lc8.nl Forum Index
  Picture Gallery   •   FAQ  •  Zoeken   •   Gebruikerslijst   •   Gebruikersgroepen   •  Registreer  •  Profiel  •  Log in om je privé berichten te bekijken  •  Inloggen

Kleine/grote ramp? Aanvalsplan gevraagd
Ga naar Pagina Vorige  1, 2, 3, 4
 
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie     lc8.nl Forum Index -> Werkplaats berichten van de laatste 24 uur
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Guus



Geregistreerd op: 15-6-2008
Berichten: 399
Woonplaats: Velp

BerichtGeplaatst: Wo, 10 Aug. 2011, 21:09    Onderwerp: Reageer met quote

Hoi,

Ook hier iemand de bestelcodes van het waterpomp asje + toebehoren? Als de kosten er ook nog bij gezet kunnen worden, zou het helemaal te gek zijn. Dan kan ik (en alle meelezers) het mooi vergelijken met de versie van CJ Designs (zie topic [url] http://forum.lc8.nl/viewtopic.php?t=4089[/url]

Als ik er aan begin wil ik ook graag de waterpomp en het oliedrukveertje in ιιn ruk doen, zoals Michel.

Mille gracie,
Guus

_________________
Het hebben van de zaak (oranje Adv. 990, 2006) is niet altijd het einde van het vermaak!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Guus



Geregistreerd op: 15-6-2008
Berichten: 399
Woonplaats: Velp

BerichtGeplaatst: Wo, 10 Aug. 2011, 21:45    Onderwerp: Reageer met quote

1 x 60030025000 - Inside Clutch Cover Gasket - €10,35
2 x 0625069010 – Grooved Ball Bearings - €20,70
2 x 0770250030 – O-Rings - €0,70
1 X 60035054144 WATER PUMP SHAFT W/ SEAL RING - €38,60
2 x 0471120010 – Circlip 12x1 - €0,30
1 x 0472240120 – Circlip 24x1.2 - €0,40
1 x 60035053000 - FORMRING WAPUDECKEL 03 - €3,80

eventueel:
1 x 61235055000 - Wasserpumpenrad 08 - €2,55
1 x 60035055150 - Formscheibe 16x1 NIRO 03 - €6,45
1 x 0024060156 - SK-Bundschraube M6x15 ISA30 - €1,00

Via de link van Skippie: http://www.ktm950.info/how/Orange%20Garage/Cooling%20System/waterpump/Rebuild/ktm_water_pump.html

thumbsup

edit: Lijstje aangepast, totaal prijzen bij KTM West toegevoegd. Sealring hoef je niet los te bestellen, zit bij waterpomp as. Waterpomp pakking (eigenlijk gevormde o-ring) stond niet in het lijstje van Pyndon. Wel goed om die te vervangen.

_________________
Het hebben van de zaak (oranje Adv. 990, 2006) is niet altijd het einde van het vermaak!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
cappie



Geregistreerd op: 22-2-2012
Berichten: 167
Woonplaats: Papendrecht

BerichtGeplaatst: Do, 15 Mrt. 2012, 13:49    Onderwerp: Reageer met quote

Guus schreef:
1 x 60030025000 - Inside Clutch Cover Gasket - €10,35
2 x 0625069010 – Grooved Ball Bearings - €20,70
2 x 0770250030 – O-Rings - €0,70
1 X 60035054144 WATER PUMP SHAFT W/ SEAL RING - €38,60
2 x 0471120010 – Circlip 12x1 - €0,30
1 x 0472240120 – Circlip 24x1.2 - €0,40
1 x 60035053000 - FORMRING WAPUDECKEL 03 - €3,80

eventueel:
1 x 61235055000 - Wasserpumpenrad 08 - €2,55
1 x 60035055150 - Formscheibe 16x1 NIRO 03 - €6,45
1 x 0024060156 - SK-Bundschraube M6x15 ISA30 - €1,00

Via de link van Skippie: http://www.ktm950.info/how/Orange%20Garage/Cooling%20System/waterpump/Rebuild/ktm_water_pump.html

thumbsup

edit: Lijstje aangepast, totaal prijzen bij KTM West toegevoegd. Sealring hoef je niet los te bestellen, zit bij waterpomp as. Waterpomp pakking (eigenlijk gevormde o-ring) stond niet in het lijstje van Pyndon. Wel goed om die te vervangen.


Is deze lijst nou compleet met oliedrukveertje of staat deze er nog niet bij?

