Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
Master of Disaster
|
Geplaatst: Di, 23 Okt. 2012, 10:54 Onderwerp: |
|
|
Hanu schreef: | Wat is je eerste ervaring met Oberon koppeling |
Goed. Monteren, rijden, nooit meer aan denken. _________________ Only fools follow rules |
|
Naar boven |
|
 |
toktok

|
Geplaatst: Wo, 28 Nov. 2012, 17:06 Onderwerp: |
|
|
Een vraagje, moet je voor de montage van de oberon-slave alleen de slave vervangen of ook de onderliggende plaat (http://www.adventure-spec.com/default/oberon-clutch-slave-cylinder-billet-mount-ktm-lc8.html) ? Ik neem gemakshalve even aan dat dat voor de adventure en de smr dezelfde slave is? En wie weet een goed/vertrouwd adres in NL/BE waar ik die oberon verkrijgen kan. Ik wil hem namelijk prreventief vervangen omdat ik toch wel vaker hoor dat dat echt een zwak punt is van de lc8 en dan geef ik liever geld uit om dit te vervangen voordat ik ergens ver in den vreemde stil val.
Alvast dank,
grtz, Tok |
|
Naar boven |
|
 |
Hanu
|
|
Naar boven |
|
 |
Roeligan

Geregistreerd op: 27-12-2007 Berichten: 804 Woonplaats: Heusden-Zolder
|
Geplaatst: Wo, 28 Nov. 2012, 17:32 Onderwerp: |
|
|
toktok schreef: | Een vraagje, moet je voor de montage van de oberon-slave alleen de slave vervangen of ook de onderliggende plaat (http://www.adventure-spec.com/default/oberon-clutch-slave-cylinder-billet-mount-ktm-lc8.html) ? Ik neem gemakshalve even aan dat dat voor de adventure en de smr dezelfde slave is? En wie weet een goed/vertrouwd adres in NL/BE waar ik die oberon verkrijgen kan. Ik wil hem namelijk prreventief vervangen omdat ik toch wel vaker hoor dat dat echt een zwak punt is van de lc8 en dan geef ik liever geld uit om dit te vervangen voordat ik ergens ver in den vreemde stil val.
Alvast dank,
grtz, Tok |
Ik had de oberon eerst met het originele tussenstuk. In het begin was het enkel het pompje zelf dat Oberon had. Nadien wel dat tussenstuk van oberon gemonteerd. zit er net iets beter op...
Of het technisch verschil maakt, geen idee echter. _________________ www.roeligan.net |
|
Naar boven |
|
 |
|