Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
Master of Disaster
|
Geplaatst: Ma, 14 Nov. 2011, 11:34 Onderwerp: speciaal verzoekje |
|
|
Allen,
Nu ik de 30000 km nader (adventure bouwjaar 2009) zit er weer een groot onderhoud aan te komen. Vermits de motor nu niet meer in garantie is wil ik graag zelf al mijn onderhoud uitvoeren. Ik heb geen 2 linkerhanden en heb genoeg kennis om zelf kleine reparaties te doen en het klein onderhoud vormt ook geen probleem. Een groot onderhoud heb ik echter nog nooit gedaan. Daarom ben ik op zoek naar een goeie ziel die het zou zien zitten om mij bij te staan in het eerste groot onderhoud dat ik zelf zou doen, zodat ik vanaf dan genoeg kennis heb om de klus in het vervolg helemaal zelf te klaren.
Uiteraard hoeft deze persoon dit niet gratis te doen: hij zou zijn kennis delen en er bovendien wellicht een hele dag insteken, dus dat mag best vergoed worden. Ook betaal ik uiteraard voor alle stukken.
Het sleutelen kan plaats vinden bij mij thuis (verwarmde garage, alle nodige materialen ter plaatse en een frigo met een selectie van de beste Belgische bieren beschikbaar), of ik wil gerust op verplaatsing komen.
Iemand die graag zijn vrije dag spendeert aan het helpen van een jonge motorfanaat? Het zal waarschijnlijk ergens in december-januari-februari moeten gebeuren, afhankelijk van hoeveel ik nog rijd en dus de weersomstandigheden. _________________ Only fools follow rules |
|
Naar boven |
|
 |
michelbijl
|
Geplaatst: Ma, 14 Nov. 2011, 18:35 Onderwerp: |
|
|
Je bent welkom bij mij thuis.....
Grtzz
Michel |
|
Naar boven |
|
 |
Raketman

|
Geplaatst: Ma, 14 Nov. 2011, 20:21 Onderwerp: |
|
|
Tijd : kan gemaakt worden, goesting : altijd.
Plaats : nul komma nul vrees ik...'t zal hier bomvol staan. _________________ Nil volentibus arduum
2006 990 Adv ABS (125k)
2012 990 Adv ABS (54k)
2017 Africa Twin (80k) |
|
Naar boven |
|
 |
Master of Disaster
|
Geplaatst: Di, 15 Nov. 2011, 8:27 Onderwerp: |
|
|
Aha, al 2 reacties, schitterend!
Michelbijl: van waar ben je ongeveer? Ik vermoed Nederland? Ik zal moeten kijken hoe ver het is en of het te doen is om op 1 dag heen en terug te rijden en het groot onderhoud te doen.
Raket: plaats is nu net wat ik wel heb, als ge het ziet zitten zijt ge welkom om een dagtrip richting Dilbeek te maken (ik schat een 3 kwartier rijden van bij u). Transportonkosten worden uiteraard vergoed! Als er nog geïnteresseerden zijn wil ik er zelfs een mini-sleuteldag in mijn garage van maken, zo kunnen er meerdere mensen iets van opsteken... _________________ Only fools follow rules |
|
Naar boven |
|
 |
Blackbert

Geregistreerd op: 30-3-2009 Berichten: 758 Woonplaats: aan de rand van het bos
|
Geplaatst: Di, 15 Nov. 2011, 11:01 Onderwerp: |
|
|
Hou er rekening mee: groot onderhoud is ook kleppen controleren/stellen. Blok moet koud zijn. |
|
Naar boven |
|
 |
Master of Disaster
|
Geplaatst: Di, 15 Nov. 2011, 11:44 Onderwerp: |
|
|
Blackbert schreef: | Hou er rekening mee: groot onderhoud is ook kleppen controleren/stellen. Blok moet koud zijn. |
dju daar had ik nog niet aan gedacht. Ik heb geen trailer dus dat maakt de dingen wel gecompliceerder natuurlijk... _________________ Only fools follow rules |
|
Naar boven |
|
 |
Freebert
Geregistreerd op: 9-9-2011 Berichten: 1057 Woonplaats: de stille kempen
|
Geplaatst: Di, 15 Nov. 2011, 12:24 Onderwerp: |
|
|
Master of Disaster schreef: | Blackbert schreef: | Hou er rekening mee: groot onderhoud is ook kleppen controleren/stellen. Blok moet koud zijn. |
dju daar had ik nog niet aan gedacht. Ik heb geen trailer dus dat maakt de dingen wel gecompliceerder natuurlijk... |
Gewoon eerst wat langer pintjes drinken voor jullie eraan beginnen!
