Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
reinoud
|
Geplaatst: Vr, 27 Jun. 2014, 16:56 Onderwerp: gevraagd : DISTRIBUTOR TUBE LC8 03 |
|
|
Hallo,
Wie heeft er nog een DISTRIBUTOR TUBE LC8 03 (y-pijp) voor een adventure 950 S uit 2004 over.
Die van mij was gescheurd en gelast, maar begint nu toch weer te scheuren.
Tijd voor een andere.
DISTRIBUTOR TUBE LC8 03 60005048000
THX
Reinoud
06-27564180 |
|
Naar boven |
|
 |
ouwegeert
|
Geplaatst: Zo, 11 Jan. 2015, 16:23 Onderwerp: |
|
|
Ik
Mijn bijna grenzeloos vertrouwen in de KTM is weer eens ernstig beschadigd. Ook mijn distributer tube is voorzien van gaten op een niet gewenste plek. De aangelaste bevestiging ogen zijn eraf gerot op de lassen. Nou ja lassen....? Ik ben geen super lasser, maar op deze mqnier had ik het ook gered. Alle las spatten zitten er nog op. Niet even na bewerkt dus. Rest van de pijp is in goeie conditie, dus ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat het gewoon slecht gemaakt is. De lassen van het balanspijpje zijn gewoon heel. Daar komt natuurlijk veel minder rotzooi maar toch.
Is reparatie een optie? Of zeggen jullie zonde van de energie. Zag trouwens dat zon ding in de $ 400+ kost. Had ook wel goed kunnen zijn voor dat geld. Is zo'n nieuwe dan beter?
Is er een alternatief?
Groet Wout. _________________ Nait soezen, mor deurbroezen!
Na bijna 10 jaar Africa Twin,
6000km Grijze 2003 950 met een 'vlekje'
nu:
inmiddels 105.000km Blauwe Adventure S 990-06. |
|
Naar boven |
|
 |
ErnstB69
|
Geplaatst: Zo, 11 Jan. 2015, 16:55 Onderwerp: |
|
|
Dat ding is nieuw inderdaad bij de dealer iets van 240E ofzo. Die van mij was ook rot bij de ophanging. Heb 'm laten lassen. En dat was volgens de lasser best een klusje. Het metaal op die plek was erg dun geworden. Heeft er nieuwe plaatjes op gelast. Mooi? Ach...je ziet (zag) ze niet. Kosten 15E
Maand of twee geleden heb ik via MP voor 75E een goed exemplaar gekocht van iemand die een 990A (met weinig km) in onderdelen verkocht.
Ik wilde er iig niet 240E aan uitgeven. Succes! Ernst |
|
Naar boven |
|
 |
ouwegeert
|
Geplaatst: Zo, 11 Jan. 2015, 17:32 Onderwerp: |
|
|
ErnstB69 schreef: | Dat ding is nieuw inderdaad bij de dealer iets van 240E ofzo. Die van mij was ook rot bij de ophanging. Heb 'm laten lassen. En dat was volgens de lasser best een klusje. Het metaal op die plek was erg dun geworden. Heeft er nieuwe plaatjes op gelast. Mooi? Ach...je ziet (zag) ze niet. Kosten 15E
Maand of twee geleden heb ik via MP voor 75E een goed exemplaar gekocht van iemand die een 990A (met weinig km) in onderdelen verkocht.
Bedankt voor je reactie.
Zo in euros ziet de prijs er al een stuk vriendelijker uit, maar idd nog pittig.
Eens even kijken of er een lasser met talent in mijn omgeving er brood in ziet
groet, Wout. _________________ Nait soezen, mor deurbroezen!
nu:
|
Naar boven |
|
 |
ouwegeert
|
Geplaatst: Zo, 18 Jan. 2015, 10:08 Onderwerp: |
|
|
ouwegeert schreef: | ErnstB69 schreef: | Dat ding is nieuw inderdaad bij de dealer iets van 240E ofzo. Die van mij was ook rot bij de ophanging. Heb 'm laten lassen. En dat was volgens de lasser best een klusje. Het metaal op die plek was erg dun geworden. Heeft er nieuwe plaatjes op gelast. Mooi? Ach...je ziet (zag) ze niet. Kosten 15E
Bedankt voor je reactie.
Zo in euros ziet de prijs er al een stuk vriendelijker uit, maar idd nog pittig.
Eens even kijken of er een lasser met talent in mijn omgeving er brood in ziet
groet, Wout. |
Heb besloten toch maar een nieuwe te bestellen. Samen net de kettingset, nieuwe banden en eh......... economisch total loss?
Wat zal dat straks weer super rijden!  _________________ Nait soezen, mor deurbroezen!
nu:
|
Naar boven |
|
 |
|