Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
demito

|
Geplaatst: Zo, 2 Jun. 2013, 23:07 Onderwerp: waar staat het frame nr ook alweer? |
|
|
Net mijn motoren ingepakt voor Iran. Moet morgen langs de douane in Rotterdam, en ik weet echt niet meer waar op een 990 adv het frame nr ook alweer stond... Ik weet het niet meer... Even gaan kijken nu kan niet. Motoren zitten in een kist...
Iemand? _________________ Husqvarna 701 enduro
 |
|
Naar boven |
|
 |
Raketman

|
Geplaatst: Zo, 2 Jun. 2013, 23:34 Onderwerp: |
|
|
Kijk in het gat in de rechtertank waar uw peilstok zit. Op het stuk framebuis dat daar steekt zit een plaatje opgerevetteerd met het framenummer. _________________ Nil volentibus arduum
2006 990 Adv ABS (125k)
2012 990 Adv ABS (54k)
2017 Africa Twin (80k) |
|
Naar boven |
|
 |
demito

|
Geplaatst: Zo, 2 Jun. 2013, 23:39 Onderwerp: |
|
|
Raketman schreef: | Kijk in het gat in de rechtertank waar uw peilstok zit. Op het stuk framebuis dat daar steekt zit een plaatje opgerevetteerd met het framenummer. |
Muchas gracias, Raket! Bespaart me mogelijksr een hoop zoekwerk morgen. _________________ Husqvarna 701 enduro
 |
|
Naar boven |
|
 |
TazerEdje

|
Geplaatst: Ma, 3 Jun. 2013, 20:20 Onderwerp: Re: waar staat het frame nr ook alweer? |
|
|
demito schreef: | Net mijn motoren ingepakt voor Iran. Moet morgen langs de douane in Rotterdam, en ik weet echt niet meer waar op een 990 adv het frame nr ook alweer stond... Ik weet het niet meer... Even gaan kijken nu kan niet. Motoren zitten in een kist...
Iemand? |
Beetje laat, maar met dat plaatje nemen ze zeer waarschijnlijk geen genoegen, in ieder geval niet toen ik 'm importeerde. Het framenummer staat rechts van het balhoofd. Er zit een sticker op. Deze moet je even verwijderen. _________________ KTM 990 Adventure 2009
Ride orange!
Smooth roads don't make skillfull riders. |
|
Naar boven |
|
 |
|