Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
rene+adventure

|
Geplaatst: Vr, 20 Jul. 2012, 1:11 Onderwerp: |
|
|
http://www.marktnet.nl/auto-diversen/diversen/kilometerteller-kilometerstand-aanpassen-1091062.htm
Rob.
Deze doet het voor je.
Met losse km teller er heen. Chip wordt eruit gehaald en aan computer gezet. Je mag zelf zeggen welke km stand er op moet.....
Ter info:
He kan zijn dat het bedrijf het niet meer doet want per 1 juli 2012 is bij wet geregeld dat er geen kilometerstanden meer TERUGGEZET mogen worden, hetgeen uiteraard terecht is. In jouw geval moet dit mi.wel kunnen omdat je gewoon je orignele km's er op wil.
Suc6
nb. wel ff belle of hij het nog doet. _________________ You once life forever, ride the KTM adventure
Laatst aangepast door rene+adventure op Vr, 20 Jul. 2012, 4:57, in totaal 1 keer bewerkt |
|
Naar boven |
|
 |
mr wheely

|
Geplaatst: Vr, 20 Jul. 2012, 4:03 Onderwerp: |
|
|
je dealer kan dit ook via de ktm site ...... en dan loopt de registratie gewoon door, van de km teller. |
|
Naar boven |
|
 |
Rob Motard

Geregistreerd op: 16-12-2009 Berichten: 839 Woonplaats: voorshoven (neeroeteren)
|
Geplaatst: Vr, 20 Jul. 2012, 18:36 Onderwerp: |
|
|
StevenD schreef: | hij wil er geen 70.000km er op zetten, dan praat je over veel teveeel tijd inderdaad.. Hij wil de km's die niet zijn geregistreerd bijtellen, Rob, zijn het er meer dan een paar duizend?
Op de digitale manier met een pulse generator kan niet iedereen in zijn hobby schuurtje hoor  |
heeft er nu 24 000 en volgens mijn fiets km teller zou ik er ongeveer rond de 70 000 moeten hebben dus ja _________________ Waar een wil is, is een weg... En waar geen weg meer is, is een KTM Adventure |
|
Naar boven |
|
 |
Dr_Bean Site Admin

|
Geplaatst: Vr, 20 Jul. 2012, 18:44 Onderwerp: |
|
|
als je nog tijd hebt zal ik van de week wel even kijken hoe dat signaal er uit ziet (bij een 950..., maar ik schat dat dat niet anders is) _________________ Dr_Bean |
|
Naar boven |
|
 |
StevenD

|
Geplaatst: Za, 21 Jul. 2012, 21:31 Onderwerp: |
|
|
is niet anders, die tellers en kabels zijn uitwisselbaar. Het is een 12 volt gevoed hall sensortje, dus heel spannend zal de puls ook niet zijn.
Rijd je al 46000km zonder teller dan? Hoezo een beetje lui met een nieuw sensortje halen  _________________ Go!!!!!!
Ready to race - the adventure collector. |
|
Naar boven |
|
 |
Rob Motard

Geregistreerd op: 16-12-2009 Berichten: 839 Woonplaats: voorshoven (neeroeteren)
|
Geplaatst: Zo, 22 Jul. 2012, 13:12 Onderwerp: |
|
|
StevenD schreef: | is niet anders, die tellers en kabels zijn uitwisselbaar. Het is een 12 volt gevoed hall sensortje, dus heel spannend zal de puls ook niet zijn.
Rijd je al 46000km zonder teller dan? Hoezo een beetje lui met een nieuw sensortje halen  | heb een tijd rond gereden zonder teller omdat ik boven de road book de gps had staan en een fiets teller .
later terug gezet maar dan was de abs sensor weer stuk vooraan (offroad) nog later ben ik beginnen overweg ( nog steeds niet uit) de abs er uit te halen en teller aan te sluiten zo als op een 950. en zo lopen de km op he op drie jaar _________________ Waar een wil is, is een weg... En waar geen weg meer is, is een KTM Adventure |
|
Naar boven |
|
 |
disco stu
|
Geplaatst: Do, 9 Aug. 2012, 23:31 Onderwerp: |
|
|
En Rob, al iets kunnen verwezenlijken met km's op je teller? |
|
Naar boven |
|
 |
Rob Motard

|
Geplaatst: Vr, 10 Aug. 2012, 7:49 Onderwerp: |
|
|
disco stu schreef: | En Rob, al iets kunnen verwezenlijken met km's op je teller? |
telefoontje gedaan naar de link van rené voor 50 euro is het gepiept en staat de boel weer juist _________________ Waar een wil is, is een weg... En waar geen weg meer is, is een KTM Adventure |
|
Naar boven |
|
 |
|