lc8.nl Forum Index
  Picture Gallery   •   FAQ  •  Zoeken   •   Gebruikerslijst   •   Gebruikersgroepen   •  Registreer  •  Profiel  •  Log in om je privé berichten te bekijken  •  Inloggen

Het ding is kapot!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ga naar Pagina Vorige  1, 2

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie     lc8.nl Forum Index -> Werkplaats berichten van de laatste 24 uur
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Marja

BerichtGeplaatst: Di, 21 Mrt. 2006, 21:19    Onderwerp: Reageer met quote

ja ik ben ook vet benieuwd deed de fiets het vanmorgen of moest je
zelf evil fietsen .
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
storm

BerichtGeplaatst: Wo, 22 Mrt. 2006, 20:45    Onderwerp: Reageer met quote

ik denk dat je teweinig stroom hebt om de startmotor rond te gooien je kunt van een auto met startkabels naar t relais van je motor gaan plus op plus en min op min als ie t dan nog niet doet heeft ie in elk geval stroom genoeg maar kan ook je startrelais vast zitten een tikje met de hamer erop kan helpen omdat je zegt dat ie wel draaid maar de krukas niet rondgooit denk ik dat t de startmotor is dat t tandwiel wel draaid maar niet de starterkrans pakt.
Snap je t ik wel anders mail maar ff book2

suc6 STORM!!!!!!!!!!!!!!!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
mr wheely

BerichtGeplaatst: Wo, 22 Mrt. 2006, 23:41    Onderwerp: Reageer met quote

storm schreef:
ik denk dat je teweinig stroom hebt om de startmotor rond te gooien je kunt van een auto met startkabels naar t relais van je motor gaan plus op plus en min op min als ie t dan nog niet doet heeft ie in elk geval stroom genoeg maar kan ook je startrelais vast zitten een tikje met de hamer erop kan helpen omdat je zegt dat ie wel draaid maar de krukas niet rondgooit denk ik dat t de startmotor is dat t tandwiel wel draaid maar niet de starterkrans pakt.
Snap je t ik wel anders mail maar ff book2

suc6 STORM!!!!!!!!!!!!!!!

???????????????????????????????????????????????????????????????????????hamer op je startrelais worried2 de motor viel stil terwijl hij 150km/uur vliegt wat heeft dat temaken met je startrelais en te weinig stroom ??????
leg effe uit ikke niet begrijp worried2
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Eppo

BerichtGeplaatst: Do, 23 Mrt. 2006, 0:10    Onderwerp: Reageer met quote

Ik heb hem gisteravond op een karretje maar naar Lemmens gebracht.
Rij voorlopig rond op een geleende Hayabusa (die wil toch ook wel zeg!)
Hopelijk kan ik hem zaterdag weer halen, dan horen we het wel.

mr wheely

BerichtGeplaatst: Do, 23 Mrt. 2006, 2:29    Onderwerp: Reageer met quote

Eppo schreef:
Ik heb hem gisteravond op een karretje maar naar Lemmens gebracht.
Rij voorlopig rond op een geleende Hayabusa (die wil toch ook wel zeg!)
Hopelijk kan ik hem zaterdag weer halen, dan horen we het wel.

oei oei haya wat ????? zeiden ze niet wat ze dachten dat het was
Naar boven
Eppo

BerichtGeplaatst: Do, 23 Mrt. 2006, 21:58    Onderwerp: Reageer met quote

Ik krijg net een telefoontje van Lemmens, het blijkkt dat het vliegwiel los is gekomen door een stel afgebroken klinknagels!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Dit heeft binnen nogal wat schade aangericht, understatement of the century. thumbsdown
Ze gaan het morgen claimen bij KTM en denken(????) dat het wel onder de garantie valt. Ik mag het wel hopen want zo niet dan zal het me een aardige duit kosten. Maar voor zaterdag is hij in ieder geval niet klaar thumbsdown thumbsdown
Ik laat het wel horen als ik meer weet.

Daan

BerichtGeplaatst: Do, 23 Mrt. 2006, 22:08    Onderwerp: Reageer met quote

Klinkt afgezaagd, (of afgebroken tongue ) maar volgens mij was dat destijds een modificatiepunt, die dus op jouw fiets waarschijnlijk nooit uitgevoerd is.
KTM is helemaal top wat garantie betreft, of istie al ouder dan 3 jaar????

