mij dus zal daar eens mijn kop laten zien
Bedankt voor de info en Motocare ben ik onlangs naar hun avond voorstelling geweest , daar wat stukken besteld met de kortingsbon en kledij was met grote kortingen - 50% - 30% .
Is inderdaad wel wat verder van huis maar rijden dat we nu graag dus das niet zo"n probleem :p
grtz Niko |
Wij waren ook op hun Nocturne, Supertof
mvg _________________ KTM adventure 990 & FlyingBrick K1100LT/se |
|
Naar boven |
|
|
nikovl
|
Geplaatst: Wo, 25 Nov. 2015, 19:02 Onderwerp: |
|
|
[quote="Muug"] nikovl schreef: |
Verder ga je natuurlijk altijd overal mensen vinden die ontevreden zijn van hun dealer. Niemand is perfect, iedereen maakt fouten.
Mototech zit tegenwoordig in Westrem om heel correct te zijn, langs de Gentse steenweg. Da's iets anders dan Wetteren city. |
das inderdaad de waarheid voor ene ist goed voor de andere niet .
Hoor wel vaker goeie ervaring van mototech |
|
Naar boven |
|
|
nikovl
|
Geplaatst: Wo, 25 Nov. 2015, 19:04 Onderwerp: |
|
|
[/quote]
Wij waren ook op hun Nocturne, Supertof
mvg[/quote]
was in orde daar , had niet verwacht dat er zoveel volk zou rondlopen . En de noedels waren ook lekker
grtz niko |
|
Naar boven |
|
|
Master of Disaster
|
Geplaatst: Di, 8 Dec. 2015, 18:05 Onderwerp: |
|
|
Dag Niko,
Ik woon zelf in Wetteren en heb een goed uitgeruste werkplaats. Ik rij al (even denken...) 6 jaar LC8 en heb al heel wat keertjes zelf groot en klein onderhoud gedaan, evenals verschillende herstellingen. Als er eens iets moet gebeuren en je hebt zin om het zelf aan te pakken ben je steeds welkom in mijn garage. Jij zorgt voor het bier, ik voor het gereedschap . Geef maar een seintje per PM!
Als je het toch liever door de dealer laat doen heb je aan paar opties:
- Mototech in Wetteren is dichtbij en heel goed van werk, maar geen officiële KTM dealer
- Voor officieel werk rij ik meestal naar Hautekiet in Ruddervoorde. Hele degelijke service en die mensen hebben al mening keren hun hand voor mij in het vuur gestoken als er een akkefietje geregeld moest worden onder garantie.
- Andere officiële dealers in de buurt zijn Desmet in Waregem, DDbikes in Dendermonde en motorsport Verburgh in Zelzate. _________________ Only fools follow rules |
|
Naar boven |
|
|
nikovl
|
Geplaatst: Di, 8 Dec. 2015, 18:14 Onderwerp: |
|
|
Master of Disaster schreef: | Dag Niko,
Ik woon zelf in Wetteren en heb een goed uitgeruste werkplaats. Ik rij al (even denken...) 6 jaar LC8 en heb al heel wat keertjes zelf groot en klein onderhoud gedaan, evenals verschillende herstellingen. Als er eens iets moet gebeuren en je hebt zin om het zelf aan te pakken ben je steeds welkom in mijn garage. Jij zorgt voor het bier, ik voor het gereedschap . Geef maar een seintje per PM!
Als je het toch liever door de dealer laat doen heb je aan paar opties:
- Mototech in Wetteren is dichtbij en heel goed van werk, maar geen officiële KTM dealer
- Voor officieel werk rij ik meestal naar Hautekiet in Ruddervoorde. Hele degelijke service en die mensen hebben al mening keren hun hand voor mij in het vuur gestoken als er een akkefietje geregeld moest worden onder garantie.
- Andere officiële dealers in de buurt zijn Desmet in Waregem, DDbikes in Dendermonde en motorsport Verburgh in Zelzate. |
Klinkt goed !
Voor de moment bezig met verwarmde handvatten te steken en wat extra verlichting . Daarna verhuis :( . Maar we spreken zeker nog . |
|
Naar boven |
|
|
|