Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
Jerome
Geregistreerd op: 11-7-2008 Berichten: 772
|
|
Naar boven |
|
 |
DaBit
Geregistreerd op: 26-1-2012 Berichten: 636 Woonplaats: Oss
|
|
Naar boven |
|
 |
Freebert
Geregistreerd op: 9-9-2011 Berichten: 1057 Woonplaats: de stille kempen
|
Geplaatst: Ma, 13 Mei. 2013, 20:35 Onderwerp: |
|
|
Een maat van me had minder geluk met z'n 2006 990. Rotor plots kapot na loskomen bout en redelijk snel startproblemen en nog miserie. Is niet meer thuisgeraakt met de motor.
|
|
Naar boven |
|
 |
Dr_Bean Site Admin

Geregistreerd op: 15-11-2004 Berichten: 6794 Woonplaats: Nijmegen
|
Geplaatst: Ma, 13 Mei. 2013, 20:49 Onderwerp: |
|
|
der is inderdaad een 'modificatie blad' van geweest: schroeven van een bepaalde serie (2003/2004 Adv dus...) moesten opnieuw vastgezet worden met Loctite 243.
zie modbladen in de download area: "Rotor TB LC8 14-10-2004.pdf"
Dpt.: Customer Service
Nr.: 0410/39/01-E
FH 14.10.2004
Subject: Bolted joint, ignition rotor incl. freewheel no. 600 39 005 000 and no. 600 39 005 100
Model: 950 Adv. 2003 / 2004
Restriction: non
Countries: all
_________________ Dr_Bean |
|
Naar boven |
|
 |
Blackbert

Geregistreerd op: 30-3-2009 Berichten: 758 Woonplaats: aan de rand van het bos
|
Geplaatst: Ma, 13 Mei. 2013, 21:33 Onderwerp: |
|
|
Heb de mijne (2004) ooit eens gedaan, er was niet veel van loctite te zien. Ze zaten wel allemaal nog vast.
Een kameraad met een LC4 adv had minder geluk: de windingen van z'n stator mooi opgegeten door een losse bout ...
Kosten om 't te controleren: en carterdekselpakking en een flesje loctite 648.
Kosten om 't te repareren zijn iets hoger.
EDIT: [url=http://cpmodem.smugmug.com/gallery/2439722_nemt7#!i=70503211&k=DXFPM58&lb=1&s=A]TB van KTM[/url] betreffende dit probleem: Loctite 648 !
Laatst aangepast door Blackbert op Ma, 13 Mei. 2013, 22:34, in totaal 4 keer bewerkt |
|
Naar boven |
|
 |
wimke 50+
Geregistreerd op: 8-9-2012 Berichten: 1 Woonplaats: oss
|
Geplaatst: Ma, 13 Mei. 2013, 21:56 Onderwerp: loctite moet zijn 648 zie wph |
|
|
Blackbert schreef: | Heb de mijne (2004) ooit eens gedaan, er was niet veel van loctite te zien. Ze zaten wel allemaal nog vast.
Een kameraad met een LC4 adv had minder geluk: de windingen van z'n rotor mooi opgegeten door een losse bout ...
Kosten om 't te controleren: en carterdekselpakking en een flesje loctite 243.
Kosten om 't te repareren zijn iets hoger. |
|
|
Naar boven |
|
 |
Jerome
Geregistreerd op: 11-7-2008 Berichten: 772
|
Geplaatst: Ma, 13 Mei. 2013, 22:32 Onderwerp: |
|
|
is dit voor een 2007 model ook nodig?
|
|
Naar boven |
|
 |
marc lenssen
Geregistreerd op: 16-6-2012 Berichten: 191 Woonplaats: Haarlem, Netherlands
|
Geplaatst: Ma, 13 Mei. 2013, 22:40 Onderwerp: |
|
|
En loopt er olie uit als je ter controle het deksel openlegt?
_________________ Van Superduke naar 950 Adventure....yumm yumm |
|
Naar boven |
|
 |
Blackbert

Geregistreerd op: 30-3-2009 Berichten: 758 Woonplaats: aan de rand van het bos
|
Geplaatst: Ma, 13 Mei. 2013, 23:34 Onderwerp: |
|
|
als je 'm tegen de muur laat leunen, naar rechts uiteraard, zal er bijna niks uitkomen van olie.
of je doet het gewoon bij 't volgende onderhoud.
2007. in principe zou 't na het TB van KTM in orde moeteen zijn.
|
|
Naar boven |
|
 |
Jerome
Geregistreerd op: 11-7-2008 Berichten: 772
|
Geplaatst: Di, 14 Mei. 2013, 8:50 Onderwerp: |
|
|
maar de 2007-rijders of later, checken jullie of dit fenomeen ook bij jullie motor voorkomt?
|
|
Naar boven |
|
 |
|