lc8.nl Forum Index
  Picture Gallery   •   FAQ  •  Zoeken   •   Gebruikerslijst   •   Gebruikersgroepen   •  Registreer  •  Profiel  •  Log in om je privé berichten te bekijken  •  Inloggen

Conti trail attack 2 / Conti road attack 2

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie     lc8.nl Forum Index -> Werkplaats berichten van de laatste 24 uur
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Ives

BerichtGeplaatst: Do, 23 Okt. 2014, 18:00    Onderwerp: Conti trail attack 2 / Conti road attack 2 Reageer met quote

Sorry dat ik (nog eens...) over bandenkeuze begin maar mijn vraag is kort uhoh Ik heb al heel veel goeds gehoord/gelezen over de "continental trail attack 2" banden. Bovendien ben ik niet echt "overtuigd" geraakt door mijn huidige banden... Ik ga dus continental zeker eens proberen. Ik rij wel altijd op de weg. Ik vind het heerlijk om in Luxemburg of Duitsland bochten te gaan pakken. (ik ben "maar" een gewone motorrijder hoor, zeker niks speciaals)

Is het dom dat ik me afvraag of de "Road attack 2" misschien toch de betere keuze is voor mij ( ipv de "Trail attack 2" ) of maakt die benaming gewoon niks uit ? Veel grip in de bochten en aanvaardbare levensduur , dat zijn voor mij de 2 meest-geapprecieerde eigenschappen ...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
timieh

BerichtGeplaatst: Do, 23 Okt. 2014, 18:38    Onderwerp: Reageer met quote

Voor zover ik kan vinden op site's Is er nagenoeg geen vershil.
Het grootste verschil is de uitsnedes in het profiel.

KTM adv s 950 GO!!!!! & 2 alpjes
www.motorkampeerwinkel.nl
Naar boven
arno

BerichtGeplaatst: Do, 23 Okt. 2014, 19:57    Onderwerp: Reageer met quote

Ik heb RoadAttacks gehad op mijn Adventure, weliswaar op mijn 19/17 setje. Zijn zeer goede banden, maar in de regen gaven ze mij niet veel vertrouwen.
Ik denk dat de TrailAttacks beter zijn in de regen.

marcel9183

BerichtGeplaatst: Zo, 26 Okt. 2014, 10:37    Onderwerp: Reageer met quote

Hoi ives,
Heb de road attack en de trail attack gereden, beide goede ervaring mee. Als je alleen maar een straatband zoekt zal ik je adviseren neem de road attack. Band geeft ongelofelijk veel vertouwen en grip in de bochten en stuurd messcherp. Topband. Het verhaal regen is naar mijn idee iets tussen de oren, gebruik je verstand en pas je rijstijl aan. Heb er zelf super mee gereden in de regen. Nooit onprettig meegemaakt.
Keerzijde is wel de levensduur. Reed er op mijn vorige motor (suzuki dl1000) ongeveer 9000 km mee. Wel met redelijk stevig doorrijden en 2 man.
Naar boven
Master of Disaster

BerichtGeplaatst: Zo, 26 Okt. 2014, 17:14    Onderwerp: Reageer met quote

Ik weet niet met welke wielen je rijdt, maar als het de originele zijn heb je niet veel keus: volgens mij worden de road attacks niet gemaakt in 90/90 - 21 en zullen het dus de trail attacks worden. Tenzij je met een 19-17 combi rijdt natuurlijk.
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    lc8.nl Forum Index -> Werkplaats Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

berichten van de laatste 24 uur

Ga naar: