Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
african

Geregistreerd op: 19-6-2006 Berichten: 274 Woonplaats: tussen emmelle en oemelegoem
|
Geplaatst: Zo, 14 Sep. 2014, 15:35 Onderwerp: Gezocht: koppelings GEVER |
|
|
Deze week voor de derde keer een vervangingssetje gemonteerd in de koppelingsgever, op een goed jaar tijd. Dus ik denk dat er slijtage op het huis zelf zit...
Ik kon er vorige keer geen krassen in zien, maar ik zou het anders niet kunnen verklaren.
Iemand die nog wat heeft liggen wat past op de 990ADV
Het gaat hem dus om het huis van koppelingsgever (het onderdeel wat op het stuur zit)
Of kent er iemand iemand die een sloopmotor heeft staan?
Mercie! _________________ Greet's |
|
Naar boven |
|
 |
StevenD

|
Geplaatst: Zo, 14 Sep. 2014, 17:39 Onderwerp: |
|
|
Even laten sleeven bij een metaal bedrijf. Beter dan nieuw. _________________ Go!!!!!!
Ready to race - the adventure collector. |
|
Naar boven |
|
 |
McRay
|
Geplaatst: Ma, 15 Sep. 2014, 22:10 Onderwerp: |
|
|
Toch niet in Heiligenblut? _________________ Never trade the thrills of living for the security of existence |
|
Naar boven |
|
 |
african

Geregistreerd op: 19-6-2006 Berichten: 274 Woonplaats: tussen emmelle en oemelegoem
|
Geplaatst: Wo, 17 Sep. 2014, 6:52 Onderwerp: |
|
|
McRay schreef: | Toch niet in Heiligenblut? |
Hey 'sheriff' , idd in Heiligenblut met Ruud z'n 'technische cursus'...
(Voor degenen die nu met hun oren staan te klapperen : we zijn mekaar tegengekomen in de Alpen..)
 _________________ Greet's |
|
Naar boven |
|
 |
demito

|
Geplaatst: Wo, 17 Sep. 2014, 10:35 Onderwerp: |
|
|
StevenD schreef: | Even laten sleeven bij een metaal bedrijf. Beter dan nieuw. |
adresje waar dit kan? _________________ Husqvarna 701 enduro
 |
|
Naar boven |
|
 |
african

|
Geplaatst: Do, 18 Sep. 2014, 19:56 Onderwerp: |
|
|
demito schreef: | StevenD schreef: | Even laten sleeven bij een metaal bedrijf. Beter dan nieuw. |
adresje waar dit kan? |
Ik ben ook wel benieuwd...? Lijkt me niet zo evident ook niet...? _________________ Greet's |
|
Naar boven |
|
 |
StevenD

|
Geplaatst: Za, 4 Okt. 2014, 9:53 Onderwerp: |
|
|
Iedere goede metaal bewerker moet dat kunnen hoor. _________________ Go!!!!!!
Ready to race - the adventure collector. |
|
Naar boven |
|
 |
nopper
|
Geplaatst: Zo, 14 Dec. 2014, 19:20 Onderwerp: |
|
|
Noem er eens één!
Ik heb me al suf gegoogled... _________________ Love's not an angel it's merely a monkey with wings |
|
Naar boven |
|
 |
nopper
|
Geplaatst: Di, 16 Dec. 2014, 19:00 Onderwerp: |
|
|
P.S. Ik zit kennelijk ook met een lek.
Op ADV rider wordt een Amerikaanse firma genoemd die een sleeve plaatst. ik ga daar een informeren. Een pakje van enkele 100-en grammen opsturen kan de grote kost niet zijn. _________________ Love's not an angel it's merely a monkey with wings |
|
Naar boven |
|
 |
demito

|
Geplaatst: Wo, 17 Dec. 2014, 8:40 Onderwerp: |
|
|
Ik heb er een nieuwe originele op gezet. Versturen naar de States betekende ettelijke weken zoniet maanden niet rijden...
Nog altijd curieus naar die metaalbewerkers die dat hier ook kunnen... _________________ Husqvarna 701 enduro
 |
|
Naar boven |
|
 |
Muug

Geregistreerd op: 11-6-2012 Berichten: 1592 Woonplaats: in de buurt van Trooper en Blackbert
|
Geplaatst: Wo, 17 Dec. 2014, 23:07 Onderwerp: |
|
|
In NL zitten wel een pak meer metaalkunstenaars dan in BE. Ik heb dat al regelmatig gemerkt, op diverse fora, ook niet motorgerelateerde. _________________ Leap, and the net will appear.
Sinds 2008 de trotse eigenaar van een KTM 950 Adventure van 2005. 132.000 km and still counting. |
|
Naar boven |
|
 |
|