Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
koen warnar

|
Geplaatst: Za, 5 Jan. 2013, 23:11 Onderwerp: pre-filter (voor het luchtfilter) |
|
|
Heb denk ik mijn pre-filter vern%$kt.
Heb een kleine afstelling gedaan met de mengselschroef, iets krapper (mengselschroef +/-20* rechtsom verdraaid).
Krijg de motor niet meer normaal gestart als deze koud is en heb het idee dat deze gesmoord loopt (te rijk)
De vraag: Wat doet remreiniger met een pre-filter. Kan een pre-filter remreiniger verdragen??? En kan het zijn dat het filter nu dusdanig is aangetast en de luchtdoorvoer niet meer dat is wat het was ...
Of ben ik te enthousiast geweest met de filterolie?
Gr Koen
_________________ mooi spul...hè!? |
|
Naar boven |
|
 |
koen warnar

|
|
Naar boven |
|
 |
StevenD

|
Geplaatst: Zo, 6 Jan. 2013, 15:06 Onderwerp: |
|
|
ik denk eerder dat je iets te ruim geolied heb. rr is niet helemaal ok voor zo'n filter maar het zal niet direct oplossen als je ook uitgespoeld en opnieuw geolied heb.
Misschien heb je de choke kabel wel klem gezet bij het terugplaatsen van de carburateurs?
_________________ Go!!!!!!
Ready to race - the adventure collector. |
|
Naar boven |
|
 |
koen warnar

|
Geplaatst: Zo, 6 Jan. 2013, 15:33 Onderwerp: |
|
|
Oke .. ga eens kijken. helaas geen tijd
_________________ mooi spul...hè!? |
|
Naar boven |
|
 |
african

Geregistreerd op: 19-6-2006 Berichten: 274 Woonplaats: tussen emmelle en oemelegoem
|
Geplaatst: Zo, 6 Jan. 2013, 16:45 Onderwerp: |
|
|
StevenD schreef: | ik denk eerder dat je iets te ruim geolied heb. rr is niet helemaal ok voor zo'n filter maar het zal niet direct oplossen als je ook uitgespoeld en opnieuw geolied heb.
Misschien heb je de choke kabel wel klem gezet bij het terugplaatsen van de carburateurs? |
Ik vermoed ook zoiets, als de RR kunststof aantast, zie je dat volgens mij ook wel. Even proberen zonder pre-filter?
_________________ Greet's |
|
Naar boven |
|
 |
|