Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
bompie

Geregistreerd op: 15-7-2005 Berichten: 545 Woonplaats: schelle , belgie
|
Geplaatst: Di, 10 Jan. 2006, 23:02 Onderwerp: onderhoud 950 sm !!! |
|
|
dag, mijn ktm sm 950 heeft zijn 1ste onderhoud gehad op 7500 km,de prijs viel zeer goed mee voor dit nazicht 122 euro .......dat is goed te doen he !!! Voor de rest is alles dik ok met de ktm ,ben wel toe aan een nieuwe achterband nu.....weet nog niet goed welke maar we zien wel bt 014 ???? groetjes bompie !!
|
|
Naar boven |
|
 |
mr wheely

|
Geplaatst: Wo, 11 Jan. 2006, 1:18 Onderwerp: Re: onderhoud 950 sm !!! |
|
|
bompie schreef: | dag, mijn ktm sm 950 heeft zijn 1ste onderhoud gehad op 7500 km,de prijs viel zeer goed mee voor dit nazicht 122 euro .......dat is goed te doen he !!! Voor de rest is alles dik ok met de ktm ,ben wel toe aan een nieuwe achterband nu.....weet nog niet goed welke maar we zien wel bt 014 ???? groetjes bompie !! |
122 euri das nie veel maar zijn de kleppen ook gesteld dit had bij 1000km al moeten gebeuren onderhoud is wel goedkoper dan de adventure er is iets minder werk aan in verband met plastiek
Laatst aangepast door mr wheely op Wo, 11 Jan. 2006, 21:17, in totaal 1 keer bewerkt |
|
Naar boven |
|
 |
Johan

|
Geplaatst: Wo, 11 Jan. 2006, 9:51 Onderwerp: Re: onderhoud 950 sm !!! |
|
|
mr wheely schreef: | bompie schreef: | dag, mijn ktm sm 950 heeft zijn 1ste onderhoud gehad op 7500 km,de prijs viel zeer goed mee voor dit nazicht 122 euro .......dat is goed te doen he !!! Voor de rest is alles dik ok met de ktm ,ben wel toe aan een nieuwe achterband nu.....weet nog niet goed welke maar we zien wel bt 014 ???? groetjes bompie !! |
122 euri das nie veel maar zijn de kleppen ook gesteld en dit had bij 1000km ook al moeten gebeuren onderhoud is wel goedkoper dan de adventure er is iets minder werk aan in verband met plastiek  |
Als je er geen verstand van hebt moet je er ook niet over oordelen. ( je weet het altijd als beste van iedereen maar je rijdt er zelf geen, of wel??????)
Kleppen stellen moet bij de adventure om de 15000 en dit zal wel het zelfde zijn voor de SM. Bij de adventure moesten de kleppen ook gecontroleerd bij de 1000 beurt, dit gebeurde naar ik heb horen zeggen lang niet bij elke dealer.
groet Johan
|
|
Naar boven |
|
 |
bompie

|
Geplaatst: Wo, 11 Jan. 2006, 12:22 Onderwerp: |
|
|
dag, inderdaad de kleppen zijn na gezien op 1000 km en zijn nu op 7500 km terug gesteld !!! Bij deze het is goed te doen met de ktm op onderhoud gaan !!!! groetjes.
|
|
Naar boven |
|
 |
Flatslide

|
Geplaatst: Wo, 11 Jan. 2006, 13:34 Onderwerp: |
|
|
Als je er geen verstand van hebt moet je er ook niet over oordelen. ( je weet het altijd als beste van iedereen maar je rijdt er zelf geen, of wel??????)
Hmmmm
ben zelf ook wel benieuwd naar een piccie van mr Wheely's bike
_________________ Dr Zeuss's Bike |
|
Naar boven |
|
 |
mr wheely

|
|
Naar boven |
|
 |
mr wheely

|
Geplaatst: Wo, 11 Jan. 2006, 21:36 Onderwerp: Re: onderhoud 950 sm !!! |
|
|
Johan schreef: | mr wheely schreef: | bompie schreef: | dag, mijn ktm sm 950 heeft zijn 1ste onderhoud gehad op 7500 km,de prijs viel zeer goed mee voor dit nazicht 122 euro .......dat is goed te doen he !!! Voor de rest is alles dik ok met de ktm ,ben wel toe aan een nieuwe achterband nu.....weet nog niet goed welke maar we zien wel bt 014 ???? groetjes bompie !! |
122 euri das nie veel maar zijn de kleppen ook gesteld en dit had bij 1000km ook al moeten gebeuren onderhoud is wel goedkoper dan de adventure er is iets minder werk aan in verband met plastiek  |
Kleppen stellen moet bij de adventure om de 15000 en dit zal wel het zelfde zijn voor de SM. Bij de adventure moesten de kleppen ook gecontroleerd bij de 1000 beurt, dit gebeurde naar ik heb horen zeggen lang niet bij elke dealer.
groet Johan |
ben je met je verkeerde been uit bed gestapt ??????????
wat een reacktie we hebben er niet allemaal zoveel verstand als jij je had een snackbar moeten beginnen ???????
en volgens mijn dealer moet je bij de 950sm om de 10,000km je klepjes laten stellen
|
|
Naar boven |
|
 |
Flatslide

|
Geplaatst: Do, 12 Jan. 2006, 0:39 Onderwerp: |
|
|
Haha dus toch een KTM rijder
ik had al op de site van sufferd gekeken en dacht toen.....oh nee he een HD rijder....maar met zo'n SM erbij maakt t alles weer goed
Maar een Adventure niet offroad genoeg???
ligt er aan wat je er mee wilt doen denk ik.....
enne als die SE er is wel ff een piccie he!
Ps stop allemaal ff met dat afzeiken......
dit hoeft geen 2e motorforum te worden toch!?
_________________ Dr Zeuss's Bike |
|
Naar boven |
|
 |
mr wheely