Tegen dat jullie klaar zijn is die alcohol al lang uit je systeem en kan je weer veilig de baan op.  |
|
Naar boven |
|
 |
michelbijl
|
Geplaatst: Di, 15 Nov. 2011, 19:35 Onderwerp: |
|
|
Michelbijl woont nabij Hoorn (NH)
Ik vermoed dat je uit België komt?
Laat maar weten wat je wilt.
Grtzz |
|
Naar boven |
|
 |
disco stu
|
Geplaatst: Di, 15 Nov. 2011, 21:15 Onderwerp: |
|
|
Master of Disaster schreef: | Als er nog geïnteresseerden zijn wil ik er zelfs een mini-sleuteldag in mijn garage van maken, zo kunnen er meerdere mensen iets van opsteken... | In feite wel ja
Als het niet is om aan mijn eigen motor te sleutelen (afhankelijk van de drukte in die periode), dan alleszins interesse om gewoon mee te komen kijken, te leren, en eventueel (uiteraard enkel indien dat gewenst is door zowel sleutelaar als eigenaar) een handje te helpen. En dan neem ik een bak bier (of iets dergelijks) mee als kijk&leervergoeding... |
|
Naar boven |
|
 |
Master of Disaster
|
Geplaatst: Wo, 16 Nov. 2011, 5:19 Onderwerp: |
|
|
michelbijl schreef: | Michelbijl woont nabij Hoorn (NH)
Ik vermoed dat je uit België komt?
Laat maar weten wat je wilt.
Grtzz |
Jep, ik kom van de streek rond Brussel, het is dus best een eindje rijden. Ik hoor nog even verder rond of ik iets kan regelen dat wat meer in de buurt is, maar mocht het zijn dat ik toch besluit een trip naar het Noorden te maken laat ik het zeker weten. In elk geval bedankt voor het aanbod! _________________ Only fools follow rules |
|
Naar boven |
|
 |
michelbijl
|
Geplaatst: Vr, 18 Nov. 2011, 17:41 Onderwerp: |
|
|
Ok, Laat maar weten wat het wordt.... |
|
Naar boven |
|
 |
petervdc
|
Geplaatst: Do, 24 Nov. 2011, 22:08 Onderwerp: |
|
|
Hmm, kzou er eigenlijk ook graag bij zijn.
Om wat te helpen, maar vooral om te kijken & bij te leren.
Zou dat kunnen ? _________________ ...tjah... |
|
Naar boven |
|
 |
mwinter
|
Geplaatst: Do, 24 Nov. 2011, 23:04 Onderwerp: |
|
|
ik heb ook wel intresse in een sleuteldagje, vooral ook kijken en leren.ik woon in obdam dus lekker in de buurt.en het lijkt me ook leuk om eens wat forumgasten te ontmoeten. |
|
Naar boven |
|
 |
Master of Disaster
|
Geplaatst: Vr, 25 Nov. 2011, 6:22 Onderwerp: |
|
|
Wel, het ziet ernaar uit dat het druk wordt dan
Ik weet nog niet precies voor wanneer het zal zijn, afhankelijk van hoe snel ik aan mijn kilometers kom en van de beschikbaarheid van personen die ook echt iets van "den techniek" weten. _________________ Only fools follow rules |
|
Naar boven |
|
 |
Dekster
|
Geplaatst: Vr, 25 Nov. 2011, 10:57 Onderwerp: |
|
|
Hi,
Hier nog iemand uit Noord-Holland. Zou het leuk vinden om langs te komen om wat members te ontmoeten..... Werk in Heerhugowaard.
Gr. Dekster |
|
Naar boven |
|
 |
|