| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp | 
	
	
		| Auteur | Bericht | 
	
		| diskeletlietje 
 
  
 Geregistreerd op: 12-2-2009
 Berichten: 74
 Woonplaats: oost-vl
 
 | 
			
				|  Geplaatst: Vr, 30 Aug. 2013, 20:54    Onderwerp: Vraagje ivm spanning voorvork |     |  
				| 
 |  
				| ingaande demping , uitgaande demping en voorveerspanning vooraan en achteraan volledig instelbaar
 
 hoe staat uw vering en waarom
 waar merk je echt verschil enz ?
 
 ik draai persoonlijk enkel aan de achter voorveerspanning naargelang ik beladen ben
 
 maar al de rest staat nog zoals ik de trut kocht
 hoe staat dat bij u ?
   ik vind mensentaal gewoon toffer dan handleidingen
  |  | 
	
		| Naar boven |  | 
	
		|  | 
	
		| koen warnar 
 
  
 Geregistreerd op: 16-5-2006
 Berichten: 994
 Woonplaats: Nieuwstadt
 
 | 
			
				|  Geplaatst: Za, 31 Aug. 2013, 8:34    Onderwerp: |     |  
				| 
 |  
				| Instelling is adv sport plus 5 klikken meer op de ingaande demping. Tevens de luchtkamerverkleind van 10 naar 8cm Achter ook adv sport en op reis wat meer veervoorspanning ivm baggage
 Prima voor recreatie off allroad
 _________________
 mooi spul...hè!?
 |  | 
	
		| Naar boven |  | 
	
		|  | 
	
		| Muug 
 
  
 Geregistreerd op: 11-6-2012
 Berichten: 1645
 Woonplaats: in de buurt van Trooper en Blackbert
 
 | 
			
				|  Geplaatst: Wo, 4 Sep. 2013, 11:15    Onderwerp: |     |  
				| 
 |  
				| On-road rij ik op standaard, solo en duo. Uitgaande demping achteraan staat twee klikken harder dan standaard omdat de moto bij snel genomen verkeersdrempels zijn kont anders te hard omhoog slingert. 
 Off-road rij ik op comfort, en op de afgelopen reis heb ik alle dempingen zelfs nog twee klikken "zachter" gezet en dat maakte een geweldig groot verschil.
 
 Ooit heb ik eens in Roemenië x aantal pistes in "sport" gereden en dat was afzien op de hele slechte stukken (rotsblokken ter grootte van voetballen). De moto stuiterde wild alle kanten op. Dan alles op comfort gezet en dat was een pak toffer.
 
 Ook heb ik eens een weekendje op reis geweest met duo en bagage en toen stond alles ook op "sport" maar dat bleek uiteindelijk niet comfortabel genoeg te zijn. Standaard was toen 't beste voor ons twee.
 
 Kortom: onroad op standaard en off-road op comfort.
 _________________
 Leap, and the net will appear.
 Sinds 2008 de trotse eigenaar van een KTM 950 Adventure van 2005. 139.000 km and still counting.
 |  | 
	
		| Naar boven |  | 
	
		|  | 
	
		|  |