Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
Hummer H1

|
Geplaatst: Di, 6 Nov. 2012, 23:44 Onderwerp: |
|
|
toktok schreef: | ik heb trouwens het idee dat het blok met de akra-mapping (rijker mengsel) iets koeler loopt maar dat kan ook een veronderstelling zijn.
Grtz, Tok |
Klopt, het vervangen van de originele uitlaten scheelde al veel, maar de Akra mapping scheelt weer een aantal graden. Alleen in vergelijking met mijn vorige fiets, een AfricaTwin is dit een heet gebakerd exemplaar. Bij verkeerslichten slaat de fan regelmatig aan. _________________ Mihi nil nimis absurdum.
http://www.motor-forum.nl/forum/list_messages/263719/Africa-Twin-1995-reviseren-1.html |
|
Naar boven |
|
 |
african

Geregistreerd op: 19-6-2006 Berichten: 274 Woonplaats: tussen emmelle en oemelegoem
|
Geplaatst: Di, 11 Dec. 2012, 15:31 Onderwerp: |
|
|
Even een 'oud lijk' weer bovenhalen.
Gisteren een deuk in mijn uitlaat gemaakt... Vermits ik er toch al eens over gedacht had over een andere uitlaat monteren, ga ik er nu maar gelijk werk van maken!
Op de eerste of 2de pagina wordt er gesproken over groepsaankoop en geen verzendkosten, ik ga er eens naar informeren...
Kandidaten om mee te doen? Stuur maar een PB
edit...
Ik zal het misschien beter bij koop en verkoop een posten in een nieuwe topic _________________ Greet's |
|
Naar boven |
|
 |
|
|
berichten van de laatste 24 uur
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen Je mag geen reacties plaatsen Je mag je berichten niet bewerken Je mag je berichten niet verwijderen Je mag niet stemmen in polls Je mag geen attachments plaatsen in dit forum Je mag bestanden downloaden in dir forum
|