Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
Rhino
|
Geplaatst: Zo, 13 Mei. 2012, 12:18 Onderwerp: Voorvork: sticker plakken |
|
|
Kent iemand een truc om -in dit geval WP- stickers netje op de voorvork te plakken? Met netjes bedoel ik: recht en zonder lucht onder de sticker.
Op m'n eerste SMT waren de stickers er niet bijzonder fraai op geplakt (zelluf gedaan...); nu wil ik het beter doen. _________________ SMT |
|
Naar boven |
|
 |
Dekster
|
Geplaatst: Zo, 13 Mei. 2012, 12:38 Onderwerp: |
|
|
goed ontvetten met remreiniger bv.
Vork en sticker opwarmen met fohn.
Dan plakken. Gezien bij Verpalen (mijn WP stickers)
Suc6
Dekster |
|
Naar boven |
|
 |
african

Geregistreerd op: 19-6-2006 Berichten: 274 Woonplaats: tussen emmelle en oemelegoem
|
Geplaatst: Zo, 13 Mei. 2012, 20:10 Onderwerp: |
|
|
Dekster schreef: | goed ontvetten met remreiniger bv.
Vork en sticker opwarmen met fohn.
Dan plakken. Gezien bij Verpalen (mijn WP stickers)
Suc6
Dekster |
Of plantenspuit met water en druppeltje afwaszeep. Insprayen, sticker aanbrengen en wanneer op de goeie plek, met een rubber spatel (ne pottelekker) uit de keuken het water eronderuit trekken. Dagje latten drogen en klaar... _________________ Greet's |
|
Naar boven |
|
 |
Rhino
|
Geplaatst: Zo, 13 Mei. 2012, 21:46 Onderwerp: |
|
|
Methode met plantenspuit werkt (bij mij...) niet op een voorvork. Da's rond en niet lekker glad.
Ik heb de methode van Verpalen overgenomen ( voor Dekster) en de stickers zitten er redelijk netjes op. Bij de eerste vorkpoot nog wat te voorzichtig verwarmd en een paar blaasjes, bij de tweede zit de sticker er strak op. _________________ SMT |
|
Naar boven |
|
 |
KadvenTureMan

|
Geplaatst: Zo, 13 Mei. 2012, 23:20 Onderwerp: |
|
|
- beste methode hangt mede af van type sticker: transfers / 'glasstickers' of standaard. Ik heb de forumstickers op 'droge' manier aangebracht op vlakke ondergrond. Ging zeer goed maar was relatief eenvoudig vanwege rel. makkelijke ondergrond. _________________ XRV750 '02 - '12
990ADV '11 - ...
Oranje boven, zwart onder! |
|
Naar boven |
|
 |
roflastc
|
Geplaatst: Do, 31 Mei. 2012, 11:33 Onderwerp: |
|
|
LEt erop dat de poten niet geheel rond zijn maar conisch. De sticker zal, zelfs zonder lucht en meuke eronder, niet rechtaan te plakken zijn. _________________ Ghetto neger uit het Gooi. |
|
Naar boven |
|
 |
Rhino
|
Geplaatst: Do, 31 Mei. 2012, 18:08 Onderwerp: |
|
|
Quote: | LEt erop dat de poten niet geheel rond zijn maar conisch. |
De stickers zelf zijn daarop afgestemd en zijn dus niet vierkant: de onderkant van de stickers is smaller dan de bovenkant. _________________ SMT |
|
Naar boven |
|
 |
|