lc8.nl Forum Index
  Picture Gallery   •   FAQ  •  Zoeken   •   Gebruikerslijst   •   Gebruikersgroepen   •  Registreer  •  Profiel  •  Log in om je privé berichten te bekijken  •  Inloggen

TuneECU & Mapping
Ga naar Pagina Vorige  1, 2

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie     lc8.nl Forum Index -> Werkplaats berichten van de laatste 24 uur
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Gunter

BerichtGeplaatst: Wo, 22 Mei. 2013, 23:06    Onderwerp: Reageer met quote

dukerider schreef:
Gunter schreef:
Vandaag een volledige dag gereden (ook de rit van motocare) met de standaard mapping erin, verbruik is wel fors gedaald, ik dacht dat het benzinelampje stuk was, na 250km toch maar getankt en toen ging er 14,5l in. Ben een tevreden mens, alvast bedankt voor de hulp en tips.
mvg Gunter

Gunter, rijdt jij met de standaard mapping en open uitlaten ?
Aangezien je voordien de Akra map erop, ga ik ervan uit dat je inderdaad met andere uitlaten rijdt.

Neen, met standaard uitlaten. Is een motor afkomstig uit Engeland, blijkbaar had de vorige eigenaar Akra's en heeft die ze gehouden of apart verkocht zonder de mapping terug naar standaard aan te passen. Nu is bij mij alles ok, lampje gaat nu bij woon-werkverkeer (vooral veel korte ritten) aan op ongeveer 240km, bij langere ritten zakt het verbruik nog wel.

grts Gunter
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    lc8.nl Forum Index -> Werkplaats Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar Pagina Vorige  1, 2
Pagina 2 van 2

berichten van de laatste 24 uur

Ga naar: