Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
mineko
|
Geplaatst: Za, 6 Jun. 2015, 10:54 Onderwerp: achterrem |
|
|
Ha jongens! Even tussendoor....om de haverklap (elke 3mnd wel) heb ik zoveel lucht in mijn achterrem~(van mijn LC8 GO!!!),met als gevolg dat hij totaal onbruikbaar is!
Nu meende ik ergens gelezen te hebben op de lc8 pagina dat er een revisiekitje bestond. Ik weet t niet meer zeker en kan t niet meer vinden.
Wie weet meer...een dealer te lande wist nergens van.
P.S Afgelopen dagen vertoeft in de Eiffel en Cochem, geen 1 oud model LC8 gezien!!!!! Wel nieuwe...maar ja dat zijn geciviliseerde trillingvrije japanners geworden.
GROETJES EN ALVAST BEDANKT....GO!!!!!! |
|
Naar boven |
|
 |
DanDirt
|
Geplaatst: Za, 6 Jun. 2015, 12:35 Onderwerp: |
|
|
Dan hebben wij elkaar misgelopen want ik reed ook in en rond dat gebied  |
|
Naar boven |
|
 |
Blackbert

Geregistreerd op: 30-3-2009 Berichten: 758 Woonplaats: aan de rand van het bos
|
Geplaatst: Zo, 7 Jun. 2015, 9:24 Onderwerp: |
|
|
Toen ik mijn 2004 net had, in 2009, bleek er nog een upgrade open te staan voor de achterrem. Als ik 't mij goed herinner een andere rubber in het reservoir.
elke dealer kan dit nakijken mbv je framenummer. |
|
Naar boven |
|
 |
timieh
Geregistreerd op: 20-3-2013 Berichten: 1482 Woonplaats: Biddinghuizen
|
Geplaatst: Zo, 7 Jun. 2015, 21:15 Onderwerp: |
|
|
Laatst ook gewoog nog met de 950 daar geweest hoor
Telkens lucht pakken. al enig idee waar dit vandaan komt?
Er is toen een updat gedaan wat betreft het rubber voor in het reservoir. De nieuwe is een lange die tot bijna de bodem erin gaat.
Of dit een oplossing is voor je lucht lijkt me niet. Probeer eens op te zoeken waar het lucht vandaan komt. beetje zeepwater overal op spuiten en paar keertjes pompen wellicht zie je lucht bubbeltjes  _________________ ------------
Hartelijke groetjes uit Flevoland,
Tim.
KTM adv s 950 GO!!!!! & 2 alpjes
www.motorkampeerwinkel.nl |
|
Naar boven |
|
 |
Dr_Bean Site Admin

|
Geplaatst: Zo, 7 Jun. 2015, 22:18 Onderwerp: |
|
|
Ik geloof nog steeds dat het luchtprobleem veroorzaakt wordt door belletjes van het rammelen/klotsen van de vloeistof in het kleine reservoir.
Ik heb het destijds perfect verholpen door een stukje anti-klotsschuim (voor benzinetanks) er in te stoppen.
Dat langere rubber doet precies hetzelfde en verkomt ook het klotsen (het vormt een schotje): dus het zou weldegelijk de oplossing kunnen zijn. _________________ Dr_Bean |
|
Naar boven |
|
 |
mineko
|
Geplaatst: Ma, 8 Jun. 2015, 4:46 Onderwerp: achterrem |
|
|
Jongens. .dank je wel voor de snelle reacties. Ik ga toch af op t advies van dr.bean. Bij Verpalen ligt een achterrem revisiesetje klaar en een radiatordop die max 1.8 bar aankan.
P.s Als wij elkaar zien in de Eiffel of waar dan ook. . Even samen een bak koffie drinken om bij te praten....Groetjes en GO!!!!
. |
|
Naar boven |
|
 |
DanDirt
|
Geplaatst: Wo, 10 Jun. 2015, 18:49 Onderwerp: |
|
|
Grotere kans dat wij elkaar in de buurt eens treffen, Vlaardingen hier  |
|
Naar boven |
|
 |
Toon_D
|
Geplaatst: Ma, 15 Jun. 2015, 15:26 Onderwerp: |
|
|
Ik heb het lange membraam zitten in het reservoir en heb nooit lucht in m'n leidingen. Ook al ligt m'n 990 vaak ondersteboven en op z'n zij  _________________ KTM 990 Adventure 2007
BMW R45 1978
Honda CB750 1981
Suzuki RM 125
KTM SXS 150 |
|
Naar boven |
|
 |
|