Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
divaha
Geregistreerd op: 2-5-2011 Berichten: 33
|
Geplaatst: Di, 29 Nov. 2011, 13:02 Onderwerp: Reserve onderdelen tbv rally |
|
|
Aangezien het volgend jaar de eerste keer is dat ik niet op een EXC maar op de SE ga rally rijden ben ik benieuwd wat ik allemaal moet meenemen. Wat hadden jullie allemaal mee naar een rally aan reserve onderdelen of wat zou je mij adviseren om mee te nemen? |
|
Naar boven |
|
|
Dr_Bean Site Admin
Geregistreerd op: 15-11-2004 Berichten: 6731 Woonplaats: Nijmegen
|
Geplaatst: Wo, 30 Nov. 2011, 0:12 Onderwerp: |
|
|
uit mijn hoofd:
spanningsregelaar,
koppelingspompje
handels rem/koppeling (=/= EXC!)
rempedaal
schakelpook
stuur
VTW + moer en borgplaat
ATW + Drager: dit om makkelijk te kunnen wisselen
remschijf voor (die ene die ik er af getrokken heb bij de Adv)
voorvorkkeerringen
extra luchtfilter
div moertjes en boutjes: O.a. die waarmee je achterframe vast zit!
handleiding (op compu.SD-kaartje)
gereedschap
Ik heb het allemaal nog nooit nodig gehad!!, maar anderen wel
ps.: Je bent welkom om het een en ander te LENEN voor de rally. _________________ Dr_Bean |
|
Naar boven |
|
|
divaha
Geregistreerd op: 2-5-2011 Berichten: 33
|
Geplaatst: Do, 1 Dec. 2011, 18:47 Onderwerp: |
|
|
Als ik wat zou kunnen lenen zou dat super zijn!
Nog even een paar vragen;
- wat bedoel je met een koppelingspompje?
- bedoel je met =/= dat de handels hetzelfde zijn als die van de EXC of juist niet?
- wat bedoel je met een Drager tbv achtertandwiel?
- de laatste keer had jij toch het filter op de Tuareg nooit gewisseld?
- je raadt zo'n pre-filter af toch?
- moet ik niet van te voren mijn fuel pomp laten upgraden bij jou?
Nogmaals dank voor je hulp |
|
Naar boven |
|
|
Dr_Bean Site Admin
Geregistreerd op: 15-11-2004 Berichten: 6731 Woonplaats: Nijmegen
|
Geplaatst: Do, 1 Dec. 2011, 23:37 Onderwerp: |
|
|
ik denk dat je de meeste antwoorden zelf weet toch...
- koppelingspompje: koppelingsslave-clinder onderaan tegen het blok...
- handels zijn NIET hetzelfde, maar ik weet dit ook niet zeker voor de SE, want deze heeft een andere rempomp dan de Adv (zelfde pomp als de 690). IIG goed checken, thuis proberen
- filter: klopt, Als je niet continue achter anderen aanrijdt blijft het filter schoon genoeg (bij mij, geen garanties). Ik raad persoonlijk het voorfilter idd af. anderzijds: Filter meenemen zou ik wel doen, voor je weet maar nooit (water, etc)
- tandwieldrager (hub) waar het tandwiel op zit...
- Fuelpomp: jouw keuze... originele pomp gaat ergens tussen 30 en 70 dkm stuk... _________________ Dr_Bean |
|
Naar boven |
|
|
divaha
Geregistreerd op: 2-5-2011 Berichten: 33
|
Geplaatst: Do, 15 Dec. 2011, 12:14 Onderwerp: |
|
|
Heb jij voor je ICO en Roadbook een apparte kabel getrokken vanaf de accu of stroom opgepikt achter de cockpit? |
|
Naar boven |
|
|
StevenD
Geregistreerd op: 11-4-2005 Berichten: 2669 Woonplaats: Amsterdam
|
Geplaatst: Do, 15 Dec. 2011, 12:39 Onderwerp: |
|
|
Geen enkele reden om dat niet gewoon van een acc. aansluiting te pakken hoor. _________________ Go!!!!!!
Ready to race - the adventure collector. |
|
Naar boven |
|
|
Dr_Bean Site Admin
Geregistreerd op: 15-11-2004 Berichten: 6731 Woonplaats: Nijmegen
|
Geplaatst: Vr, 16 Dec. 2011, 0:40 Onderwerp: |
|
|
Alles gewoon van de Acc1 en 2 afgepikt. Zelf een klein verdeelblokje gemaakt. _________________ Dr_Bean |
|
Naar boven |
|
|
|