Daan
Naar boven
mr wheely

BerichtGeplaatst: Do, 23 Mrt. 2006, 22:39    Onderwerp: Reageer met quote

Eppo schreef:
Ik krijg net een telefoontje van Lemmens, het blijkkt dat het vliegwiel los is gekomen door een stel afgebroken klinknagels!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Dit heeft binnen nogal wat schade aangericht, understatement of the century. thumbsdown
Ze gaan het morgen claimen bij KTM en denken(????) dat het wel onder de garantie valt. Ik mag het wel hopen want zo niet dan zal het me een aardige duit kosten. Maar voor zaterdag is hij in ieder geval niet klaar thumbsdown thumbsdown
Ik laat het wel horen als ik meer weet.

dit dacht ik al, mr wheely had gelijk ontsteking ?????? dit heb ik bij mijn 570 ook gehad en toen ze hem open maakte bleek echt alles naar de kl*%$# te zijn, nokken as en de nokkenas lagers ontsteking en vlieg wiel
en ontstekings deksel ik hoop echt voor je dat dit garantie is want bij mijn 570 EXC heeft dit grapje 1200 EURI'S gekost dus ik mag er niet aan denken dat dit met een LC8 gebeurd heeeeeelllllll veeeeeellllll suc 6
Naar boven
alexopreis

BerichtGeplaatst: Za, 25 Mrt. 2006, 0:02    Onderwerp: oeps Reageer met quote

[quote="Eppo"]Ik krijg net een telefoontje van Lemmens, het blijkt dat het vliegwiel los is gekomen door een stel afgebroken klinknagels!!!!!!!!!!!!!!!!!![/quote]

En toen dacht ik, laat ik maar eens vragen wat er allemaal aan mijn exemplaar is gedingest. Ik heb 'm uit Duitsland en ik had de goedkoopste oranje uitgezocht....
Blijkt die van mij ook zoiets te hebben gehad. Nieuwe krukas, nieuw vliegwiel... ik maak me geen zorgen meer over het niet hebben van modificaties. Alles gut ja.

En ik maar denken dat dat blok nog nooit serieus los was geweest. Die lui van Bode Schmidt kunnen goed sleutelen !

Heb vandaag zo'n carbon dingetje voor op je koppelingsdeksel gekocht. Je weet wat 't kost, maar het valt toch tegen bij het afrekenen.

Eppo

BerichtGeplaatst: Zo, 2 Apr. 2006, 17:44    Onderwerp: Reageer met quote

Hij doet het weer!!! thumbsup
Heb hem net gisteren gehaald. Er was een boutje losgekomen uit het vliegwiel waarna het vliegwiel was losgetrild en alles in de buurt had gemold. Gelukkig viel dit alles onder de garantie en heeft het me dus geen geld gekost! thumbsup
Heb onder de garantie ook carurateurverwarming gekregen, dus laat die koude ochtenden nu maar komen!

Daan

BerichtGeplaatst: Zo, 2 Apr. 2006, 20:35    Onderwerp: Reageer met quote

Garantie afwikkeling van kTM is helemaal toppie thumbsup

Ken je weer lekker knallen grin3 laugh

Daan
Naar boven
mr wheely

BerichtGeplaatst: Zo, 2 Apr. 2006, 21:49    Onderwerp: Reageer met quote

Eppo schreef:
Hij doet het weer!!! thumbsup
Heb hem net gisteren gehaald. Er was een boutje losgekomen uit het vliegwiel waarna het vliegwiel was losgetrild en alles in de buurt had gemold. Gelukkig viel dit alles onder de garantie en heeft het me dus geen geld gekost! thumbsup
Heb onder de garantie ook carurateurverwarming gekregen, dus laat die koude ochtenden nu maar komen!

lucky lucky hebben ze verder alle modificatie's nagezien of die wel gebeurt zijn ?????
Naar boven
alexopreis

BerichtGeplaatst: Zo, 2 Apr. 2006, 22:08    Onderwerp: Reageer met quote

Gefeliciteerd !

Met zo'n service snap je toch niet dat er nog mensen zijn die een nieuwe 1200GS kopen ?

Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    lc8.nl Forum Index -> Werkplaats Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar Pagina Vorige  1, 2
Pagina 2 van 2

berichten van de laatste 24 uur

Ga naar: