Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
Kappa

|
Geplaatst: Vr, 9 Jun. 2006, 19:35 Onderwerp: Italianen snappen het..... |
|
|
In Motociclismo (maandblad van 400 pagina's waarvan de helft advertenties) van deze maand staat een test van de 1200 GS en de 990 Adventure.
De vraag was: heeft de 990 het potentieel het quasi monopolie van de GS in de grote enduro segment te breken?
Laatste zin van de test: Het staat na deze test 2-1 voor de 990, maar de bal ligt weer op de middenstip.
Kleine verschillen dus. De 1200 overtuigd vooral als comfy reismachine. Het ABS van de 990 wint van de 1200. Zoals beide motoren zijn beschreven komt behoorlijk overeen met mijn gevoel en ervaring (hoewel die op de 990 nog pril is).
Italië is ook het enige land waar de HP2 goed verkocht wordt. 117 in het 1e kwartaal. _________________ Erik
---------------
The ride is the reason. The destination the excuse. |
|
Naar boven |
|
 |
mr wheely

|
Geplaatst: Za, 10 Jun. 2006, 0:52 Onderwerp: |
|
|
Italië is ook het enige land waar de HP2 goed verkocht wordt. 117 in het 1e kwartaal.
da vin ik niet gek daar zal hij ook iets goedkoper zijn en meer off-road mogelijkheden als je in nederland in de berm rijdt pakken ze je al  |
|
Naar boven |
|
 |
StevenD

|
Geplaatst: Za, 10 Jun. 2006, 9:55 Onderwerp: |
|
|
Italie snapt het.... binnenkort Kat verplicht, met losse handen rijden al verboden. Is daar niet zo geweldig meer denk ik. _________________ Go!!!!!!
Ready to race - the adventure collector. |
|
Naar boven |
|
 |
Kappa

|
Geplaatst: Za, 10 Jun. 2006, 15:52 Onderwerp: |
|
|
In Italië wordt je gek van de wetgeving. De handhaving daarvan echter.......
Ik heb er 3 jaar gewoond. Er kan daar echt heel veel. Zolang de politie zelf met blauw zwaailicht, 30 km/h rijdt. Één hand een peuk, ander een GSM valt het allemaal nog wel mee. Ga maar eens in Napoli rijden
In NL kan je overigens ook nog genoeg off road rijden. Ook met een HP2. denk dat het meer in de motor lifestyle van de Itaka's zit dat de HP2 daar verkocht wordt. _________________ Erik
---------------
The ride is the reason. The destination the excuse. |
|
Naar boven |
|
 |
|