lc8.nl Forum Index
  Picture Gallery   •   FAQ  •  Zoeken   •   Gebruikerslijst   •   Gebruikersgroepen   •  Registreer  •  Profiel  •  Log in om je privé berichten te bekijken  •  Inloggen

Dames motorkleding VERKOCHT

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie     lc8.nl Forum Index -> Koop en verkoop berichten van de laatste 24 uur
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
m.willems

BerichtGeplaatst: Zo, 14 Jun. 2015, 20:06    Onderwerp: Dames motorkleding VERKOCHT Reageer met quote

Verkocht.

Laatst aangepast door m.willems op Zo, 26 Mrt. 2017, 9:35, in totaal 5 keer bewerkt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
zappa

BerichtGeplaatst: Ma, 15 Jun. 2015, 9:17    Onderwerp: Reageer met quote

Maat S, das al vele maten geleden uhoh2

Maar ik zal uw link eens delen via FB je weet maar nooit dat er madammen zijn die beginnen te brommen en aan de afmetingen voldoen grin

Adventure890 ('21)

Juist uit de pubertijd, recht in de midwifecrisis !
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
m.willems

BerichtGeplaatst: Ma, 15 Jun. 2015, 20:34    Onderwerp: Reageer met quote

Het is zeker even terug

Laatst aangepast door m.willems op Zo, 26 Mrt. 2017, 9:36, in totaal 1 keer bewerkt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
the riding man

BerichtGeplaatst: Di, 16 Jun. 2015, 10:14    Onderwerp: Reageer met quote

Via Zappa haar link op facebook op deze advertentie gewezen.
Alles is toch XS (= extra small) he? Tis voor mijn dochter die weer opnieuw achterop wil beginnen rijden. Heeft ze vroeger als jong kindje nog gedaan achterop in een motorzitje (meningen zijn hierover verdeeld maar daar gaat het nu niet over). toen met kinderkledij speciaal uit Duitsland gehaald want ik vond hier zo een kleine maten niet. Afgelopen 2 jaar toonde ze geen interesse meer en dan mag je dat ook niet puchen. Maar nu heeft ze aangegeven om weer te willen meerijden. Ze valt net tussen kinderkledij en kleinste damesmaten in. Volop in de groei zittende, heb ik ook geen zin om elke 6maand nieuwe kledij te kopen. Dus ik denk dat we dan liever naar de kleine damesmate zullen gaan. Ze zou dat wel eerst eens moeten aanpassen, maar het probleem is dat we nogal ver van elkaar wonen. Wij aan de Belgische kust, dus kleine 3uren enkele rit schat ik zo. Hoeveel zouden verzendingskosten bedragen naar België? Voorlopig louter informatief voor alle duidelijkheid.

bompa

BerichtGeplaatst: Wo, 17 Jun. 2015, 0:21    Onderwerp: Reageer met quote

the riding man schreef:
Via Zappa haar link op facebook op deze advertentie gewezen.
Alles is toch XS (= extra small) he? Tis voor mijn dochter die weer opnieuw achterop wil beginnen rijden.. Maar nu heeft ze aangegeven om weer te willen meerijden. Ze valt net tussen kinderkledij en kleinste damesmaten in. Volop in de groei zittende, heb ik ook geen zin om elke 6maand nieuwe kledij te kopen. Dus ik denk dat we dan liever naar de kleine damesmate zullen gaan. Ze zou dat wel eerst eens moeten aanpassen, maar het probleem is dat we nogal ver van elkaar wonen. Wij aan de Belgische kust, dus kleine 3uren enkele rit schat ik zo. Hoeveel zouden verzendingskosten bedragen naar België? Voorlopig louter informatief voor alle duidelijkheid.

Het is daar anders wel een mooie streek om zo is een toerke te rijden daar aan die kanten van de Veluwezoom en Posbank en zo Smile
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
the riding man

BerichtGeplaatst: Wo, 17 Jun. 2015, 11:54    Onderwerp: Reageer met quote

bompa schreef:

Het is daar anders wel een mooie streek om zo is een toerke te rijden daar aan die kanten van de Veluwezoom en Posbank en zo Smile

Daar ben ik van overtuigd maar daar heb ik niet veel aan he. Als ik zelf met mijne moto ga, dan kan ze het nog niet passen (ah nee, ze kan momenteel nog niet mee wegens geen motokledij) wink3

Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    lc8.nl Forum Index -> Koop en verkoop Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

berichten van de laatste 24 uur

Ga naar: