Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
Lecram
Geregistreerd op: 21-6-2009 Berichten: 161 Woonplaats: Barendrecht
|
Geplaatst: Za, 22 Okt. 2011, 16:25 Onderwerp: |
|
|
Is er niemand die het gezien heeft? Wat was de verklaring van de automobilist? _________________ KTM SMT 990 '11, 2x Honda CB750K0 '70, 2x CB750K1 '71, CB750K2 '73 en '74 |
|
Naar boven |
|
|
hanske
Geregistreerd op: 12-5-2010 Berichten: 95 Woonplaats: Waalre (n.br.)
|
Geplaatst: Za, 22 Okt. 2011, 18:55 Onderwerp: |
|
|
Lecram schreef: | Sinds vorige week heb ik de KTM 990 SMT ABS Black Nürburgring Edition!
|
Ook al eens een rondje gereden op de Ring met de KTM?
Vind het zelf persoonlijk niets, met een motor op de Nordschleife is super link. Ben er vorige maand nog 2x geweest met de auto en verbaas me iedere keer weer hoe dicht de Porsche's GT3 enz. achter de motoren gaan hangen (lees duwen). Bochten snelheden van de auto's zijn beduidend hoger dan van de motoren (knap hè met 4 wieltjes aan de grond en duizend ronden ervaring). Het lullige is dat er met de regelmaat van de klok auto's "af" gaan en daarbij olie en koelvloeistof op de baan achter laten, en dan kom jij daar die onoverzichtelijke bocht om gezeild met je knietje aan de grond........ succes
Het blijft wel het mooiste circuit van de wereld voor mij (maar dan op 4 wielen en een rolkooi). _________________ ~ Het zijn niet de wegen die je gaat, het zijn de sporen die je achterlaat ~ |
|
Naar boven |
|
|
Lecram
Geregistreerd op: 21-6-2009 Berichten: 161 Woonplaats: Barendrecht
|
Geplaatst: Ma, 24 Okt. 2011, 13:43 Onderwerp: |
|
|
hanske schreef: |
Ook al eens een rondje gereden op de Ring met de KTM?
Vind het zelf persoonlijk niets, met een motor op de Nordschleife is super link. Ben er vorige maand nog 2x geweest met de auto en verbaas me iedere keer weer hoe dicht de Porsche's GT3 enz. achter de motoren gaan hangen (lees duwen). Bochten snelheden van de auto's zijn beduidend hoger dan van de motoren (knap hè met 4 wieltjes aan de grond en duizend ronden ervaring). Het lullige is dat er met de regelmaat van de klok auto's "af" gaan en daarbij olie en koelvloeistof op de baan achter laten, en dan kom jij daar die onoverzichtelijke bocht om gezeild met je knietje aan de grond........ succes
Het blijft wel het mooiste circuit van de wereld voor mij (maar dan op 4 wielen en een rolkooi). |
Als je er niet op hebt gereden mag je er geen Nordschleife sticker op plakken
Ik heb een aantal weken terug daar gereden omdat het relatief rustig was. Anders zou ik het niet doen. Vorig jaar wel met de auto, dat leek me toen wel zo veilig.
Helaas was er drie keer dit jaar een gele vlag situatie. Ik had wel het voornemen om er levend vanaf te kome. _________________ KTM SMT 990 '11, 2x Honda CB750K0 '70, 2x CB750K1 '71, CB750K2 '73 en '74 |
|
Naar boven |
|
|
Julesmt
Geregistreerd op: 24-7-2009 Berichten: 72
|
Geplaatst: Ma, 24 Okt. 2011, 20:36 Onderwerp: |
|
|
Ik rij wel vaker met de SMT op de Nordschleife. Gaat prima, hoge zitpositie zorgt voor veel overzicht en de lange veerwegen werken ook goed op die hobbelige baan. Mist alleen wat PK`s op die snelle stukken.
Als ik er ben en `t is niet al te druk rij ik meestal wel een rondje (paar keer per jaar), maar eigenlijk rij ik er te weinig om de baan echt goed te leren. |
|
Naar boven |
|
|
mr wheely
Geregistreerd op: 24-1-2005 Berichten: 3278 Woonplaats: sluis
|
Geplaatst: Ma, 24 Okt. 2011, 23:34 Onderwerp: |
|
|
Julesmt schreef: | Ik rij wel vaker met de SMT op de Nordschleife. Gaat prima, hoge zitpositie zorgt voor veel overzicht en de lange veerwegen werken ook goed op die hobbelige baan. Mist alleen wat PK`s op die snelle stukken.
