Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
EP

|
Geplaatst: Wo, 10 Okt. 2012, 21:37 Onderwerp: Proficiat |
|
|
Mooi geworden. Je klaagt over zaken die een ander toch niet ziet. Ik vind het knap dat het functioneert en ben benieuwd naar de lange duur! _________________ PPM |
|
Naar boven |
|
 |
DaBit
|
Geplaatst: Wo, 10 Okt. 2012, 22:22 Onderwerp: Re: Proficiat |
|
|
EP schreef: | Mooi geworden. Je klaagt over zaken die een ander toch niet ziet. |
Is grotendeels ook zo. Maar wat dat betreft zit ik heel raar in elkaar; op een brommer die meer kras dan lak is rijd ik fluitend rond, maar aan een vlekje en rollerstructuurtje in wat huisschilderwerk kan ik me mateloos irriteren.
Quote: | Ik vind het knap dat het functioneert en ben benieuwd naar de lange duur! |
De koffers zijn sterk genoeg, en het rek is erg sterk en toch flexibel. Lijkt wel een goeie combinatie te zijn.
Weet je wat het enige is waar ik me nog enigzins zorgen om maak? Volle zon op de koffers.
Met het waterige zonnetje van vandaag werd het buitenste paneel al gloeiend heet. Dat schuim dat ik als kern gebruikt heb isoleert best aardig... . Met volle zomerzon erop zie ik het makkelijk boven de 80 graden uitkomen, en veel gekker dan dat moet het toch niet worden. |
|
Naar boven |
|
 |
disco stu
|
Geplaatst: Wo, 10 Okt. 2012, 23:30 Onderwerp: |
|
|
Wit verven...  |
|
Naar boven |
|
 |
|
|
berichten van de laatste 24 uur
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen Je mag geen reacties plaatsen Je mag je berichten niet bewerken Je mag je berichten niet verwijderen Je mag niet stemmen in polls Je mag geen attachments plaatsen in dit forum Je mag bestanden downloaden in dir forum
|