_________________
KTM 950 S Adventure 2003
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
DaBit



Geregistreerd op: 26-1-2012
Berichten: 636
Woonplaats: Oss

BerichtGeplaatst: Do, 15 Mrt. 2012, 14:26    Onderwerp: Reageer met quote

Nee, oliedrukveertje is:

1 x 60038026000 - CONTROL SPRING LC8 3,5 BAR (EUR 0,80)
1 x 0988060121 - WASHER 6X12X1 HRC 40-45 (EUR 0,70)
1 x 0472012010 - CIRCLIP DIN0472 J12 (EUR 0,15)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
cappie



Geregistreerd op: 22-2-2012
Berichten: 167
Woonplaats: Papendrecht

BerichtGeplaatst: Do, 15 Mrt. 2012, 15:32    Onderwerp: Reageer met quote

DaBit schreef:
Nee, oliedrukveertje is:

1 x 60038026000 - CONTROL SPRING LC8 3,5 BAR (EUR 0,80)
1 x 0988060121 - WASHER 6X12X1 HRC 40-45 (EUR 0,70)
1 x 0472012010 - CIRCLIP DIN0472 J12 (EUR 0,15)


THX thumbsup

_________________
KTM 950 S Adventure 2003
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
wtr500



Geregistreerd op: 20-8-2010
Berichten: 381
Woonplaats: Stevensweert

BerichtGeplaatst: Do, 15 Mrt. 2012, 18:12    Onderwerp: Reageer met quote

Ik zou de hele deksel vervangen. Spaart je een hoop gedoe en die 20 euro doet 't hem ook niet
_________________
www.rally-motor.nl / Husaberg FE 450 2012
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
lc8tinus



Geregistreerd op: 5-6-2010
Berichten: 32

BerichtGeplaatst: Za, 28 Jul. 2012, 11:00    Onderwerp: Reageer met quote

ola,

Waarom zijn er bij de waterpomp lagers gebruikt met een 1 of 2 RS afdichting ipv een open versie is dit een modificatie van KTM? En zijn het lagers met een C3 speling, deze staan namelijk in het onderdelen boek maar deze zijn niet via de "industrie" te leveren dus worden blijkbaar speciaal voor ktm gemaakt.

Gr
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Raketman



Geregistreerd op: 13-1-2007
Berichten: 1412
Woonplaats: Wichelen (B)

BerichtGeplaatst: Za, 28 Jul. 2012, 18:06    Onderwerp: Reageer met quote

Geen idee wat je allemaal bedoelt met die lettertjes en cijfertjes, maar de lagers van mijn huidige waterpomp zijn er die uit de "industrie" komen en niet van KTM.
_________________
Nil volentibus arduum

2006 990 Adv ABS (125k)
2012 990 Adv ABS (54k)
2017 Africa Twin (80k)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Harry



Geregistreerd op: 12-5-2009
Berichten: 406
Woonplaats: Wemeldinge

BerichtGeplaatst: Za, 28 Jul. 2012, 20:28    Onderwerp: Reageer met quote

Lagertjes zijn eenzijdig afgedicht, oliesmering blijft dus gegarandeerd terwijl de koelvloeistof aan de goede kant blijft. Geen 2RS dus (2-zijdig geseald afgedicht)
En C3 speling lijkt me ook wel wat overdreven. (C2 en C3 zijn speciale hoogtoerige lagers met een iets ruimere tolerantie.) Zo hard draait dat nu ook weer niet dat dat nodig is.
Volgens mij kun je ze wel in de industrie vinden en dat bevestigt de vorige reactie ook wel. Kijk anders even op de website van SKF?

_________________
950Adventure S 2003, LC4 620SC Dakar Jacky Martens 1989 (verkocht), LC4 660 Rallye 2000.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
DaBit



Geregistreerd op: 26-1-2012
Berichten: 636
Woonplaats: Oss

BerichtGeplaatst: Zo, 29 Jul. 2012, 8:37    Onderwerp: Reageer met quote

KTM gebruikt onderhand overal C3 lagers. Zelfs de wiellagers zijn C3 types meen ik me te herinneren.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
Master of Disaster



Geregistreerd op: 23-3-2009
Berichten: 1157
Woonplaats: Wetteren

BerichtGeplaatst: Di, 6 Nov. 2012, 12:55    Onderwerp: Reageer met quote

Nog even over de koppeling die verkeerd zat: bij de mijne bleek dat ook zo te zijn, wellicht gebeurd bij het groot onderhoud bij een officiλle (!) KTM dealer, of anders af fabriek al fout opgebouwd. Heb 'm zelf terug goed gestoken, maar pas op 30000 km (dus in het beste geval na 15000 km verkeerd gereden te hebben). Kandakwaad?
_________________
Only fools follow rules
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    lc8.nl Forum Index -> Werkplaats Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar Pagina Vorige  1, 2, 3, 4
Pagina 4 van 4

 
berichten van de laatste 24 uur

Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Je mag niet stemmen in polls
Je mag geen attachments plaatsen in dit forum
Je mag bestanden downloaden in dir forum


Powered by phpBB © 2001 - 2005 phpBB Group
Hosted and administrated by schradtnet_mini.gif