|
Geplaatst: Do, 12 Jan. 2006, 13:48 Onderwerp: |
|
|
Flatslide schreef: | Haha dus toch een KTM rijder
ik had al op de site van sufferd gekeken en dacht toen.....oh nee he een HD rijder....maar met zo'n SM erbij maakt t alles weer goed
ligt er aan wat je er mee wilt doen denk ik.....
enne als die SE er is wel ff een piccie he!
Ps stop allemaal ff met dat afzeiken......
dit hoeft geen 2e motorforum te worden toch!?  |
komt zeker goed zal wel een paar foto's maken voor HET forum
dus ook van de adventure
ja en nee is toch een beetje zwaar voor het betere off-road
en ik kan mijn super-motard zo weer ombouwen naar enduro
dus dat zoek ik ook in mijn volgende bike dus een 950 se met een setje
17 inch dat lijkt me wel wat en een dagje off-road effe wielen wisselen
en gaan met die banaan ik bedoel ktm
groet mr wheely
|
|
Naar boven |
|
 |
Daan

|
Geplaatst: Do, 12 Jan. 2006, 14:11 Onderwerp: |
|
|
Ik begrijp wat je bedoelt Mr Wheelie, op mijn 520 voel ik me veel
meer thuis in het terrein als op de 950 adv.
Wil je echter ver reizen, en aldaar terreinrijden, dan is de adv 950
natuulijk uiterst geschikt.
Ik ben trouwens benieuwd hoe mijn 520 zou rijden met zo'n setje race wielen
Daan
|
|
Naar boven |
|
 |
mr wheely

|
Geplaatst: Do, 12 Jan. 2006, 14:39 Onderwerp: |
|
|
Daan schreef: | Ik begrijp wat je bedoelt Mr Wheelie, op mijn 520 voel ik me veel
meer thuis in het terrein als op de 950 adv.
Wil je echter ver reizen, en aldaar terreinrijden, dan is de adv 950
natuulijk uiterst geschikt.
Ik ben trouwens benieuwd hoe mijn 520 zou rijden met zo'n setje race wielen
Daan | moet je toch eens proberen met die wieltjes
je hebt gelijk met lange afstanden maar die nieuwe 950 se heefd al 13liter tank inhoud in plaats van 9 liter op de 520 dus dat is al iets beter
volgende week nieuwe foto's
|
|
Naar boven |
|
 |
bompie

|
Geplaatst: Do, 12 Jan. 2006, 15:38 Onderwerp: |
|
|
mag ik melden dat de kleppen van de 950 sm om de 15000 km moeten gesteld worden........en niet meer ik heb hier het onderhoudboekje bij mij dus................laat het ons bij de 950 houden aub..........de rest hoeft niet op dit forum !!!!! groetjes bompie .
|
|
Naar boven |
|
 |
Daan

|
Geplaatst: Do, 12 Jan. 2006, 19:46 Onderwerp: |
|
|
bompie schreef: | mag ik melden dat de kleppen van de 950 sm om de 15000 km moeten gesteld worden........en niet meer ik heb hier het onderhoudboekje bij mij dus................laat het ons bij de 950 houden aub..........de rest hoeft niet op dit forum !!!!! groetjes bompie .  |
Groet Daan
|
|
Naar boven |
|
 |
mr wheely

|
Geplaatst: Do, 12 Jan. 2006, 21:23 Onderwerp: |
|
|
bompie schreef: | mag ik melden dat de kleppen van de 950 sm om de 15000 km moeten gesteld worden........en niet meer ik heb hier het onderhoudboekje bij mij dus................laat het ons bij de 950 houden aub..........de rest hoeft niet op dit forum !!!!! groetjes bompie .  | je hebt gelijk hoor over die 15000 maar mijn dealer steld ze om de 10000 omdat er iets gekker meegereden word dan met de adventure wheely's stoppie's enz enz enz en naar ik gehoord heb lag het olie verbruik ook iets hoger en dat zal waarschijnlijk ook wel aan het rijgedrag liggen )nu weet ik niet hoeveel de adventure of sm verbruikt aan olie maar ik heb er wel eens vaker overgelezen op het forum
|
|
Naar boven |
|
 |
bompie

|
Geplaatst: Do, 12 Jan. 2006, 22:28 Onderwerp: |
|
|
mr wheely schreef: | bompie schreef: | mag ik melden dat de kleppen van de 950 sm om de 15000 km moeten gesteld worden........en niet meer ik heb hier het onderhoudboekje bij mij dus................laat het ons bij de 950 houden aub..........de rest hoeft niet op dit forum !!!!! groetjes bompie .  | je hebt gelijk hoor over die 15000 maar mijn dealer steld ze om de 10000 omdat er iets gekker meegereden word dan met de adventure wheely's stoppie's enz enz enz en naar ik gehoord heb lag het olie verbruik ook iets hoger en dat zal waarschijnlijk ook wel aan het rijgedrag liggen )nu weet ik niet hoeveel de adventure of sm verbruikt aan olie maar ik heb er wel eens vaker overgelezen op het forum  | Wel best mijn 950 sm zijn olie verbruik hangt rond een halve lieter op 7500 km dat is wel ok denk ik....en ja hoor daar wordt ook gas mee gegeven hoor...........
|
|
Naar boven |
|
 |
|