Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
john68
|
Geplaatst: Di, 12 Nov. 2013, 22:18 Onderwerp: sas stekkertje / weerstand |
|
|
Ik heb de sas verwijdert het gat van de filter dicht gemaakt en plaatjes bevestigd op de cilinders , maar het stekkertje wat ik over heb van de luchtfilter daar zou een weerstandje in moeten , wat is dat voor een weerstandje en hoe bevestig ik dat in de opening van dit stekkertje ? |
|
Naar boven |
|
 |
Master of Disaster
|
Geplaatst: Wo, 13 Nov. 2013, 0:02 Onderwerp: |
|
|
Die weerstand moet niet in de stekker, maar in plaats van het SAS. Je moet dus de bekabeling van de stekker (aan de kant van het SAS) losknippen en het weerstandje in de plaats solderen. Dan gewoon het stekkertje terug aansluiten in de kabelboom van de motor.
Alternatief 1: niets doen en waarschuwingslampje op je dashboard negeren
Alternatief 2: SAS uitschakelen in TuneECU _________________ Only fools follow rules |
|
Naar boven |
|
 |
john68
|
Geplaatst: Wo, 13 Nov. 2013, 12:48 Onderwerp: kleppen |
|
|
Ok bedankt , is zo'n zekeringetje die in het opbergvak zitten voldoende en welke kleur ( ampere 10/15/20 ) kan ik het beste nemen ? Iemand in de buurt van schijndel die m'n sas uit kan schakelen dmv tuneECU ?mvg john. |
|
Naar boven |
|
 |
Master of Disaster
|
Geplaatst: Wo, 13 Nov. 2013, 16:20 Onderwerp: |
|
|
Let op, een zekering is niet hetzelfde als een weerstand!
Die dingen in je handschoenvak zijn zekeringen, een weerstand zal je wellicht nog moeten halen bij de elektrowinkel. Je hebt er eentje nodig van om en bij de 22k ohm, al steekt het niet zo nauw. _________________ Only fools follow rules |
|
Naar boven |
|
 |
john68
|
Geplaatst: Wo, 13 Nov. 2013, 22:21 Onderwerp: sas |
|
|
Dank u . |
|
Naar boven |