Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
Master of Disaster
|
Geplaatst: Za, 21 Apr. 2012, 21:04 Onderwerp: |
|
|
disco stu schreef: | Hm bij de monage van het rempedaal ben ik nochtans vrij voorzichtig geweest en ben ik ook niet aan de piston bezig geweest (op dat moment geen achterwiel als ik me goed herinner, dus mocht niet ingeduwd worden). Als in normale omstandigheden de achterrem wordt bediend, wordt die piston veel zwaarder gebruikt.
Misschien een onrechtstreeks gevolg van het verwijderen van de remklauw van de geleider toen we de achterbrug wouden demonteren? Dat was iets hardhandiger.
Toevallig nog foto's gemaakt bij de kleppen afstellen of het dichtmaken? |
Geen paniek, ik verwijt je niks .
Ik heb er geen idee van wat het probleem in feite was, maar ik heb alles uit elkaar gehaald en terug in elkaar gestoken en het probleem was opgelost. Ik vermoed dat er toch ergens vuil in de piston moet zijn gekomen. Voor alles zekerheid toch maar een nieuwe piston besteld, heb ik die liggen als het terug kapot gaat.
Nee, geen foto's genomen, daar had ik de tijd niet voor, maar ik weet nu wel hoe het moet, dus als je in de toekomst hulp nodig hebt... Vandaag terug alles in elkaar gezet en morgen testrit. Ben benieuwd. _________________ Only fools follow rules |
|
Naar boven |
|
 |
Master of Disaster
|
Geplaatst: Zo, 6 Mei. 2012, 17:46 Onderwerp: |
|
|
Dan toch maar die waterpompas vervangen. Was nog zo goed als niet ingesleten. Voor niets dus, maar nu zit er toch een CJ-Designs in, dus zijn we weer goed voor een tijdje. _________________ Only fools follow rules |
|
Naar boven |
|
 |
|
|
berichten van de laatste 24 uur
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen Je mag geen reacties plaatsen Je mag je berichten niet bewerken Je mag je berichten niet verwijderen Je mag niet stemmen in polls Je mag geen attachments plaatsen in dit forum Je mag bestanden downloaden in dir forum
|