Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
Rob Motard

Geregistreerd op: 16-12-2009 Berichten: 839 Woonplaats: voorshoven (neeroeteren)
|
Geplaatst: Zo, 21 Apr. 2013, 0:25 Onderwerp: snelheid sensor van 990 naar 950 |
|
|
hallo mijn sensort van de abs is stuk dus geen km teller meer ( de zoveelste keer) nu wil ik de boel op de sensor van de 950 aansluiten. kan dit? ik zie dat die sensor van de 950 2 draden heeft en de stekker van de abs sensor maar 2. geraak er niet wijs uit allemaal dus hulp gevraagd... _________________ Waar een wil is, is een weg... En waar geen weg meer is, is een KTM Adventure |
|
Naar boven |
|
 |
koen warnar

|
Geplaatst: Zo, 21 Apr. 2013, 7:23 Onderwerp: |
|
|
Ik heb hier een liggen, van mij mag je hem eens uitproberen. Laat maar iets weten. _________________ mooi spul...hè!? |
|
Naar boven |
|
 |
Roeligan

Geregistreerd op: 27-12-2007 Berichten: 804 Woonplaats: Heusden-Zolder
|
Geplaatst: Zo, 21 Apr. 2013, 7:42 Onderwerp: Re: snelheid sensor van 990 naar 950 |
|
|
Rob Motard schreef: | hallo mijn sensort van de abs is stuk dus geen km teller meer ( de zoveelste keer) nu wil ik de boel op de sensor van de 950 aansluiten. kan dit? ik zie dat die sensor van de 950 2 draden heeft en de stekker van de abs sensor maar 2. geraak er niet wijs uit allemaal dus hulp gevraagd... |
Eentje van de 990 zonder ABS (S/R) zou moeten gaan; maar dat gaat naar mijn mening dezelfde zijn als die van de 950 dacht ik... _________________ www.roeligan.net |
|
Naar boven |
|
 |
Rob Motard

Geregistreerd op: 16-12-2009 Berichten: 839 Woonplaats: voorshoven (neeroeteren)
|
Geplaatst: Zo, 21 Apr. 2013, 8:43 Onderwerp: |
|
|
ik heb een liggen van de 950 dus koen alvast bedankt maar heb er dus al 1.
deze heeft een heel andere aansluiting en 3 kabeltjes inplaats van 2 weet niet hoe het met een R is _________________ Waar een wil is, is een weg... En waar geen weg meer is, is een KTM Adventure |
|
Naar boven |
|
 |
StevenD

|
Geplaatst: Zo, 21 Apr. 2013, 13:54 Onderwerp: |
|
|
Dat kan, maar alleen als je de ABS van je motor afhaalt.
je zal zien dat de speedo 'output' van je abs unit dezelfde aansluiting heeft als jouw oude tellerkabel (of het nieuwe 3 polige vierkante stekkertje, net hou oud je motor is)
geen abs sensor == geen abs. _________________ Go!!!!!!
Ready to race - the adventure collector. |
|
Naar boven |
|
 |
Rob Motard

|
Geplaatst: Zo, 21 Apr. 2013, 20:53 Onderwerp: |
|
|
StevenD schreef: | Dat kan, maar alleen als je de ABS van je motor afhaalt.
je zal zien dat de speedo 'output' van je abs unit dezelfde aansluiting heeft als jouw oude tellerkabel (of het nieuwe 3 polige vierkante stekkertje, net hou oud je motor is)
geen abs sensor == geen abs. |
Abs gaat er toch uit, dit is de start er van. Moest er eens van komen. Is trouwens al paar jaar afgekoppeld door achterste abs sensor uit te schakelen.
Maar waar juist vind ik speedo output?
En kan ik voorlopig alleen zorgen dat de teller werkt? Ik vertrek namelijk 1 mei naar corsica? _________________ Waar een wil is, is een weg... En waar geen weg meer is, is een KTM Adventure |
|
Naar boven |
|
 |
|