Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
5150
|
Geplaatst: Ma, 3 Mrt. 2014, 17:40 Onderwerp: Claxon vervangen ADV, liefst bolt on. |
|
|
De claxon van mijn 990 Adv klinkt als een zielige grap. Graag zou ik een luider exemplaar erop zetten. Ik heb al het een en ander over de Stebel gelezen die erg goed zou zijn. Helaas is dit geen bolt on claxon en moet er redelijk wat vervangen worden als ik het goed begrijp.
Het liefst heb ik gewoon een exemplaar van een auto, als hij maar goed hoorbaar is. Wie weet van welke auto een claxon zonder al te
veel aanpassingen op de 990 adv past. Als de Stebel redelijk makkelijk te plaatsen is zonder dat ik de halve motor moet strippen is het wel een overweging waard. |
|
Naar boven |
|
 |
Muug

Geregistreerd op: 11-6-2012 Berichten: 1599 Woonplaats: in de buurt van Trooper en Blackbert
|
Geplaatst: Di, 4 Mrt. 2014, 21:26 Onderwerp: Re: Claxon vervangen ADV, liefst bolt on. |
|
|
5150 schreef: | De claxon van mijn 990 Adv klinkt als een zielige grap. |
I know the feeling. Volgens mij kan elke claxon die op 12V werkt perfect aangesloten worden. De één zal misschien wel wat meer stroom trekken dan de ander, maar ik geloof niet dat het zo dramatisch veel is dat zekeringen zouden springen of draden zouden smelten.
Bij mij zit er momenteel een andere op, een autoclaxon, gewoon hier om de spreekwoordelijke hoek gekocht. Ziet er gewoon plat en rond uit als de originele, maar wat groter in diameter. Doet ook "TEUT" maar wat luider. Was maar tien euro dus maar even geprobeerd. Luider dus, maar nog niet luid genoeg. En ik heb liever TOET dan Teut.  _________________ Leap, and the net will appear.
Sinds 2008 de trotse eigenaar van een KTM 950 Adventure van 2005. 132.000 km and still counting. |
|
Naar boven |
|
 |
TRooPER
|
|
Naar boven |
|
 |
Muug

Geregistreerd op: 11-6-2012 Berichten: 1599 Woonplaats: in de buurt van Trooper en Blackbert
|
Geplaatst: Wo, 5 Mrt. 2014, 23:44 Onderwerp: |
|
|
ah? Dan wil ik dat wel ne keer zien ! Ik zal u wel eens contacteren. Zondagmiddag tijd? _________________ Leap, and the net will appear.
Sinds 2008 de trotse eigenaar van een KTM 950 Adventure van 2005. 132.000 km and still counting. |
|
Naar boven |
|
 |
TRooPER
|
Geplaatst: Do, 6 Mrt. 2014, 0:02 Onderwerp: |
|
|
Muug schreef: |
ah? Dan wil ik dat wel ne keer zien ! Ik zal u wel eens contacteren. Zondagmiddag tijd? |
kzal ne keer passeren en claxoneren,
zie maar dat ge niet tegen plafond schiet van het verschieten
euh zondag,
klein kans, hopelijk gaan spelen in de modder,
zaterdag moet wel lukken |
|
Naar boven |
|
 |
5150
|
Geplaatst: Vr, 7 Mrt. 2014, 14:23 Onderwerp: |
|
|
Zo..., die Stebel magnum klinkt wel goed. Is die gewoon bolt on te plaatsen of moet er een en ander gesoldeerd of verplaatst worden.
Heb ook zitten denken om de claxon van een oude BMW te plaatsen, klinkt ook goed hard. |
|
Naar boven |
|
 |
TRooPER
|
Geplaatst: Ma, 10 Mrt. 2014, 21:50 Onderwerp: |
|
|
5150 schreef: | Zo..., die Stebel magnum klinkt wel goed. Is die gewoon bolt on te plaatsen of moet er een en ander gesoldeerd of verplaatst worden.
Heb ook zitten denken om de claxon van een oude BMW te plaatsen, klinkt ook goed hard. |
op mijn 950 S goo!!!! : bolt on, fiche aansluiten, gooo !!!!!!! TOEEEEEETTT |
|
Naar boven |
|
 |
Theo01

|
Geplaatst: Wo, 19 Mrt. 2014, 22:05 Onderwerp: |
|
|
Iemand een tip waar deze Stebel Magnum tm/1 te koop is?
Ik kom hem op de site van Valkmotive niet meer tegen. _________________ KTM 990 SMR |
|
Naar boven |
|
 |
TRooPER
|
Geplaatst: Vr, 18 Apr. 2014, 11:01 Onderwerp: |
|
|
Theo01 schreef: | Iemand een tip waar deze Stebel Magnum tm/1 te koop is?
Ik kom hem op de site van Valkmotive niet meer tegen. |
ik had die 3j geleden gekocht bij een plaatselijke auto-acc dealer, het was toen ook de laatste in het rek |
|
Naar boven |
|
 |
Theo01

|
Geplaatst: Vr, 18 Apr. 2014, 17:40 Onderwerp: |
|
|
TRooPER schreef: | Theo01 schreef: | Iemand een tip waar deze Stebel Magnum tm/1 te koop is?
Ik kom hem op de site van Valkmotive niet meer tegen. |
ik had die 3j geleden gekocht bij een plaatselijke auto-acc dealer, het was toen ook de laatste in het rek |
Zal dan waarschijnlijk niet meer leverbaar zijn.
Dank voor het antwoord. _________________ KTM 990 SMR |
|
Naar boven |
|
 |
|