Als ik er ben en `t is niet al te druk rij ik meestal wel een rondje (paar keer per jaar), maar eigenlijk rij ik er te weinig om de baan echt goed te leren. |
Smt lange veerwegen ????? |
|
Naar boven |
|
|
Lecram
Geregistreerd op: 21-6-2009 Berichten: 161 Woonplaats: Barendrecht
|
Geplaatst: Di, 25 Okt. 2011, 9:36 Onderwerp: |
|
|
mr wheely schreef: | Julesmt schreef: | Ik rij wel vaker met de SMT op de Nordschleife. Gaat prima, hoge zitpositie zorgt voor veel overzicht en de lange veerwegen werken ook goed op die hobbelige baan. Mist alleen wat PK`s op die snelle stukken.
Als ik er ben en `t is niet al te druk rij ik meestal wel een rondje (paar keer per jaar), maar eigenlijk rij ik er te weinig om de baan echt goed te leren. |
Smt lange veerwegen ????? |
Ten opzichte van meer toer/sport gerichte motren wel _________________ KTM SMT 990 '11, 2x Honda CB750K0 '70, 2x CB750K1 '71, CB750K2 '73 en '74 |
|
Naar boven |
|
|
burgerking
Geregistreerd op: 4-9-2005 Berichten: 420
|
Geplaatst: Wo, 2 Mei. 2012, 8:28 Onderwerp: |
|
|
Na 3 jaar met veel plezier te hebben rondgereden en gereisd met de SMT was vorige week helaas het moment gekomen om afscheid te nemen
De laatste foto
Maar niet getreurd, de opvolger is bekend.....ipv zwart/oranje nu oranje/zwart
Het blok loopt onderin iets minder bokkig, verbruik is wat hoger dus waarschijnlijk is de mapping onderin aangepast zodat ie wat rijker loopt.
Al met al kan ik er weer een paar jaartjes tegen |
|
Naar boven |
|
|
Lecram
Geregistreerd op: 21-6-2009 Berichten: 161 Woonplaats: Barendrecht
|
Geplaatst: Wo, 2 Mei. 2012, 10:11 Onderwerp: |
|
|
Gefeliciteerd! Ik heb vorig jaar dezelfde stap gemaakt en dat bevalt prima. Ik vind de remmen van de ABS versie ook beter. _________________ KTM SMT 990 '11, 2x Honda CB750K0 '70, 2x CB750K1 '71, CB750K2 '73 en '74 |
|
Naar boven |
|
|
Rhino
Geregistreerd op: 7-2-2009 Berichten: 203 Woonplaats: Maarn
|
Geplaatst: Wo, 2 Mei. 2012, 18:04 Onderwerp: |
|
|
Same here!
Drie weken geleden de 2009 SMT ingeruild op een mooie nieuwe witte. Nog niet eerder een motor ingeruild op hetzelfde merk & type. Blijkbaar is het recidive gehalte van SMT rijden hoog.... _________________ SMT |
|
Naar boven |
|
|
burgerking
Geregistreerd op: 4-9-2005 Berichten: 420
|
Geplaatst: Ma, 14 Mei. 2012, 10:35 Onderwerp: |
|
|
Was voor mij ook de eerste keer dat ik een motor inruilde voor eenzelfde maar nieuwe...niet dat ik zo vaak motoren inruil.
Wilde overigens een preload adjuster erbij bestellen voor de schokbreeker, maar dat kon niet, zit er standaard al op
Afgelopen vrijdag heeft ie z'n 1000km beurtje gekregen, dus we kunnen de T van Travel gaan testen
M'n oude SMT was al verkocht. |
|
Naar boven |
|
|
burgerking
Geregistreerd op: 4-9-2005 Berichten: 420
|
Geplaatst: Vr, 26 Apr. 2013, 19:54 Onderwerp: |
|
|
Van de winter setje Wings gemonteerd
Zit echt een geweldig geluid in die dingen
Met de dB killers met kleinste diameter, niet veel luider dan standaard, trekken dus geen aandacht van de polizei.
Ben er content mee |
|
Naar boven |
|
|
Symt
Geregistreerd op: 24-10-2013 Berichten: 15
|
Geplaatst: Vr, 21 Nov. 2014, 22:09 Onderwerp: |
|
|
Vonkenboer schreef: | ik heb van de week mijn hugger verlengd dmv fender extender van een honda vtx1800.
Nu nog even afwachten of dit redelijk werkt, tegen zand en rotzooi op mijn schokbreker.
Het metalen plaatje wat ik gemonteerd heb tegen ketting vet spetters werkt goed .
Dus die heb ik inmiddels mooi zwart gespoten. |
Hallo, Vonkenboer ik heb ook een extender gekocht van een honda vtx1800, mijn vraag is dat de fender niet direct past. heb je de fender aangepast (bij gesneden) of zo iets?
Groet,
Symt |
|
Naar boven |
|
|
Erwinn
Geregistreerd op: 25-7-2017 Berichten: 18 Woonplaats: Zwolle
|
Geplaatst: Zo, 30 Jul. 2017, 20:47 Onderwerp: |
|
|
Vanaf gister ook een SMT 990 in mijn bezit, een zwart witte uit 2011. Erg blij mee |
|
Naar boven |
|
|
|