Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
the riding man
Geregistreerd op: 8-11-2012 Berichten: 140 Woonplaats: Belgische kust
|
Geplaatst: Ma, 19 Nov. 2012, 14:51 Onderwerp: wegens opruiming garage vanalles te koop |
|
|
ik ga deze openingspost up to date houden. Een deel is al verkocht, dat sorteer ik naar onder. Wat bovenaan staat is nog steeds te koop. Kijken/passen/proberen/afhalen omgeving Duffel. Prijzen zeer sterk verlaagd zodat ik eindelijk in mijn garage eens enkel nog spullen heb die ik daadwerkelijke zelf gebruik.
Nog te koop:
- kinderfiets van de eerste opstap met zijwieltjes (niet meer teruggevonden, maar die kan u in elke fietsenwinkel kopen, is universeel) tot ongeveer 5jaar. Is geen rommel van in de carrefour ofzo, maar nen degelijke fiets uit de fietsenwinkel in zeer goede staat. 80€
- Fles campingaz type 907 volle fles. Nieuwprijs 71.12€. voor 50€ is ze van u.http://www.kampeergoed.nl/gasfles-ca...1_303_644_1395
Reeds verkocht:
- verkocht fiets Norta s-30, light ride consept. Carbon uitvoering. Shimano deore remmen/29 versnellingen, automatisch aangaand led achterlicht en koplamp, verstelbare stuurpen, gelzadel, heren-uitvoering. Van die lichte sportieve velgen die met een kliksysteem makkelijk in en uit te halen zijn. Als extra optie heb ik daar nog 2 zijtassen voor gekocht en een regenhoes voor over het zadel Fiets aangekocht in 2009 met het goede voornemen hiermee te gaan werken in de zomer. En ge raad het al... in het jaar van aankoop 2weken volgehouden, en vorig jaar tijdens een nieuw goed voornemen exact 2dagen nog eens mee gereden en sindsdien staat die dure fiets hier onaangeroerd in de garage. Is echt niet van nieuw te onderscheiden.
Nieuwprijs was net geen 1000€. Vraagprijs 650€ voor de snelle beslissers.
- verkocht Druppellader optimate3. Enkele jaren oud, geregeld gebruikt. Tot... ik hem begin dit jaar niet meer terugvond. Alles afgezocht, niet meer te vinden. Nieuw toestel aangekocht. Nu teruggevonden bij de wissel van mijn zomer naar winterbanden, lag achter mijn banden. Geen idee van hoe die daar geraakt is Enfin, dus wegens dubbel gebruik ook te koop. Hoef ik geen fortuin meer voor te krijgen. Pak 25€ ofzo, eerst is eerst. Werkt perfect.
- verkocht Zeer kwalitatieve regenoverall (1 delig) van het huismerk van hein Gerick. Gekregen van een kameraad die net begonnen was met motorrijden maar het bleek toch zijn ding niet te zijn. maat xl. Om een idee te geven: ik met mijn 95kg krijg het perfect aan over mijn gewone kleren, maar is te klein voor over een motorpak te trekken, kzou dus gokken dat het zou moeten passen voor personen tot max 85kg. 50€.
- weggesmeten wegens opruimen Helm lazer vertigo. In slechte staat, doch gegarandeerd ongeval vrij. Ideaal voor beginnende studenten die met beperkt budget aan de slag moeten. gratis!
- weggesmeten wegens opruimen een zoveelste paar reserve handschoenen die toch nooit meer gebruikt worden. Gratis!
- verkochtTussenseizoens motorjas. Bescherming in ellebogen, schouder en rug. Waterafstotend (niet volledig waterdicht dus, maar voor een regenbuitje van en naar het werk voldoet die volkomen), uitvoering van isle of man. Maat L. Is te klein gekocht geweest, paar keer gedragen maar met ne trui eronder krijg ik hem al niet meer vast zou ideaal passen met ruimte genoeg voor personen tot max 80 a 85kg of lichter. Vraagprijs, och pak ook 50€ dan ben ik er snel vanaf. Prijs gehalveerd 25€
-geruild met nieuwe stuurmoffen tanktas met magneten (kan ook op zuignappen, bijgeleverd). Gekocht voor mijn reis naar Schotland gedurende 2weken, en een weekend naar de ardennen. Ook als nieuw dus. Kan ik op mijne toekomstige niet meer gebruiken. Wegens de nieuwe staat en Compleet met regenhoes en draagriemen. prijs gehalveerd 50€
- gratis gegeven bij tanktas en jas fleece buff met honda opschrift. Zeer warm. Nooit gedragen wegens dubbel gebruik. 10€ (of gratis bij aankoop van een voorgaand artikel).
Laatst aangepast door the riding man op Zo, 2 Dec. 2012, 11:17, in totaal 12 keer bewerkt |
|
Naar boven |
|
 |
the riding man
|
Geplaatst: Wo, 21 Nov. 2012, 15:08 Onderwerp: |
|
|
update, kijk beginpost |
|
Naar boven |
|
 |
the riding man
|
Geplaatst: Do, 22 Nov. 2012, 13:46 Onderwerp: |
|
|
Fiets verkocht |
|
Naar boven |
|
 |
the riding man
|
Geplaatst: Vr, 23 Nov. 2012, 11:27 Onderwerp: |
|
|
Alles is opgeruimd, rommel net naar het containerpark gebracht. Er komt dus niks meer bij.
Binnen aanzienbare tijd begin ik op te ruimen in mijn werkhuis, daar gaat ook nog het één en ander uit de kast vallen (letterlijk en figuurlijk). |
|
Naar boven |
|
 |
the riding man
|
Geplaatst: Zo, 25 Nov. 2012, 18:30 Onderwerp: |
|
|
Alles staat nu mooi gesorteerd wat al weg is en wat nog te koop is, tevens prijzen drastisch verlaagt. Net niet gratis, maar het scheelt al niet veel meer. In de hoop dat het snel verkocht is en dat ik eindelijk mijn garage een 100% opgeruimd is met dingen die ik zelf geregeld nog gebruik. |
|
Naar boven |
|
 |
the riding man
|
Geplaatst: Vr, 30 Nov. 2012, 9:50 Onderwerp: |
|
|
Tanktas gereserveerd |
|
Naar boven |
|
 |
the riding man
|
Geplaatst: Zo, 2 Dec. 2012, 11:19 Onderwerp: |
|
|
Enkel nog de kinderfiets en volle gasfles te koop aan uiterst goedkoop prijsje. Al de rest is reeds verkocht. |
|
Naar boven |
|
 |
|
|
berichten van de laatste 24 uur
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen Je mag geen reacties plaatsen Je mag je berichten niet bewerken Je mag je berichten niet verwijderen Je mag niet stemmen in polls Je mag geen attachments plaatsen in dit forum Je mag bestanden downloaden in dir forum
|