Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
petervdc
|
Geplaatst: Vr, 2 Mei. 2014, 23:10 Onderwerp: Toerental flipt |
|
|
Toen ik net mijn nieuw blok had met de R mapping erop, zàààlig, heel smooth, super gewoon. niks on/off...
Vandaag (ik ben in zuid engeland voor een lang weekend), had ik het volgende voor : het toerental blijft soms rond de 3500 hangen, zelfs met het gas volledig dicht.
Als ik rij, gelijk welk toerental, schommelt het toerental, heel rukkerig, absoluut geen constante.
Wat is hier aan de hand ?
Hoe komt dat dit zo verandert op een paar 1000 km ? _________________ ...tjah... |
|
Naar boven |
|
 |
arno
Geregistreerd op: 28-9-2011 Berichten: 369 Woonplaats: Beveren-Waas (B)
|
Geplaatst: Za, 3 Mei. 2014, 18:20 Onderwerp: |
|
|
Oli heeft ook na een remapping problemen gehad met zijn injectie. Hij kan je misschien verder helpen. _________________ KTM ADV 640 '03 |
|
Naar boven |
|
 |
StevenD

|
Geplaatst: Za, 3 Mei. 2014, 21:23 Onderwerp: |
|
|
Hoi Peter,
Heb je wel nog het volle vermogen tot je beschikking? Het klinkt een beetje alsof het brandstoffilter dicht zit en de motor dus wat weinig benzine krijgt.
Kan het zijn dat je een tank wat minder goede / schone benzine heb getankt? Gooi er eens een flesje injectie reiniger van de pomp bij, dat zou dan in ieder geval tijdelijk wat verbetering geven na een tijdje rijden.
Je heb geen fout code op de injectie (lapje FI dat een bepaalde code knippert meteen na contact aan zetten)? _________________ Go!!!!!!
Ready to race - the adventure collector. |
|
Naar boven |
|
 |
petervdc
|
Geplaatst: Za, 3 Mei. 2014, 22:12 Onderwerp: |
|
|
Gisterenavond nog een 15" reset gedaan, vandaag (voorlopig) alles ok.
Ik ga moeten ondervinden wat het de volgende dagen wordt.
Eind mei zit ik 12 dagen in de Pyreneen, tegen dan moet het opgelost zijn hoor, anders wordt het niet plezant.
Volle vermogen, ja hoor.
Géén foutcode.
De gas zou toch niet blijven hangen met een vuile filter ?
Getankt hebben we enkel in grote-merken-benzine-stations. _________________ ...tjah... |
|
Naar boven |
|
 |
|